طراحی سایت پزشک مغز و اعصاب | استفاده از فناوری و ارتقای سلامت

در دنیای دیجیتال امروز و توسعه‌ی کسب و کارها، طراحی یک سایت پزشک مغز و اعصاب امری ضروری است. این سایت به شما کمک می‌کند تا به طور مستقیم با بیماران در ارتباط باشید، دانش و اطلاعات خود را با آن‌ها به اشتراک گذاشته و اعتبار برندتان را افزایش دهید.

مزایای طراحی سایت پزشک مغز و اعصاب

امروزه اینترنت و گسترش ابزارهای ارتباطی، سبب شده تا بیشتر افراد مشکلات خود را در دنیای وب جستجو کرده و پاسخی برای هرکدام دریافت کنند. با انتشار مقالات در سایت پزشکی می‌توانید مخاطبان بیشتری جذب کرده و اعتبار کاری خود را ارتقاء دهید.  داشتن یک سایت درمانی به شما می‌کند که در هزینه و زمان خود و بیماران صرفه‌جویی کرده و ارتباط با آن‌ها را بهبود بخشید. همچنین با ارائه‌ی دانش و اطلاعات خود به کاربران سایت، آن‌ها راحت‌تر می‌توانند اعتماد کرده و از خدمات شما استفاده کنند.

سایت پزشک معز و اعصاب

نکات مهم در طراحی سایت پزشک مغز و اعصاب

برای طراحی یک سایت درمانی و پزشکی باید نکات بسیار مهمی را مدنظر قرار داد تا پزشک و بیمار بهترنی بازخورد و نتیجه را از آن دریافت کنند. مهم‌ترین نکات در طراحی سایت پزشک مغز و اعصاب به شرح زیر هستند:

طراحی جذاب و تعاملی

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی سایت درمانی، زیبایی بصری و طراحی UI/UX آن است. سایت شما باید طوری طراحی شود که رنگ، چیدمان و تصاویر جذابی داشته و سبب جلب توجه کاربران شود. در این صورت، کاربران زمان بیشتری را در سایت سپری کرده و میزان بازدید آن افزایش می‌یابد. همچنین باید تمام قسمت‌های سایت درمانی شما کامل در دسترس مخاطبان قرار گرفته و هر فردی به راحتی بتواند از تمام بخش‌ها استفاده کند.

گروه نرم افزاری آسمان

معرفی پزشک و کلینیک

اولین نکته‌ای که برای کاربران اهمیت دارد، پزشک و مهارت وی در درمان است. در قسمت معرفی پزشک، رزومه‌ای از خود و تیم درمانی کلینیک قرار می‌دهید که در آن رزومه‌ی تحصیلی و کاری، دیپلم‌های افتخار، تدریس، مهارت‌ها، تخصص، مقالات و… را برای مخاطبان منتشر می‌کنید. بیماران با مشاهده‌ی سابقه‌ی پزشک بهتر می توانند اعتماد کنند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت در ترکیه | شرایط طراحی سایت در استانبول

پزشک مغز و اعصاب

معرفی خدمات

در بخش معرفی خدمات پزشک متخصص مغز و اعصاب، باید خدمات درمانی که بیماران می‌توانند در مطب شما دریافت کنند، به نمایش بگذارید. کاربران می‌توانند با انتخاب درمان مورد نظر خود به بخش رزرو نوبت و توضیحات درمان منتقل شوند.

ایجاد حساب کاربری

مخاطبان می‌توانند برای دسترسی پیشرفته به بخش‌هایی از سایت نظیر رزرو نوبت، ارسال نظر و امتیازدهی، دریافت مراقبت پس از عمل و… در سایت ثبت‌نام کرده و با وارد کردن اطلاعات خود یک حساب کاربری ایجاد کنند. با داشتن اطلاعات کامل بیمار در این حساب کاربری، می‌توانید با او بهتر ارتباط برقرار کرده و به مشکلات هرکدام سریع‌تر رسیدگی کنید. همچنین بیماران می‌توانند از امکان ویزیت آنلاین نیز بهره‌مند شوند.

ارتباط با مطب

شماره تماس مطب را در اختیار کاربران سایت قرار دهید. این کار دسترسی آن‌ها را به ما بهبود بخشیده و از اتلاف وقت بیماران جلوگیری خواهید کرد. همچنین می‌توانید زمانی که می‌توانند با مطب تماس بگیرند را به اطلاع کاربران برسانید تا بدانند تا چه زمانی در مطب حضور دارید.

دسترسی به مطب

یکی دیگر از امکانات مهم سایت درمانی، دسترسی و آدرس دقیق مطب است. لوکیشن دقیق مطب در نقشه گوگل قرار داده می‌شود تا بیماران بتوانند به راحتی آن را در نرم‌افزار نشان، بلد یا ویز پیدا کرده و در مطب شما حضور پیدا کنند.

مطب پزشک مغز و اعصاب

رزرو آنلاین نوبت

کاربران باید بتواند نوبت خود را در روز و زمان مقرر رزرو کنند. پس از انتخاب نوبت، به درگاه پرداخت متصل شده و مبلغ ویزیت را به صورت اینترنتی پرداخت می‌کنند. با این روش می‌توانید در وقت و هزنیه‌ی خود و بیمار صرفه‌جویی کنید. همچنین با داشتن یک پنل پیامکی می توانید اطلاعات این نوبت مثل روز و ساعت ویزیت را برای بیمار پیامک کنید.

مراقبت های پس از عمل

به عنوان یک متخصص مغز و اعصاب، عمل‌هایی را انجام می‌دهید که ممکن است به مراقبت‌هایی پس از عمل نیاز داشته باشد و همراهان بیمار باید از آن‌ها مطلع باشند. با استفاده از سایت مغز و اعصاب می‌توانید این اطلاعات را به صورت جامع و کامل در اختیار بیماران خود قرار دهید .به این‌صورت که کاربر می‌تواند وارد حساب خود در سایت شده و با وارد کردن اطلاعات عمل، به این مراقبت‌ها دسترسی پیدا کند. این یکی از نکات مهم در ایجاد تمایز است که می‌توانید به کمک آن برندتان را نیز توسعه دهید.

پرسش و پاسخ

در قسمت پروفایل هر بیمار، بخشی به نام پرسش و پاسخ قرار داده می‌شود که کاربران می‌توانند به صورت مستقیم با پزشک در ارتباط باشند و مشکلات خود را مطرح کنند. می‌توانید یک سیستم پاسخ‌گوی خودکار برای برخی از سوالات معمول قرار داده و سایر پرسش‌های تخصصی را به صورت خصی پاسخگو باشید.

نظرات و امتیازدهی

امکان ارائه‌ی نظر و امتیاز یکی از بخش‌های بسیار محبوب در سایت‌های پزشکی و درمانی ست. کاربران با مطالعه‌ی نظرات بیماران، به دریافت خدمات از شما ترغیب خواهند شد و بهتر می‌توانند به روند درمان اعتماد کنند. البته در نظر داشته باشید که از تمام نظرات مثبت و منفی باید استقبال کرده و با حوصله پاسخگو باشید. این امر شما را به عنوان فردی منتقد و صبور در ذهن مخاطبان ماندگار خواهد کرد.

مقالات آموزشی

به عنوان یک پزشک متخصص مغز و اعصاب می‌توانید مشکلات و مسائل مربوط به بیماری‌های مختلف را در قالب مقالات در اختیار کاربران اینترنت قرار دهید. بدین ترتیب، افرادی که مشکلات خود را جستجو می‌کنند سایت شما را در صفحه نتایج گوگل مشاهده کرده و مقالات آن را مطالعه خواهند کرد. انتشارات مقالات با سئوی مثبت می‌تواند میزان بازدید سایت شما را افزایش داده و رتبه‌ی آن را در موتور جستجوی گوگل بهبود بخشد.

سوالات متداول

ممکن است برخی از بیماران درگیر سوالاتی مشترک باشند. برای صرفه‌جویی در زمان، این سوالات را در بخش سوالات متداول قرار داده و هر کدام را پاسخ دهید تا کاربران به راحتی از آن‌ها مطلع شوند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت در ترکیه | شرایط طراحی سایت در استانبول

خدمات مغز و اعصاب

طراحی ریسپانسیو

سایت حرفه‌ای پزشک مغز و اعصاب شما باید طوری طراحی شود که در بستر تمام دستگاه‌های دیجیتال قابلیت دسترسی داشته باشد و کاربران با گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و… بتوانند از تمام امکانات سایت استفاده کنند.  طراحی ریسپانسیو یا واکنش‌گرا، این امکان را فراهم می‌کند که سایت شما با همان جذابیت و طراحی بصری، با تمام دستگاه‌ها سازگاری داشته باشد.

طراحی سایت متخصص مغز و اعصاب با گروه آسمان

سایت متخصص مغز و اعصاب، یک ابزار کاربردی برای ارتباط مستقیم بیمار و پزشک محسوب می‌شود که بیماران می‌توانند از طریق آن به مطالب آموزشی دسترسی داشته باشند، از مراقبت‌های پس از عمل آگاه شده و مشکلات خود را بدون واسطه با پزشک مطرح کنند. بنابراین، طراحی اصولی سایت پزشکی به شما کمک می‌کند تا اعتبار خود را ارتقاء دهید و علاوه بر جلب رضایت بیماران قبلی، مخاطبان جدیدی جذب کنید.

گروه نرم‌ افزاری آسمان، طراحی سایت پزشکی مغز و اعصاب شما را در کمترین زمان و با هزینه‌ای مقرون به صرفه، به عهده می‌گیرد. برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در حوزه‌ی طراحی سایت، با کارشناسان آسمان در ارتباط باشید.

سوالات متداول:

طراحی وب‌سایت اختصاصی برای یک پزشک مغز و اعصاب چه مزایایی دارد؟

با استفاده از بستر وبسایت ارتباط مستقیم با بیماران، افزایش می‌یابد،در هزینه و زمان برای هر دو طرف صرفه جویی شده و حتی می تواند باعث افزایش تعداد بیماران جدید شود.

چه نکات مهمی باید در طراحی یک سایت پزشک مغز و اعصاب مدنظر قرار بگیرند؟

چگونه می‌توان با استفاده از طراحی مناسب یک سایت مغز و اعصاب، اعتبار برند پزشک را افزایش داد؟

ارائه مقالات آموزشی و امکان پاسخگویی پزشک به پرسش‌های متداول اعتمادسازی بیشتری را شکل می‌دهد و نظرات مثبت بیماران از خدمات درمانی می‌تواند مشوق دیگران برای مراجعه به پزشکان باشند.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا