طراحی سایت بازرگانی ؛ خدمات طراحی و سئو سایت صادرات و واردات

طراحی سایت بازرگانی در واقع سندی است که اعتبار شما را برای مشتریان، چه در داخل و چه در خارج کشور نمایان می‌کند. استفاده از ظرفیت‌های موجود در اینترنت می‌تواند قدرت بازاریابی شما را به شکل قابل توجهی تقویت کند. برای داشتن یک وب‌سایت تجاری بی‌نقص تنها کافی است از پروسه ثبت سفارش و طراحی آن اطلاع داشته باشید.

چرا طراحی سایت بازرگانی مهم است؟

مراودات بین‌المللی بخش جدایی ناپذیری از کسب و کارهای فعال در حوزه بازرگانی است. در چنین شرایطی استفاده حداکثری از بسترهای مختلف فضای مجازی می‌تواند موفقیت شما را تضمین کند.

در حوزه‌ای مانند بازرگانی به دلیل بالا بودن حجم مبادلات مالی، حضور واسطه‌ها بیش‌تر از هر کسب و کار دیگری احساس شده و می‌تواند منجر به کاهش درآمدهای شما شود. از طرفی واسطه‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند به شیوه‌ای مؤثر کسب و کارتان را به مخاطبان معرفی کنند.

در چنین شرایطی باید به دنبال راهی بود که بتوان به شکلی مستقیم با مخاطب هدف ارتباط برقرار کرده و نظر او را به مزایا و خدمات خود جلب کنید. از آنجایی که بخش قابل توجهی از فعالیت‌های تجاری و بازرگانی به خارج از مرزهای کشور بازمی‌گردد، طراحی سایت تجاری دوزبانه می‌تواند برای شما بهترین تبلیغ محسوب شود.

اهمیت طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت صادرات و واردات

طراحی سایت بازرگانی به معنای ایجاد یک وب‌سایت کاربردی و حرفه‌ای برای کسب و کارهایی است که در حوزه بازرگانی و تجارت‌های مختلف فعالیت می‌کنند. یک سایت بازرگانی می‌تواند به شرکت‌ها و فروشگاه‌ها کمک کند تا محصولات و خدمات خود را ساده‌تر به مشتریان ارائه کرده و فروش خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

گروه نرم افزاری آسمان

در طراحی سایت بازرگانی معمولا نیازمندی‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • طراحی و برندسازی

ایجاد طراحی زیبا و حرفه‌ای، سازگار با هویت کسب و کار یکی از اولین مواردی است که باید در طراحی سایت بازرگانی به آن توجه شود. این موضوع شامل موارد مختلفی از جمله طراحی لوگو، انتخاب رنگ‌های مناسب، فونت‌های جذاب و سبک ظاهری مناسب است.

  • ساختار سایت

طراحی ساختاری منطقی و ایجاد تجربه مناسب برای کاربران و مشتریان از طریق طراحی صحیح المان‌های مختلف سایت، منوها، زیرمنوها، ساختار یکپارچه صفحات سایت، سادگی و قابل فهم بودن آن از جمله موارد دیگری است که در وب‌سایت‌های بازرگانی اهمیت دارد.

  • مدیریت محتوا

ایجاد محتوای مناسب و مدیریت محتوا از جمله بروزرسانی محتوا و تصویر می‌توانید تاثیر بسزایی در ذهنیت مخاطبان و تجربه آن‌ها در استفاده از سایت بوجود بیاورد. محتوای سایت شامل قسمت‌های مختلفی از جمله: معرفی سایت، خدمات، درباره ما، تماس با ما و سایر اطلاعات مرتبط با تجارت می‌شود.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت بیمه (نمونه کار + امکانات + تعرفه )

طراحی سایت صادرات و واردات

امکانات وب سایت بازرگانی

برای آنکه بتوانید به وسیله طراحی سایت شرکت بازرگانی، به شیوه‌ای مؤثر خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید، باید یک سری امکانات و ویژگی‌ها را برای وب‌سایت خود در نظر داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

  • درباره شرکت
  • مشخصات تماس با شرکت
  • اسلایدارهای تصویری از امکانات و خدمات شرکت
  • نرخ روزانه تعرفه
  • قسمت تغییر زبان سایت
  • اهداف، چشم انداز و راهبردها
  • بلاگ با محتوای سئو شده
  • گواهینامه‌ها، تقدیرنامه‌ها و افتخارات
  • فهرست سوابق پیشین
  • چارت سازمانی
  • موقعیت مکانی

مزایای طراحی سایت بازرگانی

استفاده از ظرفیت‌های موجود در بستر اینترنت، می‌تواند مزایای متعددی را برای کسب و کارهای فعال در حوزه تجارت به ارمغان می‌آورد که تعدادی از آن‌ها به شرح زیر است:

· حضور مؤثر در تجارت آنلاین

اثری که استفاده از اینترنت بر روی رشد و توسعه کسب و کارها دارد، بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. امروزه تمامی کسب و کارها برای ارائه بهتر خدمات و مزایای خود به مخاطبان از بسترهای مختلف مجازی استفاده می‌کنند که در حوزه‌های مرتبط با تجات و بازرگانی وب‌سایت‌ها می‌توانند به بهتترین شکل ظرفیت‌های کسب و کار شما را به مخاطبان ارائه کنند.

· برندینگ و هویت یابی

در حوزه‌ای مانند تجارت که رقبای قدرتمند و پرشماری حضور دارند، تبدیل شدن به یک برند و رسیدن به شهرت بالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رسیدن به شهرت مناسب با انجام فرایند برندینگ امکان‌پذیر می‌شود. استفاده از قابلیت‌های سئو و بهینه‌سازی سایت می‌تواند به بهترین شکل شما را به شهرت دلخواهتان برساند.

مزایای طراحی سایت بازرگانی

· نداشتن محدودیت زمانی و مکانی

یکی از مشکلات بزرگ بازاریابی فیزیکی، محدودیت‌های زمانی و مکانی مختلفی است که برای کسب و کار شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از اصول بازاریابی محتوایی با مخاطبان خود از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کرده و بدون محدودیت زمانی مزایای خود را برای آن‌ها نمایان کنید. در نظر گرفتن بخش‌هایی نظیر سؤالات متداول در وب‌سایت، می‌تواند تأثیر بسزایی در رفع ابهامات مخاطبان و جلب نظر آن‌ها داشته باشد.

· افزایش فروش و کسب درآمد

جلب نظر مخاطب اولین هدف طراحی سایت بازرگانی محسوب می‌شود؛ اما مهم‌ترین هدف افزایش میزان فروش و رسیدن به درآمد بالا است. وجود درگاه‌های پرداخت آنلاین موجب می‌شود تا شما بتوانید به صورت 24 ساعته خدمات خود را به مشتریان ارائه کرده و به سود بالایی دست پیدا کنید.

· پشتیبانی مناسب

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که می‌تواند برند شما را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کند، میزان در دسترس بودن و پشتیبانی‌تان از آنهاست. پشتیبانی به روش‌های سنتی می‌تواند به پرداخت هزینه‌های سنگین و هدررفتن زمان منجر شود؛ اما در طراحی وب سایت شرکت های بازرگانی می‌توانید به صورت آنلاین مشتریان را پشتیبانی کنید.

همچنین بخوانید :  خدمات طراحی سایت اراک؛ برنامه نویسی و دیزاین حرفه ای

وب سایت بازرگانی

مراحل طراحی سایت بازرگانی

اطلاع از نحوه ثبت سفارش و فرایند طراحی سایت بازرگانی و تحویل آن به کارفرما، می‌تواند به شما در انتخاب بهترین مجموعه برای طراحی سایت کمک کند:

· یافتن بهترین مجموعه و ارسال درخواست

برای آنکه بتوانید از بازدهی حداکثری وب‌سایت خود اطمینان داشته باشید، باید آن‌ را به مجموعه‌ای با تجربه و مطمئن بسپارید. بررسی نمونه کارها و نظرات مشتریان پیشین می‌تواند تأثیر بسزایی در انتخاب شما داشته باشد. پس از یافتن مجموعه مناسب می‌توانید در قالب ارسال پیام یا برقراری تماس می‌توانید درخواست خود را برای طراحی سایت به ثبت برسانید. اگر به دنبال وب‌سایتی دوزبانه برای مجموعه بازرگانی خود هستید، باید به دنبال مجموعه‌ای باشید که در تیم خود از مترجمان باتجربه بهره می‌برد.

· تنظیم جلسه

در صورتی حاصل شدن توافقات اولیه، جلسه‌ای میان کارفرما و مجموعه طراحی سایت به صورت برگزار شود که این جلسه می‌تواند بنا به شرایط شما به صورت حضوری یا آنلاین باشد. در این جلسه تمامی امکانات مدنظر کارفرما بررسی شده و در صورتی که توافقات نهایی برقرار شود قرارداد طراحی سایت به صورت رسمی به ثبت می‌رسد.

· آغاز فرایند طراحی سایت

پس از ثبت قرارداد، فرایند طراحی سایت آغاز می‌شود. برای طراحی جنبه‌های بصری سایت توجه به لوگو و حوزه فعالیت برند سفارش‌دهنده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. متخصصان UI/UX با در نظر گرفتن تمامی این موارد، وب‌سایت شما را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که نظر مخاطب در کم‌ترین زمان جلب شود.

هزینه طراحی سایت بازرگانی

هزینه طراحی سایت بازرگانی می‌تواند بسته به عوامل مختلفی متغیر باشد که از جمله آن می‌توان به پیچیدگی، اندازه، قابلیت‌ها، ویژگی‌های سایت، سطح طراحی و توسعه و میزان سفارشی سازی آن اشاره کرد. طراحی سایت بازرگانی به دلیل کاربرد اختصاصی و اهمیت بالای آن معمولا به صورت سفارشی انجام می‌شود.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت اصفهان با بالا ترین کفیت ممکن

هر پروژه هزینه‌های متفاوتی داشته که تا حد زیادی به محدوده و توانمندی شرکت یا طراح وب نیز بستگی دارد.

بهترین شرکت طراح سایت بازرگانی

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، آن است که همواره پرداخت هزینه بالا برای طراحی سایت به معنای ارائه کیفیت بالا نیست. شما می‌توانید با انتخاب صحیح مجموعه طراحی سایت با پرداخت هزینه‌ای معقول از خدمات حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

بهترین شرکت طراح سایت بازرگانی

گروه نرم افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای متخصص در حوزه طراحی سایت خدمات خود را با هزینه‌ای معقول و کیفیتی مثال‌زدنی به شما ارائه می‌کند. برای مشاهده نمونه طراحی سایت بازرگانی می‌توانید به وب‌سایت آسمان مراجعه نمایید.

طراحی سایت بازرگانی دوزبانه در کم ترین زمان

داشتن یک وب‌سایت بازرگانی باکیفیت می‌تواند علاوه بر فروش محصولات و خدمات شما به مشتریان داخل و خارج کشور، موجب افزایش مخاطبان و معرفی مزایای شما به مشتریان شود. برای طراحی سایت بازرگانی همکاری با مجموعه‌هایی که قابلیت توسعه سایت دوزبانه را داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.

گروه نرم افزاری آسمان با تجربه چندین پروژه موفق در زمینه طراحی و سئو سایت تجاری، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. اگر شما نیز تمایل دارید تا از خدمات طراحی سایت اختصاصی برخوردار شوید می‌توانید با مشاوران مجموعه طراحی سایت آسمان ارتباط برقرار کنید.

سؤالات متداول

داشتن وب‌سایت بازرگانی چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

از آنجایی که کسب و کارهای تجاری با مشتریان متعددی از سرتاسر کشور و حتی جهان سر و کار دارند، به بستری نیازمندند که بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند که این بستر وب‌سایت بازرگانی است.

مهم‌ترین مزایای طراحی سایت شرکت بازرگانی چیست؟

از اصلی‌ترین مزایای طراحی سایت شرکت بازرگانی می‌توان به: حضور مؤثر در دنیای تجارت، کمک به برندسازی، نداشتن محدودیت زمانی و مکانی و کسب درآمد اشاره کرد.

طراحی سایت بازرگانی به صورت دوزبانه چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

به دلیل آنکه بسیاری از کسب و کارهای فعال در حوزه بازرگانی با مشتریان خارج از کشور تعامل دارند، داشتن وب‌سایت دو زبانه می‌تواند تأثیر بسزایی در بازاریابی آن‌ها داشته باشد.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا