مزیت های طراحی سایت

 مزیت های طراحی سایت

مزیت های طراحی سایت

امروز در آکادمی آسمان هستیم تا با هم به موضوع   مزیت های طراحی سایت بپردازیم‌.

چرا طراحی سایت‌؟

چرا تمام کسب‌و‌کار‌ها با عناوین مختلف به سایت داشتن روی آوردند‌؟

چرا کسب‌و‌کار‌ها برای طراحی سایت هزینه می‌کنند‌؟  چرا کسب‌ و‌کار‌ها نیاز به تیم های تدوین دارند؟

گروه نرم افزاری آسمان

واقعا چه چیزی باعت می‌شود که کسب‌و‌کار‌ها مشتاق طراحی سایت برای حوزه کاری خود شوند؟

در نظر داشته باشید‌، اگر در شهر یا استان شما 20 شرکت طراحی سایت هم باشد.

این شرکت ها همچنان مشتری دارند‌. افراد زیادی هستند از کسب‌‌و‌کار‌های کوچک و بزرگ به شرکت ‌های طراحی سایت مراجعه ‌می‌کنند‌.

این نکته بسیار اهمیت دارد که داشتن مشتری در کسب‌و‌کار به ما انگیزه ادامه می دهد.

در طراحی سایت شما انبوهی از مشتری‌، از نقاط مختلف کشور را دارید‌.

در بازار و کسب‌و‌کار شما رقیب‌هایی هستند که بسیار سایت‌های فعال و پویایی دارند.

پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید تا با هم بیشتر در مورد مزایای طراحی سایت صحبت کنیم.

مزیت های طراحی سایت

چرا طراحی سایت برای کسب‌و‌کار شما مفید است؟

داشتن سایت مانند داشتن شرکت اختصاصی می‌باشد.

زمانی که شرکت اختصاصی دارید در میان کسب‌و‌کار‌ها دیده‌ می‌شوید. داشتن وب سایت اختصاصی باعث میشود کسب‌و‌کار شما دیده‌شود‌.

سایت دقیقا مخاطب‌ ها و مشتری‌های کسب‌و‌کار شما را جذب می‌کند زیرا مشتری با وارد شدن در سایت شما با خدمات و محصولات شما آشنا می‌شود.

خب بریم سراغ مزایای داشتن سایت:

مزیت‌های طراحی سایت

  1. تداوم داشتن و همیشگی بودن
  2. آپدیت و به‌روز بودن
  3. افزایش اعتبار
  4. بازاریابی راحت تر و گسترده‌تر
  5. همگام شدن با رقبا
  6. بررسی و آنالیز‌های دقیق
  7. راه‌اندازی ایمیل مارکتینگ
  8. ارتباط مستقیم با مشتریان
  9. دسترسی راحت کسب‌وکار‌ها و مشتریان به شما
  10. بهینه و اقتصادی بودن
  11. خدمت رسانی
  12. ایجاد هویت ثابت

در این بخش به بررسی موارد ذکر شده می‌پردازیم:

تداوم‌داشتن و همیشگی‌بودن

شما هرچه قدر هم که تبلیغات کنید، کمپین راه اندازی کنید، در‌نهایت احساس می‌کنید نیاز به تبلیغات بیشتری دارید‌‌. این کلا خاصیت کسب‌و‌کار‌ها است تا حرفه‌ای شوند. وب سایت بستری می‌باشد که شما هرچه قدر بخواهید با برنامه ریز می‌توانید تبلیغات کنید. چه بسا که این بستر پابرجا و ثابت می‌باشد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت اصفهان با بالا ترین کفیت ممکن

آپدیت و به‌روز بودن

ما در عصر ارتباطات و اینترنت هستیم‌. با اینترنت زندگی می‌کنیم، با دوستان یا خانواده خود در کشور دیگر ارتباط برقرار می‌کنیم،خرید می‌کنیم، غذا سفارش می‌دهیم، بلیط ‌هواپیما رزرو می‌کنیم و … . تمام این کار‌ها به راحتی در گوشی و لپ تاپ ما انجام می‌شود‌. در این میان رستورانی سود زیادی برد که انلاین شد، پوشاکی فروشش بالا رفت که آنلاین شد. تنها کاری که برای رشد لازم است، اقدام برای به‎‌روز شدن است. طراحی سایت این امکان را به شما می‌دهد تا اپدیت و به‌روز شوید.‌ پس اقدام کنید تا شما هم کسب‌و‌کار آنلاین خودتان را راه‌اندازی کنید.

افزایش اعتبار

سایت شما به شما اعتبار می‌بخشد. طراحی سایت باعث می‌شود شما نام تجاری داشته‌باشد‌. مصلما شما در اهداف خود در نظر دارید که تبدیل به یک برند شوید‌. سایت در برندینگ شما بسیار اهمیت دارد. به‌طوری که باعث می‌شود شما بیشتر دیده‌شوید. در نهایت مخاطب و مشتری بیشتری جذب می‌کنید و درآمد بیشتری هم خواهید‌داشت.

بازاریابی راحت‌تر و گسترده‌تر

اگر کسب‌و‌کار شما آنلاین نباشد شما محدود جغرافیایی دارید. کسب‌و‌کار آنلاین و سایت این امکان را به شما می‌دهد تا در سراسر کشور تبلیغات کنید. در نتیجه با افراد بیشتر در ارتباط هستید. بازاریاب‌های شما برای مخاطبین شما در سراسر تبلیغات می‌کنند. از این طریق هزینه‌های تبلیغات شما در مسیر درست و نتیجه بخشی صرف می‌شود.

همگام شدن با رقبا

اگر در کسب‌و‌کار خود به رقیب‌ها توجه نکنید، رشد نمی‌کنید. گاهی لازم است رقیب‌ها را بررسی کنیم‌. در مورد علل‌های شکست و پیروزی آن‌ها مطالعه کنیم‌. نقاط‌قوت و نقاط‌ضعف رقبا را بررسی کنیم. تمام رقیب‌های شما و حتی افرادی که در حوزه کاری شما فعالیت نمی‌کنند‌، کسب‌و‌کار آنلاین دارند. کوچک‌ترین کسب‌و‌کار‌ها نیز دارای سایت می‌باشند‌. خیلی افراد که کار در منزل دارند با طراحی سایت خفن و عالی به درآمد های خوبی رسیده‌اند. این افراد در رقابت بازار بسیار موفق هستند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت آموزش آنلاین؛ طراحی سایت آموزشی از صفر تا صد
 مزیت های طراحی سایت
مزیت های طراحی سایت

بررسی و آنالیز‌های دقیق

بعد‌از بررسی رقبا، لازم است به بررسی برند و کسب‌و‌کار خودمان بپردازیم‌. در سایت با استفاده از ابزار‌هایی که گوگل در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهد خیلی از موارد را می‌توان بررسی کرد‌. تیم‌های تحقیق‌و‌توسعه برای رشد کسب‌و‌کار شرکت خود از این ابزار‌ها استفاده می‌کنند‌. بعد از بررسی رقبا، با استفاده از رفتار مخاطب و مشتری‌های خود تبلیغات و کمپین‌ها را شروع می‌کنیم. سایت این امکان را می‌دهد که آنالیز‌ها برحسب اعداد و دلایل علمی باشد‌‌.

راه‌اندازی ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتیک از‌جمله مواردی می‌باشد که باعث می‌شود کسب‌و‌کار ما رشد شگفت‌انگیزی داشته باشد‌‌. بستری که می‌تواند ایمیل‌مارکتینگ را برای ما آغازکند‌، سایت می‌باشد. بادریافت ایمیل از کاربران می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم.

ارتباط مستقیم با مشتریان

زمانی که ما سایتی را طراحی می‌کنیم، از کاربری که وارد سایت شده شماره تماس، ایمیل و‌یا مشاوره از طریق واتساپ در‌خواست می‌کنیم‌. اگر کاربری که وارد سایت شده واقعا مشتری ما باشد این راه ارتباطی را می‌سازد.‌ درنتیجه ما می‌توانیم با کاربر ارتباط برقرار کنیم و از او مشتری وفادار بسازیم زیرا او مشتری هدف ما می‌باشد‌. این اتفاقات در بستر طراحی سایت اتفاق می‌افتد.

 مزیت های طراحی سایت
مزیت های طراحی سایت

دسترسی راحت کسب‌وکار‌ها و مشتریان به شما

این روزها همه افراد به دنبال راهی هستند که کارهای خود را به سریع‌ترین و راحت‌ترین روش انجام دهند. زمانی که سایتی برای کسب و کار طراحی شود به راحتی در هر زمان و مکانی به صورت 24 ساعته مخاطبان می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند و این امر یکی دیگر از مزیت‌های در دسترس بودن سایت است.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت درمانگاه و کلینیک به صورت حرفه ای و اختصاصی

بهینه و اقتصادی‌بودن

داشتن کسب و کار فیزیکی و سنتی هزینه‌هایی مانند دکور، هزینه خرید، اجاره دفتر و… را به دنبال دارد که راه‌اندازی سایت تمامی این هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. حتی می‌توانید بدون داشتن دفتر، خدمات و محصولات خود را ارائه دهید‌. هزینه اجرا و نگهداری یک سایت به مراتب کمتر از بازاریابی و تبلیغات سنتی است و باعث می‌شود که صاحب کسب و کار تمام تمرکز خود را بر روی رشد بگذارد. قیمت طراحی سایتمتفاوت و متناسب با قالب‌ ‌   سایت انتخابی شما متغیر است که تیم طراحی سایت آسمان برای ارائه خدمات طراحی‌سایت و تولید‌محتوا همراه شما هستند.

خدمت رسانی

کسب‌و‌کار آنلاین فارق از موقعیت جغرافیایی، می‌تواهند خدمات زیلدی را عرضه کند. در سایت شما با افراد بیشتر در ارتباط هستید‌. درنتیجه مشتریان بیشتری خواهید‌داشت. در سایت شما نمونه محصولات خود را به راحتی می‌توانید در اختیار مشتریان قرار‌دهید. در نتیجه مشتری جذب می‌شود و فروش شما بالا می‌رود. سعی کنید در معرفی خدمات بهترین خدمات خود را ارائه دهید. با توجه به این که کسب‌و‌کار‌ها آنلاین شده‌، مشتریان هم بیشتر خدمات آنلاین را ترجیح می‌دهند.

تا‌ اینجا به این نتیجه رسیدیم که آنلاین شدن کسب‌و‌کار از طریق طراحی سایت اولین کار برای رشد و شروع کسب‌و‌کار می‌باشد.

در سایت شما هر روز متوجه رشد خود می‌شوید و بسیار دقت کنید که طراحی سایت خود را به افراد با تجربه بسپارید. تیم طراحی‌سایت آسمان خدماتی را برای طراحی سایت در اختیار کسب‌و‌کار‍‌ها قرار داده است.

امیدوارم مقاله  مزیت های طراحی سایت برای شما مفید باشه‌‌‌. برای مشاهده نمونه کارها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

نمومه کارهای طراحی سایت

 

 

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا