طراحی سایت یزد در کمترین زمان ممکن

توسعه و طراحی سایت به ارتقای نام تجاری و برند شما کمک شایانی می‌کند. اساساً، اگر وب سایت یک شرکت از طریق شبکه جهانی وب قابل دسترسی باشد، شرکت می‌تواند فعالیت خود را در سطح جهان گسترش دهد، به همین دلیل شما می‌توانید با طراحی سایت یزد کسب و کار خود را در این شهر رونق داده و مشتریان بیشتری را جذب  کنید.

چرا طراحی سایت یزد مهم است؟

طراحی وب سایت در یزد مهم ترین ابزار بازاریابی برای هر کسب و کاری است که می‌خواهند بدین وسیله در محیط دیجیتال امروزی موفق شوند. طراحی سایت حرفه ای در یزد، باعث رونق کسب و کار شما شده و فروش محصولات شما را بهبود می‌بخشد.

همچنین می‌تواند به شما در ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان کمک کند. طراحی و توسعه وب سایت مسیری است که شما را از سایر مشاغل در صنعت خود متمایز می‌کند.

دلیل اهمیت طراحی سایت یزدنحوه طراحی سایت حرفه ای یزد

داشتن یک سایت فروشگاه اینترنتی، به تنهایی باعث پیشرفت کسب و کار شما نمی‌شود، بلکه باید یک سایت حرفه‌ای و مخاطب پسند داشته باشید. طراحی سایت حرفه ای در یزد، شامل موارد زیر است:

در اولویت قرار گرفتن کیفیت متن

دلیل این امر این است که اگر یک وب سایت متن کمتری برای خواندن داشته باشد، بازدید کننده قادر خواهد بود آنچه را که نمایش داده می‌شود به سرعت پردازش و ارزیابی کند.

گروه نرم افزاری آسمان

در اولویت قرار گرفتن کیفیت متن

خوانایی محتوا

خوانایی یک صفحه نشان می‌دهد که محتوای متن شما چقدر برای مخاطبان جذاب است. اگر کاربر قادر به تشخیص کلمات، عبارات و جملات نباشد و نتواند اطلاعات مورد نظر خود را به طور موثر پیدا کند، متن خوانایی ضعیفی داشته و سایت کاربران خود را از دست می‌دهد.

اندازه فونت مناسب

در هنگام طراحی سایت فروشگاهی در یزد اگر از اندازه فونت مناسب استفاده نشود، بازدیدکنندگان برای خواندن مطالب با مشکل مواجه شده و به جذابیت سایت آسیبی جدی واردم ی‌شود.

یک صفحه بلند پرسش و پاسخ ایجاد کنید

صفحه پرسش و پاسخ

هر چه ارتفاع صفحات سایت بیش‌تر باشد، فضای مناسب‌تری برای پاسخ دادن به سوالات خواهید داشت. داشتن یک صفحه بلند باعث می‌شود بازدیدکنندگان به سمت پایین حرکت کنند تا زمانی که پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت با هوش مصنوعی | ابزار هوش مصنوعی برای طراحی سایت

مراحل طراحی سایت یزد

طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای در یزد از چندین مرحله تشکیل شده که این مراحل معمولا به شرح زیر است:

بررسی نیاز ها

در اولین مرحله از طراحی سایت یزد باید جلسه‌ای میان مشتری و تیم طراح سایت به صورت حضوری یا غیر حضوری شکل گرفته و نیازها و الزامات وب‌‌سایت مورد نظر به شکل کامل بررسی شود. در طی این جلسه هدف مشتری از طراحی سایت و قابلیت‌ها و طرح ظاهری مد نظر او بررسی شده و بر مبنای آن طرح اولیه سایت شکل می‌گیرد.

تحقیق و بررسی

پس از بررسی کامل نیازها و موارد مد نظر مشتری، فرایند تحلیل و بررسی بازار هدف، رقبا و موارد پرطرفدار آغاز شده و پس از بررسی سایت‌های مشابه و نقاط ضعف و قوت آن‌ها می‌توان به الگویی مناسب برای طراحی ظاهر اولیه سایت و کدنویسی امکانات مختلف آن دست پیدا کرد.

طراحی WireFrame

در این مرحله طرحی ساده بدون جزئیات و جنبه‌های گرافیکی سایت طراحی شده که این طرح به عنوان یک نمونه اولیه از ساختار کلی سایت و بخش‌بندی‌های مختلف آن شناخته می‌شود. در مراحل بعد جنبه‌های گرافیکی سایت بر مبنای WireFrame طراحی شده به آن افزوده می‌شود.

طراحی رابط کاربری (UI Design)

در این مرحله که یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی سایت در یزد به شمار می‌آید، رابط کاربری سایت که شامل طراحی ظاهر آن می‌شود، شکل گرفته و عناصر بصری سایت از جمله: رنگ‌ها، فونت‌ها، آیکون‌ها و سایر المان‌های گرافیکی آن طراحی می‌شود.

مراحل طراحی سایت یزد

توسعه و برنامه نویسی

پس از طراحی رابط کاربری، باید بر مبنای عناصر بصری تعیین شده برای سایت، فرایند کدنویسی صورت گرفته و المان‌های گرافیکی آن توسط تیم فرانت-اند و بک-اند کدنویسی می‌شود. در این مرحله معمولا از زبان‌های برنامه‌نویسی و پلتفرم‌هایی نظیر: HTML، CSS، JavaScript و php استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید :  راهکار هایی برای طراحی سایت بوشهر به صورت جذاب و کارآمد
عیب یابی

پس از توسعه سایت، نیاز است تا تمامی بخش‌های مختلف آن را مورد ارزیابی قرار داده و در صورتی که اخلالی در کارکرد آن وجود داشته باشد، آن را برطرف کرد. این مورد شامل بررسی کارکرد سایت در مرورگرهای مختلف، بررسی عملکرد سایت، صحت داده‌ها و بررسی نکات املایی و نگارشی سایت می‌شود.

راه اندازی و انتشار

پس از تست سایت و تصحیح خطاهای مربوط به آن، می‌توان سایت را بر روی سرور مورد نظر خود راه‌اندازی کرده و آن را برای استفاده عموم در دسترس قرار دهید. پس از انتشار نیاز است تا سایت در بازه‌های زمانی مشخص بروزرسانی و مدیریت شده و به بهینه‌سازی عملکرد آن پرداخته شود.

راه اندازی سایت

طراحی سایت فروشگاهی در یزد

این روزها بخش زیادی از زندگی انسان‌ها به دنیای مجازی مرتبط می‌شود؛ با توجه به این موضوع، داشتن وب‌سایتی برای فروش آنلاین محصولات می‌تواند منجر به افزایش درآمد شما شود.

نکاتی که باید در هنگام طراحی وب سایت یزد در نظر بگیرید:

  • آن را ساده نگه دارید
  • برندسازی را در اولویت قرار دهید
  • مانند یک بازدید کننده ی وب سایت فکر کنید
  • از تصاویر با کیفیت استفاده کنید
  • سایت را حرفه ای جلوه دهید

طراحی سایت فروشگاهی در یزد

هزینه طراحی سایت در یزد

هزینه طراحی یک وبسایت اختصاصی در شهر یزد میتواند بسته به عوامل مختلفی از جمله: اندازه و پیچیدگی سایت، نوع وبسایت (فروشگاهی، شخصی، شرکتی و …)، امکانات شخصیسازی شده و تجربه و مهارت تیم طراح و توسعه دهنده سایت متغیر باشد.
به طور کلی هزینه طراحی سایت به صورت اختصاصی و کدنویسی شده نسبت به طراحی سایت با وردپرس بیشتراست؛ اما شما میتوانید با انتخاب هوشندانه شرکت طراحی سایت خود از خدمات طراحی اختصاصی با قیمت مناسب بهرهمند شوید. مجموعه طراحی سایت آسمان وبسایتی حرفهای را به صورت کدنویسی شده با قیمتی مناسب به شما ارائه میدهد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت انتشارات | ساخت وب سایت انتشارات در کم ترین زمان

بهترین شرکت طراحی سایت در یزد

اکنون که  شناخت خوبی در مورد طراحی سایت یزد به دست آوردید، زمان آن رسیده است که طراحی سایت خود را شروع کنید. شرکت طراحی سایت آسمان در انجام این کار کنار شما خواهد بود.

گروه نرم افزاری آسمان با تجربه سال‌ها حضور موفق در حوزه طراحی سایت خدمات خود را در شهرهای مختلف ایران از جمله یزد گسترش داده و با کیفیت‌ترین وب‌سایت را در کم‌ترین زمان به مشتریان ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید، در صورت وجود هرگونه سوال با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول

چه المان‌هایی در طراحی یک سایت حرفه‌ای در اولویت قرار می‌گیرند؟

معیارهایی نظیر کیفیت، خوانایی، فونت و ارتفاع مناسب صفحات در ساختار بصری سایت اولویت قرار می گیرند.

چه نکاتی می‌تواند کیفیت طراحی سایت را بهبود ببخشد؟

سادگی، توجه به برندسازی، در نظر گرفتن سلیقه مخاطب و تصاویر با کیفیت از نکاتی است که می‌تواند کیفیت طراحی سایت را بهبود دهد.

بهترین شرکت طراحی سایت در یزد چه نام دارد؟

گروه نرم افزاری آسمان با تجربه سال‌ها حضور موفق در حوزه طراحی سایت خدمات خود را در شهرهای مختلف ایران از جمله یزد گسترش داده است.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا