طراحی سایت تخصصی در کم ترین زمان از صفر تا صد

در گذشته بسیاری از سفارشات طراحی سایت، به وب‌سایت‌های عمومی محدود می‌شد؛ اما امروزه با توجه به اهمیت بازاریابی و برندینگ در فضای مجازی کسب و کارهای مختلف و حوزه‌های تخصصی پرشماری به دنبال طراحی وب‌سایت هستند. طراحی سایت تخصصی پروسه‌ای پیچیده داشته و شما می‌توانید با همراهی مجموعه‌ای متخصص به سادگی فرایند آن را طی کنید.

وب سایت تخصصی چیست؟

به طور کلی انواع وب‌سایت را می‌توان به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم کرد. در وب‌سایت‌های عمومی به یک موضوع مشخص پرداخته نشده و عمدتا فعالیت آن‌ها در زمینه سرگرمی و کسب اطلاعات عمومی بوده است.

در گذر زمان بسیاری از کسب و کارها به استفاده از پلتفرم‌های آنلاین برای فروش محصولات و کسب درآمد روی آوردند و همین موضوع موجب شد تا وب‌سایت‌ها از حالت عمومی خارج شده و برای فعالیت‌ها و کسب و کارهای مختلف وب‌سایت‌های تخصصی طراحی شود.

در این‌گونه از سایت‌ها به صورت اختصاصی بر روی حوزه‌ای مشخص تمرکز شده و تمامی فرایند طراحی سایت و تولید محتوا به صورت تخصصی و دقیق صورت می‌گیرد. طراحی تخصصی موجب می‌شود تا شما بتوانید به شکلی دقیق با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کرده و با سرعت بیش‌تری اهداف خود را عملی کنید.

طراحی سایت تخصصی

گروه نرم افزاری آسمان

مزایای طراحی سایت تخصصی

داشتن وب‌سایت تخصصی مزایای پرشماری را برای صاحبان کسب و کار به ارمغان می‌آورد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طراحی سایت تخصصی تمامی امکانات سایت بر مبنای نیاز و با در نظر گرفتن حوزه فعالیت مشتری به صورت اختصاصی شکل گرفته و محدودیتی در زمینه افزودن قابلیت‌های مختلف به سایت وجود ندارد.
  • در طراحی وب سایت تخصصی دیزاین سایت به صورت کاملا اختصاصی انجام گرفته که این موضوع تاثیر قابل توجهی در جذب مخاطب دارد.
  • تولید محتوای اختصاصی موجب می‌شود تا هزینه تبلیغات کاهش یافته و درآمدزایی صورت گیرد.
  • طراحی سایت حرفه‌ای گامی مهم در برندسازی محسوب شده و در صورتی که به صورت اصولی انجام گیرد، نقشی کلیدی را در گسترش کسب و کار شما و تبدیل شدن آن به برندی معتبر ایفا می‌کند.
همچنین بخوانید :  سفارش سایت شرکتی در کوتاه ترین زمان | به همراه نمونه کار و قیمت

معایب طراحی سایت تخصصی

در کنار تمامی مزایای گفته شده، طراحی سایت تخصصی معایبی نیز دارد:

  • به دلیل اهمیت بالای کیفیت سایت و تخصصی بودن طراحی و تولید محتوا، فرایند تحویل سایت ممکن است قدری زمان برتر از حالت عادی باشد.
  • هزینه طراحی سایت تخصصی نسبت به سایت‌های عمومی بیش‌تر است.
  • تعداد مجموعه‌هایی که توانایی طراحی سایت به صورت تخصصی را دارند اندک بوده، به همین دلیل باید دقت بالایی را برای یافتن مجموعه مناسب به کار برد.

آشنایی با وب سایت های خدماتی

وب‌سایت‌های خدماتی بخش بسیار مهمی از سایت‌های تخصصی را تشکیل می‌دهند. در اینگونه از سایت‌ها خدمات و امکانات یک مجموعه به صورت کامل برای مخاطبان و مشتریان شرح داده شده و تمامی امکانات سایت بر مبنای آن طراحی می‌شود.

وب‌سایت‌های خدماتی نقشی کلیدی را در جذب مخاطبان ایفا کرده و به کارفرما کمک می‌کند تا از طریق آن برای ارائه خدمات، فروش محصولات، رزرو نوبت و ثبت نام کاربران استفاده کنند.

وب سایت خدماتی

بررسی امکانات سایت های تخصصی

در طراحی یک سایت تخصصی می‌توان امکانات متعددی را برای وب‌سایت در نظر گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی پنل کاربری حرفه‌ای متناسب با موضوع و محتوای سایت
  • دسته‌بندی و فروش محصولات به ساده‌ترین روش
  • امکان رزرو نوبت برای وب‌سایت‌های پزشکی و خدماتی
  • قابلیت تعریف ادمین برای مدیریت آسان‌تر سایت
  • تولید محتوای سئو شده و اختصاصی
  • امکان اعمال تخفیف گروهی بر روی تمامی محصولات

قیمت طراحی سایت تخصصی

یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی سایت تخصصی تعرفه آن است. مجموعه‌های مختلفی که در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کنند، تعرفه‌هایی متفاوتی را برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند که این تعرفه به عوامل متعددی از جمله: کیفیت طراحی، امکانات سایت، سابقه مجموعه، نوع سایت، نوع طراحی (اختصاصی یا وردپرسی) و … بستگی دارد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت تهران | طراحی سایتی منحصر به فرد، با کیفیت و ارزان

به طور کلی باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه بالا همواره به معنای کیفیت بهتر و بالاتر نبوده و شما می‌توانید با قدری تحقیق و بررسی نمونه‌ کارهای مجموعه‌های مختلف بهترین انتخاب را انجام دهید.

وب سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی با پشتیبانی یک ساله

امروزه استفاده از وب‌سایت‌های تخصصی برای معرفی بهتر خدمات و فروش محصولات، امری ضروری برای گسترش کسب و کارها و کسب درآمد برای آن‌ها محسوب می‌شود. اینگونه از وب‌سایت‌ها به صاحبان کسب و کار کمک می‌کنند تا بتوانند به صورت تخصصی و اصولی بر روی برندسازی و ارتقای کیفیت کاری خود تمرکز کنند.

مهم‌ترین نکته در طراحی یک سایت تخصصی انتخاب مجموعه‌ای مناسب برای انجام فرایند طراحی است. گروه نرم افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای خوش‌نام و با تجربه در این حوزه خدمات طراحی وب سایت تخصصی را با هزینه‌ای مناسب و در کم‌ترین زمان به شما ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول

انواع وب‌سایت‌های تخصصی شامل چه مواردی می‌شود؟

از انواع وب‌سایت‌های تخصصی می‌توان به: سایت ابزارالات، پزشکی، هتلداری، آموزشی، ورزشی، قنادی و حقوقی اشاره کرد.

هزینه طراحی یک سایت تخصصی چقدر است؟

مجموعه‌های مختلفی که در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کنند، تعرفه‌هایی متفاوتی را برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند که این تعرفه به عوامل متعددی از جمله: کیفیت طراحی، امکانات سایت، سابقه مجموعه، نوع سایت، نوع طراحی (اختصاصی یا وردپرسی) و … بستگی دارد.

انواع وب‌سایت‌های تخصصی شامل چه مواردی می‌شود؟

از انواع وب‌سایت‌های تخصصی می‌توان به: سایت ابزارالات، پزشکی، هتلداری، آموزشی، ورزشی، قنادی و حقوقی اشاره کرد.

همچنین بخوانید :  خدمات شرکت طراحی سایت بندرعباس ؛ تحویل سریع و قیمت مناسب

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا