طراحی سایت بیمه (نمونه کار + امکانات + تعرفه )

بیمه یکی از مهم‌ترین مواردی است که به افراد تعلق می‌گیرد تا در مواجهه با خسارت‌های مالی و خدماتی نظیر خدمات درمانی بتوانند قدری از هزینه‌های ایجاد شده را از طریق بیمه بپردازند. با توجه به اهمیت افزایش اطلاعات افراد در مورد انواع مختلف بیمه و هم‌چنین جذب آسان افراد متقاضی، طراحی سایت بیمه ضرورتی انکارناپذیر به شمار می‌آید.

ضرورت طراحی سایت بیمه

بازاریابی حضوری و روش‌های خدمات رسانی سنتی از رایج‌ترین راه‌ها برای جذب مخاطبان و مشتریان در حیطه‌ای مانند بیمه به شمار می‌آید؛ اما این روش‌ها امروزه تا حد زیادی کارایی خود را از دست داده‌اند.

در دنیای امروز و عصر تکنولوژی مشتریان ترجیح می‌دهند تا بجای آن‌که به صورت مستقیم با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و برای بهره‌مندی از خدمات بیمه به آن‌ها مشاوره بدهید، خودشان گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و از میان آن‌ها بهترین بسته خدماتی را انتخاب کنند.

وب سایت بیمه

به همین دلیل کارگزاری‌های بیمه باید بتوانند از طریقی غیرمستقیم خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده و آن‌ها را جذب نمایند. با توجه به این موضوع بهترین راه برای رسیدن به این هدف ساخت سایت بیمه است.

گروه نرم افزاری آسمان

شما می‌توانید بوسیله یک وب‌سایت حرفه‌ای و اصولی تمامی خدمات خود را به طور کامل به مشتریان شرح داده و برای جذب آن‌ها نیز می‌توانید با تولید محتوای سئو شده سایت خود را به رتبه‌های اول موتورهای جستجو برسانید.

مزایای طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه آنلاین مزایای متعددی را برای شما به ارمغان می‌آورد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه اطلاعات کامل به کاربران در مورد انواع مختلف بیمه و مزایا و معایب آن
  • افزایش اعتبار کارگزاری و گسترش خدمات به مشتریان مختلف
  • جذب آسان مشتری از طریق تولید محتوای سئو شده
  • مشاوره آنلاین بدون محدودیت زمانی ومکانی
  • پرداخت آسان هزینه از طریق درگاه پرداخت آنلاین
همچنین بخوانید :  طراحی سایت هتلداری (امکانات، تعرفه، طراحی اختصاصی)

ارائه خدمات آنلاین بیمه

در گذشته افراد برای بهره‌مندی از خدمات بیمه و یافتن خدمات مد نظر خود، باید وقت زیادی را صرف جستجو در کارگزاری‌های مختلف می‌کردند؛ اما امروزه بسترهای آنلاین از جمله وب سایت و اپلیکیشن بیمه این امر را به آسانی امکان‌پذیر کرده است.

طراحی وب سایت بیمه

امروزه دیگر برای بهره‌مندی از خدمات بیمه نیازی به مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها وجود ندارد. افراد می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به وب‌سایت کارگزاری‌های بیمه مراجعه کرده و پس از بررسی خدمات مختلف، قرارداد خود را به ثبت برسانند.

وجود قابلیت‌های نظیر پرسش و پاسخ آنلاین موجب شده تا پویایی سایت افزایش یافته و مشتریان نیز بتوانند تمامی ابهامات خود را برطرف کرده و با خیالی آسوده‌تر خدمات دلخواه خود را انتخاب کنند.

انواع وب سایت بیمه

با توجه به تنوع بسیار بالای بیمه‌های مختلف و هم‌چنین حیطه‌های مختلف فعالیت کارگزاری‌های بیمه، می‌توان انواع مختلفی را برای طراحی سایت فروش بیمه در نظر گرفت که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • طراحی سایت بیمه اتومبیل
  • طراحی سایت بیمه آتش سوزی
  • طراحی سایت بیمه تکمیلی
  • طراحی سایت بیمه حوادث
  • طراحی سایت بیمه مسافرتی
  • و …

نمونه کار وب سایت بیمه

یکی از عواملی که می‌تواند به شما در انتخاب طرح و الگوی مناسب برای طراحی سایت بیمه کمک کند، مشاهده نمونه کارها و ایده گرفتن از آنهاست. شما می‌توانید با بررسی نمونه کارهای مجموعه‌های مختلف نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کرده و از این طریق امکانات دلخواه خود را برای وب‌سایتتان انتخاب نمایید.

نمونه سایت بیمه

آشنایی با امکانات سایت بیمه

برای به حداکثر رساندن بازدهی وب‌سایت بیمه می‌توان امکانات متعددی را برای آن در نظر گرفت که موارد آن به شرح زیر است:

· امکان ثبت نام کاربران

یکی از کلیدی‌ترین امکانات وب‌سایت بیمه که به کارگزاری کمک می‌کند تا بتوانند خدمات خود را از طریق آن به فروش برسانند، امکان ثبت نام کاربران است. کاربران می‌توانند از طریق شماره تلفن همراه خود در سایت ثبت نام کرده و از این طریق برای خرید بیمه دلخواه خود اقدام کنند.

· پرداخت هزینه به صورت آنلاین

کاربران برای دریافت خدمات مد نظر خود و خرید آن نیاز به روشی امن برای پرداخت هزینه دارند. روشی نظیر کارت به کارت به دلیل زمان‌بر بودن و امکان خطا در پرداخت روش مناسبی محسوب نمی‌شود، به همین دلیل با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در داخل سایت به سادگی می‌توان امکان خریدی آسان و ایمن را برای کاربران فراهم کرد.

· چت آنلاین با مشاوران

بنا به دلایل متعددی ممکن است کاربران امکان برقراری تماس یا مراجعه حضوری به کارگزاری را نداشته باشند، به همین دلیل بستری فراهم شده تا کاربران بتوانند در هر ساعت از شبانه روز سوالات خود را به صورت آنلاین مطرح کرده و مشاوران در اسرع وقت پاسخگوی آن‌ها باشند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟ راهنمای کامل برای مشتریان

هزینه طراحی سایت بیمه

هزینه طراحی سایت بیمه ای یکی از مهم‌ترین عواملی است که در فرایند انتخاب بهترین مجموعه برای طراحی سایت تاثیر خواهد گذاشت. در نتیجه باید پیش از هر چیز با تعرفه و هم‌چنین عوامل موثر بر آن آشنا شوید.

هزینه طراحی سایت بیمه

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی هزینه طراحی سایت فروش بیمه تاثیرگذار باشد. یکی از این عوامل به نوع طراحی مد نظر شما مربوط می‌شود. طبیعتا اگر به دنبال افزایش جذابیت سایت و تاثیرگذاری بیش‌تر بر روی مخاطبان هستید، باید به سراغ طراحی اختصاصی بروید.

امکانات جانبی سایت نیز از دیگر عواملی است که می‌تواند در تعرفه طراح تاثیرگذار باشد. به طور کلی با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری سایت در کسب درآمد و شهرت شما، بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای اولویتی انکارناپذیر محسوب می‌شود.

طراحی سایت بیمه حرفه ای با طراحی اختصاصی

برای طراحی سایت بیمه به صورت حرفه‌ای باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت. داشتن طراحی اختصاصی و مخاطب پسند، امکانات متعدد، درگاه پرداخت آنلاین و پشتیبانی پس از تحویل سایت از جمله این معیارهاست.

گروه نرم افزاری آسمان با تجربه‌ای بالا در حوزه طراحی سایت تمامی خدمات گفته شده را با هزینه‌ای مناسب به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع دقیق از تعرفه خدمات و هم‌چنین کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت بیمه به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی هزینه طراحی سایت فروش بیمه تاثیرگذار باشد. یکی از این عوامل به نوع طراحی مد نظر شما مربوط می‌شود. طبیعتا اگر به دنبال افزایش جذابیت سایت و تاثیرگذاری بیش‌تر بر روی مخاطبان هستید، باید به سراغ طراحی اختصاصی بروید.

همچنین بخوانید :  بررسی کامل قیمت طراحی سایت فروشگاهی | صفر تا صد سایت فروشگاهی

مهم‌ترین امکاناتی که می‌توان در طراحی سایت بیمه در نظر گرفت شامل چه مواردی می‌شود؟

از  اصلی‌ترین امکانات سایت بیمه می‌توان به: ثبت نام کاربران، درگاه پرداخت آنلاین و مشاوره آنلاین اشاره کرد.

برای طراحی سایت بیمه حرفه‌ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟

برای طراحی سایت بیمه به صورت حرفه‌ای باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت. داشتن طراحی اختصاصی و مخاطب پسند، امکانات متعدد، درگاه پرداخت آنلاین و پشتیبانی پس از تحویل سایت از جمله این معیارهاست.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا