طراحی سایت فروشگاهی ارزان؛ سایت حرفه‌ ای با کم ترین هزینه

طراحی سایت فروشگاهی ارزان در کنار ارائه خدمات حرفه‌ای می‌تواند تاثیر قابل توجهی در انتخاب شما داشته باشد. برای این‌که بتواند بهترین مجموعه را برای طراحی سایت فروشگاهی با کم‌ترین هزینه انتخاب کنید، باید به نکات مختلفی نظیر: بررسی تعرفه خدمات، بررسی نمونه کارها و اختصاصی بودن طراحی سایت اشاره کرد.

باورهای غلط در مورد طراحی سایت فروشگاهی ارزان

داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی قدرتمند روشی تضمینی برای افزایش درآمد و گسترش کسب و کار است. هزینه‌ای که برای طراحی سایت فروشگاهی پرداخت می‌شود به عوامل بسیاری نظیر: کیفیت طراحی، تعرفه خدمات شرکت طراح، نحوه پشتیبانی و هزینه‌های مربوط به ایجاد درگاه پرداخت بستگی دارد. برخی از افراد تصور می‌کنند که هرچه مبلغ بالاتری را برای طراحی سایت خود بپردازند، نتیجه مطلوب‌تری را بدست می‌آورند.

سایت فروشگاهی

پرداخت هزینه‌های بالا همیشه کسب نتیجه مطلوب را برای شما تضمین نمی‌کند؛ از طرفی در کشور، شرکت‌های مختلفی در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کنند که با وجود تعرفه‌های پایین برای طراحی سایت، محصولی با کیفیت مشابه و حتی با کیفیت‌تر از شرکت‌های گران‌قیمت ارائه می‌دهند. تیم نرم‌افزاری آسمان در راستای همین هدف، خدمات طراحی سایت فروشگاهی ارزان را با کیفیتی تضمینی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی با کم‌ ترین هزینه

در شرایط اقتصادی کنونی ارزان کم‌هزینه بودن طراحی سایت بسیار با اهمیت است. در صورتی که نتیجه طراحی سایت فروشگاهی دلخواه شما و کاربردی نباشد، وقت و سرمایه خود را از دست داده‌اید؛ در نتیجه بهتر است با کسب اطلاعات بیش‌تر، مجموعه مناسبی را برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان انتخاب کنید.

گروه نرم افزاری آسمان

· مقایسه تعرفه طراحی با خدمات مجموعه

هزینه سایت زدن بابت طراحی سایت فروشگاهی، باید با خدماتی که از طرف مجموعه طراح سایت دریافت می‌شود، هم‌خوانی داشته باشد. ارائه خدمات متعدد، در کنار پشتیبانی مناسب و هزینه پایین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

· بررسی نمونه کارها

برای تشخیص کیفیت کار یک شرکت فعال در حوزه طراحی سایت، هیچ راهی بهتر از بررسی نمونه‌ کارهای آن شرکت وجود ندارد. پس از بررسی کامل تعرفه خدمات و اطمینان حاصل کردن از به صرفه بودن آن، باید نمونه کارهای شرکت را به‌طور کامل مرور کرده تا بتوانید از کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنید آسوده خاطر شوید.

همچنین بخوانید :  خدمات پشتیبانی سایت | نگهداری سایت

نمونه طراحی سایت فروشگاهی

· اطلاع از اختصاصی بودن طراحی سایت

یکی از عواملی که می‌تواند بر روی هزینه دریافتی تاثیرگذار باشد، اختصاصی نبودن طرح سایت است. برخی از شرکت‌ها برای طراحی سایت از قالب‌های آماده استفاده می‌کنند که این موضوع باعث کاهش هزینه‌ طراحی سایت می‌شود. استفاده از طرح‌های آماده، به هیچ‌عنوان برای سایت‌های فروشگاهی پیشنهاد نمی‌شود. به کار بردن طرح‌های اختصاصی نشان دهنده حرفه‌ای بودن کسب و کار شماست و موجب جذب مشتری می‌شود. مجموعه آسمان با وجود نرخ پایین خدمات از طرح‌های اختصاصی و خلاقانه برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان استفاده می‌کند.

· در نظر گرفتن تمامی امکانات مورد نیاز برای سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی باید به جزئیات پرشماری توجه کرد. امکانات سایت های فرشگاهی شامل: درگاه پرداخت، قسمت معرفی محصول، نظرات کاربران و دسته‌بندی کامل محصولات را داشته باشند.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان با آسمان

در سرتاسر کشور مجموعه‌های مختلفی در حوزه طراحی سایت فروشگاهی فعالیت می‌کنند که هر کدام تعرفه‌های خاص خود را دارند. یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه طراحی سایت فروشگاهی ارزان، شرکت آسمان است.

مجموعه نرم افزاری آسمان، در طول سال‌ها حضور فعال خود در حوزه طراحی سایت، همواره تمام تلاش خود را به کار برده تا خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین هزینه در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از جمله پروژه‌های موفق تیم آسمان در حوزه طراحی سایت بازرگانی، می‌توان به:  سایت فروشگاهی در حوزه خودرو، فروشگاهی و فروش مبلمان اشاره کرد.

وب سایت فروشگاهی

برای اطلاع کامل از تعرفه‌ها و خدمات مجموعه نرم افزاری آسمان می‌توانید همین‌ حالا با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

همچنین بخوانید :  تفاوت طراحی سایت با وردپرس و طراحی اختصاصی

سوالات متداول

آیا سایت‌های فروشگاهی ارزان کیفیت پایینی دارند؟

خیر، کیفیت سایت فروشگاهی کاملا به میزان تخصص و تجربه مجموعه‌ای که قرار است وظیفه طراحی سایت را انجام دهد بستگی دارد و به هزینه طراحی سایت ارتباطی ندارد.

برای انتخاب بهترین مجموعه برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان باید به چه مواردی توجه کرد؟

مقایسه تعرفه با خدمات، بررسی نمونه کارها، اختصاصی بودن طراحی سایت و در نظر گرفتن امکانات مواردی است که باید به آن توجه شود.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا