طراحی سایت املاک ؛ کسب درآمد از طریق وب سایت املاک

امروزه با پیشرفت فناوری و رشد روز افزون اینترنت، صنعت مشاوره و فروش ملک نیز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. با این حال، یکی از مشکلات اصلی در این صنعت، عدم وجود یک سامانه جامع و کارآمد برای نمایش املاک مختلف است. برای حل این مشکل، طراحی سایت املاک می‌تواند یک راه حل مناسب باشد.طراحی وب سایت املاک

طراحی یک سایت املاک، علاوه بر اینکه به مشتریان و مشاورین املاک این امکان را می‌دهد تا با کمک تکنولوژی، به سرعت به دنبال خانه مورد نظر خود بگردند، بلکه باعث می‌شود تا فروشندگان ملک نیز به راحتی اطلاعات ملک خود را درج و مدیریت کنند.

چرا باید به دنبال طراحی سایت املاک بود؟

طبیعتا داشتن طراحی سایت و داشتن وب‌سایت اختصاصی فرایندی زمان‌بر بوده و هزینه‌هایی را نیز برای صاحبان سایت به همراه دارد؛ در نتیجه باید پیش از هر چیز به بررسی این موضوع بپردازید که آیا در حوزه‌ای مانند املاک داشتن وب‌سایت اختصاصی می‌تواند موجب افزایش درآمد شما شود یا خیر؟

طبیعتا طراحی سایت به تنهایی نمی‌تواند برای کسب درآمد کفایت کند. برای رسیدن به درآمد مناسب از طریق طراحی سایت مشاور املاک، باید پیش از هرچیز از کیفیت کار مجموعه‌ای که فرایند طراحی سایت خود را به آن سپرده‌اید مطمئن شوید.

وب سایت املاک

طراحی اختصاصی سایت با امکانات متنوع و تولید محتوای اصولی برای آن موجب می‌شود تا بتوانید به سادگی مخاطب هدف خود را تعیین کرده و سپس از طریق سئوی محتوا آن‌ها را به سمت سایت خود هدایت کنید.

گروه نرم افزاری آسمان

روش های کسب درآمد از طریق سایت مشاوره املاک

ساخت سایت املاک می‌تواند درآمد بسیار بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد. این درآمد تنها از یک طریق مشخص تامین نشده و شما می‌توانید از طرق مختلف به کسب درآمد بپردازید. روش اول کسب درآمد مشابه شیوه سنتی دفاتر املاک بوده و شما پس از جذب مخاطبان به وب‌سایت و فروش ملک می‌توانید از طریق دریافت پورسانت کسب درآمد کنید.

همچنین بخوانید :   مزیت های طراحی سایت

در کنار روش سنتی شما می‌توانید از طریق درج آگهی در داخل سایت نیز به کسب درآمد بپردازید. در نظر گرفتن قابلیت‌های مختلف نظیر درج اگهی‌های فوری و امکان بارگذاری تصاویر اختصاصی می‌تواند در جلب نظر مخاطبان تاثیرگذار باشد.

مزایای طراحی سایت املاک

مزایای طراحی سایت املاک تنها به کسب درآمد محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق این‌گونه از سایت‌ها به مزایای متعددی دست پیدا کنید که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است:

· صرفه جویی در وقت

امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یا اجاره املاک هستند، ترجیح می‌دهند تا بجای جست و جو در دفاتر املاکی مختلف، در فضای مجازی به دنبال ملک مورد نظر خود باشند. طراحی وب‌سایت املاک موجب صرفه جویی در وقت مشتریان و مشاوران املاک می‌شود.

در صورت طراحی یک وب سایت اصولی مشتریان به سادگی به وب‌سایت شما مراجعه کرده و پس از بررسی موارد مختلف و یافتن مورد دلخواه خود، برای بازدید حضوری از ملک مورد نظر درخواست ثبت کرده و پروسه جذب مشتری و فروش ملک به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد.

· هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد

بنا به دلایل مختلف از جمله تعطیلی و تعمیرات ممکن است شرایط ارائه خدمات حضوری به مشتریان وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی داشتن یک وب‌سایت مشاوره املاک به کمک شما خواهد آمد.

طراحی سایت مشاوره املاک

تمامی افرادی که به دنبال اجاره یا خرید ملک هستند می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی در تمامی ساعات شبانه‌روز با مراجعه به وب‌سایت شما موارد مختلف را بررسی کرده و ملک مناسب خود را انتخاب کنند.

· سهولت در دسترسی

یکی از مسائلی که در گذشته برای مشاوران املاک مشکل‌ساز شده بود، بررسی موارد مختلف از بین فایل‌ها و کاتالوگ‌های مختلف به شمار می‌آمد. امروزه با طراحی یک سایت املاک مشتریان می‌توانند به سادگی از طریق قابلیت‌ فیلتر مشخصات، بر اساس معیارهای مختلفی نظیر متراژ، موقعیت مکانی و تعداد طبقات و … ملک دلخواه خود را مشخص کرده و بیابند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت مجتمع مسکونی حرفه ای با تعرفه اقتصادی

ویژگی‌ها و امکانات طراحی سایت املاک

در طراحی اختصاصی وب سایت مشاوره املاک می‌توان قابلیت‌های متعددی را برای مشتریان تعریف کرد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

  • امکان جستجو به صورت فیلتر شده بر اساس معیارهای مختلف نظیر قیمت، متراژ، موقعیت مکانی و نوع ملک (ویلایی یا آپارتمانی)
  • پشتیبانی آنلاین در قالب چت
  • امکان ثبت نام کاربران و رهن و اجاره به صورت آنلاین
  • طراحی لوگوی اختصاصی و به کار بردن آن در سایت
  • طراحی قالب اختصاصی متناسب با موقعیت شغلی
  • تولید محتوای سئو شده در راستای افزایش بازدید سایت و جذب مخاطب
  • استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب

طراحی سایت املاک رایگان از رویا تا واقعیت

طراحی سایت رایگان یکی از وعده‌هایی است که برخی از مجموعه‌های طراحی سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهند؛ اما آیا طراحی صفر تا صد یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربردی به صورت رایگان امکان‌پذیر است؟طراحی سایت املاک رایگان

طبیعتا طراحی سایت املاک حرفه ای نیاز به صرف زمان بسیار و استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب دارد، به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت که طی کردن این فرایند برای مشتریان بدون هزینه باشد؛ اما با انتخاب مجموعه‌ای مناسب می‌توانید هزینه طراحی سایت را کاهش دهید.

گروه نرم افزاری آسمان به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین مجموعه‌های کشور در حوزه طراحی سایت محسوب می‌شود که با وجود کیفیت بسیار بالا، خدمات طراحی سایت املاک ارزان را به شما ارائه می‌کند. برای مشاهده نمونه طراحی سایت مشاور املاک می‌توانید به وب‌سایت آسمان مراجعه نمایید.

 سوالات متداول

اصلی‌ترین مزیت طراحی وب‌سایت املاک چیست؟

طراحی سایت املاک موجب می‌شود تا بتوانید بدون نیاز به بازاریابی حضوری مشتریان پرشماری را جذب کرده و در تمامی ساعات شبانه‌روز به مشتریان خود خدمات دهید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت دندان پزشکی راهی برای بهبود روابط با بیماران

آیا طراحی سایت مشاور املاک به صورت رایگان امکان‌پذیر است؟

طبیعتا طراحی سایت املاک حرفه ای نیاز به صرف زمان بسیار و استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزار مناسب دارد، به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت که طی کردن این فرایند برای مشتریان بدون هزینه باشد؛ اما با انتخاب مجموعه‌ای مناسب می‌توانید هزینه طراحی سایت را کاهش دهید.

طراحی وب‌سایت املاک چگونه موجب سهولت مشاوران املاک و مشتریان می‌شود؟

قابلیت‌های مختلف وب‌سایت املاک نظیر جستجوی فیلتر شده کمک می‌کند تا مشتریان بتوانند بر اساس مشخصات دلخواه خود ملک مورد نظر را جستجو کرده و پس از تایید برای بازدید حضوری از ملک با مشاوران تماس برقرار نمایند.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا