طراحی سایت پزشک اطفال | ابزاری برای اطمینان خاطر والدین

طراحی سایت پزشک اطفال، در دنیای دیجیتال امروز، به امری ضروری تبدیل شده ­است. در دوران شیوع کرونا و پس از آن، افراد زیادی برای ویزیت آنلاین، مشاوره یا حتی درمان خود از وب­سایت‌­های پزشکی کمک گرفتند. این میزان تقاضا به سایت‌­های درمانی همچنان در حال گسترش است که عده­‌ی زیادی از پزشکان اطفال، برای خدمات درمانی خود اقدام به طراحی یک سایت حرفه­‌ای کرده­‌اند.

طراحی سایت پزشک اطفال

مزایای طراحی سایت برای متخصصان اطفال

یک وب ­سایت حرفه‌­ای پزشکی به شما این امکان را می‌­دهد که اطلاعات ارزشمند خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و مطالب آموزشی مهم در حوزه‌­ی سلامت کودکان در سایت خود منتشر کنید. علاوه براین، به عنوان یک متخصص اطفال می‌­توانید از وب­سایت برای توسعه‌­ی برند و افزایش اعتبار خود استفاده کنید.

لزوم داشتن وب­ سایت برای پزشک کودکان

طراحی سایت برای پزشکان اطفال، به عنوان سرمایه‌­ای ارزشمند در جامعه‌­ی پزشکان است که مزایای زیادی برای متخصصان و بیماران به همراه دارد. می‌­توانید از این سایت برای بهبود و تسهیل ارتباط بیماران استفاده کنید و خدمات خود را به افراد بیشتری ارائه کنید.

طراحی سایت پزشکان اطفال، مزایای زیادی برای پزشکان و بیماران به ارمغان می‌­آورد که برخی از مهم­‌ترین آن­‌ها به شرح زیر هستند:

گروه نرم افزاری آسمان

ایجاد حس اطمینان

با داشتن یک وب‌­سایت حرفه‌­ای تخصصی اطفال، می‌­توانید اطلاعات و میزان دانش خود را در قالب مقالات آموزشی در اختیار مخاطبان قرار دهید؛ تصاویر بیماران و مهارت‌­های خود را با آن‌­ها به اشتراک گذاشته و اعتماد والدین را بهتر جلب کنید. سایت حرفه‌­ای پزشکی به شما کمک می­‌کند تا به عنوان یک پزشک متخصص معتبر در حوزه‌­ی سلامت کودکان شناخته شوید.

سایت متخصص اطفال

معرفی پزشک

یکی از شیوه­‌های معرفی پزشک و توان­مندی‌­هایش، داشتن یک وب‌سایت حرفه‌­ای است که می‌­تواند در حوزه‌­ی تخصصی پزشک طراحی و اجرا شود. معمولا والدین برای انتخاب پزشک اطفال خود حساسیت بیشتری داشته و میزان تبحر و مهارت دکتر را ارزیابی می‌­کنند.

شما می‌­توانید رزومه‌­ی تحصیلی، مهارت‌­ها، افتخارات، مقاله های علمی، نمونه بیمارها و… را در قالب مقالات وبلاگ یا عکس و ویدیو در سایت خود منتشر کنید. این امر سبب اطمینان بیشتر والدین و توسعه­‌ی برند شخصی شما خواهد شد.  

نوبت دهی آنلاین

یکی از ویژگی­‌های مهم سایت پزشکی، امکان نوبت‌­دهی آنلاین است. بیماران می‌­توانند با رزرو آنلاین نوبت از سایت شما، در زمان خود صرفه‌­جویی کرده و در زمان مقرر در کلینیک یا مطب حضور پیدا کنند. همچنین امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت، استفاده از خدمات درمانی را برای بیماران سریع‌­تر کرده است.

ارتباط پیشرفته با بیمار

با داشتن یک وب­سایت پزشکی می‌­توانید به طور مستقیم و راحت­‌تر با بیماران خود ارتباط برقرار کنید. بیماران می‌­توانند در سایت شما ثبت­‌نام کرده و یک پروفایل برای آن­‌ها ساخته شود. از این طریق می‌­توانند با پزشک مرتبط شوند و مشکلات بیمار خود را با شما در میان بگذارند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت شرکت های صنعت برق | به روشنایی آینده

ارتباط با والدین با طراحی سایت پزشک اطفال

ارسال نظر در قسمت مقالات، اطلاع سریع­تر از اخبار پزشکی و مطب، شرکت در نظرسنجی و ارائه‌­ی بازخورد پس از ویزیت شدن، می‌­توانند به شما کمک کنند که با والدین بیماران خود به صورت حرفه‌­ای و پیشرفته در ارتباط باشید و سریع­‌تر به هرکدام رسیدگی کنید.  

بهبود آگاهی از برند

با ارائه­‌ی مقالات علمی، رزومه‌­ی کاری و تحصیلی خود در وب سایت، می‌­توانید میزان مهارت خودتان را در طبابت برای مخاطبان به نمایش بگذارید. از این طریق می‌­توانید خدمات خود را به اطلاع والدین برسانید و با ایجاد تمایز در ارائه­‌ی خدمات، برند شخصی خود را توسعه داده و اعتبارتان را افزایش دهید.

افزایش دسترسی بیماران و والدین

در طراحی سایت پزشک اطفال باید ارتباط با والدین و جلب اعتماد آن‌­ها، در اولویت شما قرار بگیرد. میزان دانش و تخصص شما تنها چیزی است که به والدین کودکان این اطمینان خاطر را می‌­دهد که پزشک حاذقی هستید و می‌­توانند از شما برای درمان کودک خود کمک بگیرند.

مطالب آموزشی و پزشکی را در قسمت مقالات سایت منتشر کنید و اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به بیماران خود انتقال دهید. با داشتن چنین منبع اطلاعاتی، والدین حس بهتری در روند درمان و سلامت کودکان خود دارند. همچنین می‌­توانند از طریق پروفایل اختصاصی با شما ارتباط گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند.

قرار دادن نتایج آزمایشات کودکان در سایت پزشک اطفال

قرار دادن نتایج آزمایشات کودکان

نتایج آزمایشات کودکان را می‌­توانید در سایت پزشکی خود قرار دهید تا والدین بتوانند به راحتی به آن­‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه براین می‌­توانند پس از آن از ویزیت آنلاین شما بهره­‌مند شده و روند درمان را از این طریق دنبال کنند.

پرسش و پاسخ

والدین می‌­توانند به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند. این ارتباط از طریق پروفایل اختصاصی آن­‌ها امکان پذیر است. به این صورت بیماران می‌­توانند در تمام ساعات شبانه روز پرسش­‌های خود را مطرح کرده و سیستم پاسخگویی خودکار یا تیم پشتیبانی حرفه‌­ای سایت شما به آن‌­ها پاسخ دهند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت فیزیوتراپی | پلی به سوی سلامتی

نکات مهم در طراحی سایت پزشکی اطفال

از آن‌­جایی که مخاطب سایت پزشک­ اطفال، کودکان و والدین آن­‌ها هستند، در طراحی آن باید نکات مهمی را رعایت کرد تا برای پزشک و بیماران موثر باشد و بیماران بیشتری جذب شوند. این نکات مهم به شرح زیر هستند:

طراحی UI سایت

طراحی UI یا طراحی رابط کاربری سایت، مقوله‌­ای است که به دیزاین ظاهری سایت اطلاق می‌­شود. سایت پزشک اطفال مختص کودکان است؛ بنابراین باید به گونه‌­ای طراحی شود که برای آن‌­ها جذاب بوده و توجه کودکان را جلب کند.

طراحی حرفه ای سایت پزشک اطفال

این سایت باید طوری طراحی شود که کاربران به راحتی به تمام قسمت‌­های آن دسترسی داشته و دچار مشکل نشوند. استفاده از المان‌­های کودکانه، عروسکی و شخصیت­‌های انیمیشن‌­ها می‌­تواند جلوه‌­ی بسیار خوبی به سایت شما بدهد که کودکان و مخاطبان شما را استفاده­‌ی آن هیجان‌­زده می‌­کند.

سئو

زمانی­‌که بیماران موضوعی را جستجو می‌­کنند، مقالات متعددی از سایت­‌های مختلف برای آن­‌ها نمایش داده می­‌شود که می‌­توانند آن­‌ها را انتخاب کرده و مطالعه کنند. معمولا سایت‌­های صفحه‌­ی اول گوگل بازدید بیشتری دریافت می­‌کنند که به دلیل بهبود سئوی سایت آن‌­هاست.

اصولا سئوی سایت شما را شرکت­‌ها یا افراد متخصص این زمینه به عهده گرفته و جایگاه آن را در موتور جستجوی گوگل بهبود می‌­بخشند. بدین ترتیب، گوگل سایت شما را برای کاربران بیشتری نمایش می‌­دهد که سبب توسعه‌­ی برند و افزایش اعتبار شما در جامعه‌­ی پزشکان اطفال خواهد شد.

تولید محتوای وب سایت دکتر کودکان

محتوای آموزشی و علمی در سایت پزشک اطفال، نقشی بسیار اساسی در بهبود سئوی سایت شما ایفا می‌­کند. می‌­توانید تولید محتواهای ارزشمند را خودتان بر عهده بگیرید یا به شرکت‌­های فعال در این حوزه برون‌سپاری کنید.

طراحی سایت اختصاصی پزشک اطفال

این مقالات می‌­توانند در حوزه‌­ی آموزش، درمان، پیشگیری، مراقبتی، تربیتی یا حتی سرگرمی کودکان باشد. سعی کنید که موضوعات مهم را انتخاب کنید و به دغدغه­‌ی والدین بپردازید. این امر بازدید سایت شما را افزایش داده و افراد بیشتری با خدمات شما آشنا می‌­شوند.

طراحی واکنش گرا

بخش عظیمی از ترافیک اینترنت را کاربران با گوشی‌­های هوشمند تشکیل داده­‌اند؛ بنابراین، سایت تخصصی پزشکی شما باید به گونه‌­ای طراحی شود که برای تمام دستگاه‌­ها مثل گوشی موبایل، تبلت، آیپد و… مناسب باشد و کاربران با هر وسیله‌­ی ارتباطی بتوانند به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشند.

خدمات سایت کودکان

خدمات متنوعی را که در مطب یا کلینیک خود ارائه می­‌کنید در وب‌­سایت کودکان به اشتراک بگذارید. می‌­توانید از محیطی که برای بازی کودکان در نظر گرفته­‌اید فیلم بگیرید و آن را در سایت بارگذاری کنید. یکی دیگر از خدمات مورد علاقه­‌ی کودکان می­‌تواند دریافت جایزه پس از معاینه باشد که بسیار برای آن­‌ها جذابیت دارد.

همچنین بخوانید :  بهترین شرکت طراحی سایت ارومیه چه خدماتی به مشتریان ارائه می کند؟

در صورتی که خدمات دیگری نیز در مطب خود ارائه می­‌کنید، می‌توانید لیست آن را در سایت قرار دهید تا والدین در صورت نیاز، آن­‌ها را انتخاب کنند.

طراحی حرفه ای سایت متخصص اطفال

طراحی حرفه ای سایت پزشک اطفال با گروه نرم افزاری آسمان

طراحی حرفه‌­ای یک سایت پزشک اطفال مزایای بسیار زیادی برای شما و بیماران به همراه دارد. می‌­توانید یک سایت جذاب، مفید و کارآمد داشته باشید، با بیماران خود کاملا پایدار و موثر در ارتباط بوده و برند شخصی خود را ارتقاء دهید. با طراحی اختصاصی سایت و تولید محتوای مستمر می‌­توانید متمایز از رقبا عمل کنید و تجربه­‌ی بی­نظیری برای مراجعه کنندگان خود رقم بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌ی رایگان می‌­توانید با کارشناسان گروه نرم افزاری آسمان در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول:

لزوم داشتن وب سایت پزشک اطفال چیست؟

با داشتن یک سایت پزشک اطفال می‌توانید به طور مستقیم با بیماران خود ارتباط برقرار کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف کنید.

چه نکاتی باید در طراحی سایت پزشک اطفال رعایت شود؟

طراحی جذاب، سئو، تولید محتوا، ارائه‌ی خدمات مربوطه و… .

طراحی پزشک اطفال چه مزایایی دارد؟

معرفی پزشک، بهبود ارتباط و دسترسی والدین، قرار دادن نتیجه آزمایشات، امکان رزرو نوبت آنلاین، بهبود آگاهی از برند و امکان پرسش و پاسخ

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا