طراحی سایت کرمان ؛ به صورت اختصاصی با کیفیت تضمینی

خدمات طراحی سایت کرمان در بسترهای مختلف و با تعرفه‌های متفاوت ارائه می‌شود. شما می‌توانید پس از آشنایی با فرایند طراحی پروژه محور و اطلاع از بسترهای متفاوت طراحی سایت، بهترین خدمات را برای خود انتخاب کنید.

طراحی سایت حرفه ای در کرمان

در طول سال‌های اخیر به دلیل افزایش نیاز به داشتن یک وب‌سایت اختصاصی، تعداد مجموعه‌های فعال در حوزه طراحی سایت در شهرهای مختلف افزایش یافته است. در شهر کرمان نیز کسب و کارهای سنتی و شرکت‌های متعددی فعالیت می‌کنند که نیازی مبرم به داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای دارند.

مجموعه‌های طراحی وب سایت در کرمان با توجه به نیازی که در این زمینه احساس می‌شود، خدماتی حرفه‌ای با استفاده از بهترین نرم‌افزارها و همراهی شاخص‌ترین متخصصان را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

وب سایت در کرمان

طراحی سایت بدون کدنویسی

بسیاری از روش‌های طراحی سایت با کدنویسی‌های طولانی و پیچیده سر و کار دارد؛ اما ساخت وب‌سایت بدون کدنویسی نیز امکان‌پذیر است. حال سوالی که ایجاد می‌شود آن است که طراحی سایت بدون کدنویسی چگونه بوده و چه مزایا و معایبی نسبت به طراحی با کدنویسی دارد؟

شاخص‌ترین بستری که شما را از کدنویسی بی‌نیاز می‌کند، وردپرس است. با استفاده از وردپرس شما می‌توانید با به‌کاربردن یک سری قالب‌‌های آماده و با مشخص کردن المان‌های مورد نیاز سایت خود، وب‌سایتی را آماده کنید.

گروه نرم افزاری آسمان

اصلی‌ترین مزیت طراحی سایت بدون کدنویسی تحویل سریع سایت و مدیریت آسان آن است؛ اما این روش مزایایی نیز دارد. از معایب آن می‌توان به: اختصاصی نبودن ظاهر، محدود بودن امکانات و کیفیت پایین سایت و عدم جذابیت آن برای مخاطبین اشاره کرد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت انتشارات | ساخت وب سایت انتشارات در کم ترین زمان

طراحی سایت شخصی

حوزه طراحی سایت تنها به طراحی سایت‌های فروشگاهی و شرکتی محدود نمی‌شود. امروزه با گسترش دنیای برندینگ و افزایش تمایل افراد به داشتن برند شخصی قدرتمند، نیاز به طراحی سایت شخصی بیش‌تر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

سایت شخصی

شما می‌توانید با داشتن یک سایت شخصی هویت و ویژگی‌های شخصیتی خود را برای مخاطبان نمایان کرده و از طریق اشتراک‌گذاری تصاویر و نمونه‌ کارهای خود با دیگران ارتباط برقرار نمایید.

افراد حرفه‌ای در قالب وب‌سایت شخصی رزومه خود را به شکلی کامل به مخاطبان ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند بهترین فرصت‌ها و چالش‌های شغلی را بدست بیاورند. قابلیت آپدیت محتوای سایت شخصی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در هر لحظه اطلاعات و سوابق خود را بروز کرده و جدیدترین داده‌ها را به کاربران ارائه کنید.

طراحی سایت بازرگانی

یکی دیگر از حوزه‌های طراحی سایت که متقاضیان پرشماری را به خود اختصاص داده، طراحی سایت بازرگانی است. در این‌گونه از سایت‌ها اطلاعاتی در مورد یک شرکت یا سازمان تجاری به کاربران ارائه شده که این اطلاعات شامل موارد مختلفی مربوط به محصولات، خدمات، فرایند خرید و فروش، ارتباط با مشتریان و اخبار و رویدادها می‌شود.

طراحی سایت بازرگانی بهترین بستر برای معرفی برند خود به کاربران در قالبی حرفه‌ای و فراهم آوردن بستری برای جذب مخاطبان جدید به شمار می‌آید. شما می‌توانید با داشتن وب‌سایتی حرفه‌ای رشد کسب و کار خود را افزایش داده و در بازار رقابت آنلاین به عنوان یک نیروی قدرتمند حضور داشته باشید.

ریدیزاین سایت

ریدیزاین سایت به معنای بازنگری، بهبود ظاهر، رفع نواقص و بهبود عملکرد وب‌سایت موجود است. در طی فرایند ریدیزاین عناصر مختلف یک سایت از جمله: طراحی، ساختار، محتوا و سایر المان‌های آن بسته به نیاز و نظر صاحبان سایت دستخوش تغییر می‌شود.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت یاسوج به همراه پشتیبانی آنلاین و بررسی قیمت

ریدیزاین سایت

هدف اصلی ریدیزاین سایت، بهبود تجربه کاربری، بهبود رتبه سئو، افزایش ترافیک سایت و جذب مشتریان جدید است. خدمات ریدیزاین انواع مختلف سایت از جمله سایت فروشگاهی، سایت شرکتی و سایت شخصی در شهر کرمان با بهترین کیفیت ارائه شده و طراحی و محتوای سایت‌ها بستگی به نظر مشتریان تغییر می‌یابد.

مراحل طراحی سایت پروژه محور

طراحی سایت پروژه محور یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که بسیاری از مجموعه‌های طراحی سایت کرمان از آن استفاده می‌کنند. مراحل طراحی پروژه محور به شرح زیر است:

· انتخاب هدف

پیش از هر چیز باید هدف خود را از داشتن وب‌سایت مشخص کنید. از انواع مختلف وب‌سایت می‌توان به: سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و آموزشی اشاره کرد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود وب‌سایت دلخواه را انتخاب کنید.

· نام دامنه

انتخاب دامنه تأثیر قابل توجهی در جذب مخاطب برای سایت دارد. دامنه یا آدرس سایت باید با حوزه‌ فعالیتی که دارید مطابقت داشته باشد. طبیعتاً نام‌های ساده، بدون کاراکترهای اضافی نظیر: خط فاصله یا عدد می‌تواند به خاطر سپاری دامنه سایت برای مخاطب را ساده‌تر کند. افزونه‌های مختلفی مانند ir.، .com و .org برای دامنه سایت وجود دارد که رایج‌ترین آن .com است.

· بستر طراحی

استفاده از بسترهایی نظیر وردپرس یا به کار گرفتن طراحی اختصاصی و کدنویسی، دو مسیر متفاوتی است که می‌توانید برای طراحی سایت خود طی کنید. طبیعتاً اگر به دنبال وب‌سایتی حرفه‌ای و مخاطب‌پسند هستید، بهتر است از طراحی اختصاصی استفاده نمایید.

طراحی اختصاصی سایت

· آغاز پروسه طراحی وب سایت کرمان

در این مرحله طراحی قالب کلی سایت توسط متخصصان ui/ux انجام گرفته و سپس برنامه‌نویسان طرح‌ها را با استفاده از تکنیک‌های کدنویسی اجرا می‌کنند. در این مرحله گرافیک سایت و امکانات مختلف آن طراحی شده و گام مهمی از فرایند طراحی سایت پشت سر گذاشته می‌شود.

· راه اندازی

پس از پایان فرآیند کدنویسی، متخصصان شرکت طراحی سایت آسمان به شکل کامل فرایند عیب‌یابی سایت را انجام داده تا از وجود هرگونه نقص احتمالی در اجرای سایت پیشگیری شود. در آخر سایت به شکل کامل آماده شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت کاشان با بهترین قیمت در گروه نرم افزاری آسمان

طراحی سایت در کرمان بستری برای پیشرفت

امروزه بسیاری از افراد برای پیشرفت زندگی و کسب و کار خود به سراغ طراحی سایت می‌روند؛ البته فرایند طراحی سایت زمانی می‌تواند بازدهی داشته باشد که تحت نظر مجموعه‌ای حرفه‌ای و خوش‌نام انجام بشود.

طراحی سایت آسمان

گروه نرم افزاری آسمان به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین مجموعه‌های طراحی سایت کرمان خدمات خود را با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و شرایط اقتصادی موجود به شما ارائه می‌دهد. برای اطلاع دقیق از تعرفه خدمات و پاسخگویی به سؤالات خود می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

سؤالات متداول

طراحی سایت بدون کدنویسی چه مزایا و معایبی دارد؟

اصلی‌ترین مزیت طراحی سایت بدون کدنویسی سرعت بالای تحویل سایت و مدیریت آسان آن است. از معایب آن نیز می‌توان به: اختصاصی نبودن طراحی، محدود بودن امکانات و کیفیت پایین سایت و عدم جذابیت ظاهر آن برای مخاطبین اشاره کرد.

طراحی پروژه محور از چه مراحلی تشکیل می‌شود؟

از مراحل طراحی پروژه محور سایت می‌توان به: انتخاب هدف، تعیین دامنه، مشخص کردن بستر طراحی، شروع فرایند طراحی سایت و راه‌اندازی آن اشاره کرد.

فرایند عیب‌یابی چه ضرورتی دارد؟

در طی فرایند طراحی اختصاصی سایت ممکن است خطاهایی در کدنویسی آن انجام گرفته باشد که عیب‌یابی به شکل کامل خطاهای احتمالی را بررسی کرده و آن‌ها را برطرف می‌کند.

 

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا