طراحی سایت آگهی ؛ سفارش سایت ثبت آگهی (قیمت + امکانات)

امروزه گسترش تکنولوژی، حوزه های مختلفی را دستخوش تغییر کرده است که یکی از  آنها حوزه تبلیغات است. طراحی سایت آگهی به شما کمک می‌کند تا  بتوانید به شکل هدفمند آگهی‌های مورد نظر خود را منتشر کرده و خدماتتان را به مخاطبانتان ارائه دهید.

 اهمیت طراحی سایت آگهی

طراحی وب سایت آگهی از جنبه های مختلفی حائز اهمیت است، اینگونه وبسایت ها کمک می‌کنند تا آگهی کاربران و مشتریان به شکلی مناسب به نمایش گذاشته شده و مخاطبان آنها را مشاهده کنند. از جمله دلایل دیگر اهمیت طراحی سایت تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 برقراری اولین تعامل

یافتن مخاطب و برقراری ارتباط با مشتریان در حوزه‌ای نظیر تبلیغات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به اهمیت این موضوع می‌توان از راهکارهای مختلفی برای جلب توجه مخاطبان استفاده کرد که طراحی سایت درج آگهی راهکاری مناسب در این زمینه محسوب می‌شود.

طراحی سایت نیازمندی

این گونه سایت‌ها می‌توانند با طراحی زیبا و اطلاعات کاربردی در کمترین زمان نظر مخاطبان را جلب کرده و مشارکت آنها را به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهند.

گروه نرم افزاری آسمان

 انتقال صحیح اطلاعات

در بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی مشاهده می‌شود که به دلیل کمبود اطلاعات یا ناقص بودن آن امکان انتقال صحیح اطلاعات وجود نداشته و آگهی با نتیجه مطلوبی مواجه نمی‌شود.

طراحی سایت آگهی و نیازمندی باعث می‌شود تا اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را به شکلی واضح و منظم به کاربران منتقل کرده و به کمک سازماندهی مناسب صفحات و امکان جستجو یافتن اطلاعات سرعت و راحتی  را برای کاربران خود به ارمغان بیاورید.

تجربه کاربری مثبت

طراحی حرفه‌ای سایت آگهی به شما کمک می‌کند تا تجربه کاربری مثبتی را برای مخاطبان خود ایجاد کرده و از طریق ظاهر جذاب، امکانات متعدد و محتوای اصولی رضایت کاربران خود را جلب کنید.

همچنین بخوانید :  فرانت اند چیست؟

ایجاد تجربه کاربری مثبت موجب می‌شود تا سایت شما به انتخاب اولین مشتریان تبدیل شده و از طریق افزایش نرخ بازدید سایت خود بتوانید به درآمد مطلوب دست پیدا کنید

 افزایش رقابت پذیری

در حوزه‌ای مانند تبلیغات باید با رقبای  قدری نظیر دیوار و شیپور رقابت کنید. به همین دلیل باید تلاش نمایید تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

طراحی سایت تبلیغاتی

یک سایت حرفه‌ای، زیبا و منحصر به فرد می‌تواند به عامل تمایز شما با سایر رقبا تبدیل شده و به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان به عنوان یک برند قابل اعتماد و حرفه‌ای ثبت شوید.

انواع سایت آگهی

امروزه استفاده از سایت‌های آگهی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای اینترنتی برای انتشار و جستجوی آگهی‌های مختلف به شمار می‌آید. این سایت‌ها در انواع مختلف و با اهداف متفاوتی راه‌اندازی می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد:

سایت های آگهی عمومی

اگر به صورت تخصصی در حوزه‌ای مشخص فعالیت ندارید، طراحی سایت آگهی عمومی گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود. این نوع سایت‌های برای انتشار آگهی‌های متنوع در حوزه‌های مختلف طراحی می‌شوند که از جمله این سایت‌ها می‌توان به دیوار و شیپور اشاره کرد.

سایت های آگهی تخصصی

بر خلاف سایت‌های آگهی عمومی، در سایت‌های تخصصی بر روی انتشار آگهی یا خرید و فروش محصولاتی مشخص تمرکز می‌شود. از جمله این سایت‌ها می‌توان به: سایت آگهی استخدام، املاک، خدمات و خرید و فروش محصولات اشاره کرد.

بررسی امکانات سایت درج آگهی

اگر به دنبال کسب درآمد از طریق سایت درج آگهی هستید می‌توانید بوسیله طراحی وب سایت نیازمندی به صورت حرفه‌ای و بهره‌مندی از امکانات و خدمات مختلف آن هدف خود را محقق کنید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت خدمات پرستاری

طراحی سایت آگهی و نیازمندی

امکانات  متعددی را می‌توان در طراحی وب سایت آگهی و نیازمندی در نظر گرفت که برخی از موارد آن به شرح زیر است:

دسته بندی

دسته‌بندی از مهم‌ترین قابلیت‌های سایت‌های درج آگهی به شمار می‌آید. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند به شکلی ساده با مراجعه به دسته‌بندی مورد نظر خود، خدمات یا محصولات دلخواه را یافته و در مدت زمان کم‌تری نیاز خود را برطرف کنند.

توضیحات کامل و تصاویر باکیفیت

وجود جزئیات دقیق در مورد محصولات و خدمات موجود در سایت آگهی موجب می‌شود تا کاربران با خیالی آسوده‌تر محصول دلخواه خود را انتخاب کنند. این توضیحات می‌تواند شامل مواردی نظیر: ویژگی‌ها، قیمت، موقعیت جغرافیایی و … باشد. وجود تصاویر با کیفیت نیز از دیگر راه‌کارهایی است که احتمال خرید مشتریان را افزایش می‌دهد.

امکان جستجو

در نظر گرفتن بخش جستجو موجب می‌شود تا کاربران بتوانند به سادگی خدمات مورد نظر خود را جستجو کرده و در کم‌ترین زمان از آن بهره‌مند شوند. علاوه بر جستجوی ساده، در نظر گرفتن قابلیت جستجوی پیشرفته به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس معیارهای مختلف نظیر: مکان، قیمت و ویژگی‌های ظاهری، جستجوی خود را بهینه کرده و آگهی مورد نظر را پیدا کنند.

هزینه طراحی سایت آگهی

هزینه طراحی سایت آگهی یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در انتخاب بهترین مجموعه برای اجرای فرایند طراحی سایت تاثیرگذار باشد. این هزینه‌ به عوامل مختلفی بستگی داشته که از جمله آن می‌توان به: نوع طراحی (اختصاصی یا وردپرسی)، مدت زمان پروژه، تجربه تیم طراح، کیفیت طراحی، امکانات سایت و ابزارهای مورد استفاده در طراحی اشاره کرد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت کرمان ؛ به صورت اختصاصی با کیفیت تضمینی

طراحی وبسایت آگهی

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که همیشه برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارد. گروه نرم‌ افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای خوش‌نام و باتجربه در حوزه طراحی سایت، زمینه‌‌ای را فراهم آورده تا شما بتوانند با هزینه‌ای معقول از خدمات طراحی سای تحرفه‌ای بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

طراحی سایت تبلیغات چه تاثیری در افزایش رقابت‌پذیری مجموعه‌ها دارد؟

در حوزه‌ای مانند تبلیغات باید با رقبای  قدری نظیر دیوار و شیپور رقابت کنید.  به همین دلیل باید تلاش کنید تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود بهترین نتیجه را به دست بیاورید. یک سایت حرفه‌ای زیبا و منحصر به فرد می‌تواند عامل تمایز شما با سایر رقبا تبدیل شده و به شما کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان به عنوان یک برند قابل اعتماد و حرفه‌ای ثبت شوید.

اصلی‌ترین امکانات سایت‌های درج آگهی شامل چه مواردی می‌شود؟

از مهم‌ترین امکانات یک سایت حرفه‌ای درج آگهی می‌توان به: طراحی اختصاصی، جستجوی پیشرفته، دسته‌بندی، توضیحات کامل و تصاویر باکیفیت اشاره کرد.

چگونه می‌توان از خدمات حرفه‌ای طراحی سایت با هزینه معقول بهره‌مند شد؟

گروه نرم‌ افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای خوش‌نام و باتجربه در حوزه طراحی سایت، زمینه‌‌ای را فراهم آورده تا شما بتوانند با هزینه‌ای معقول از خدمات طراحی سایت حرفه‌ای بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا