طراحی سایت هتلداری (امکانات، تعرفه، طراحی اختصاصی)

بسیاری از مسافران و گردشگران ترجیح می‌دهند پیش از آغاز سفر، محل اقامت خود را مشخص کرده و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند. در چنین شرایطی طراحی سایت هتلداری با امکان رزرو آنلاین امری ضروری محسوب شده و به شما کمک می‌کند تا بتوانید از طریق بهینه‌سازی و سئوی سایت از رقبا پیشی گرفته و خدمات و امکانات هتل خود را در شیوه‌ای مناسب به مخاطبان معرفی کنید.

طراحی سایت چه تاثیری در افزایش مخاطبان هتل دارد؟

در سرتاسر کشور هتل‌های متعددی فعالیت می‌کنند که بسیاری از آن‌ها از نظر امکانات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه داده، در وضعیت مشابهی قرار دارند که در چنین شرایطی به چه صورت می‌توان نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری داشت؟

در حوزه‌ای مانند هتلداری معرفی صحیح خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و طراحی سایت بهترین ابزاری است که مسافران را به شیوه‌ای مؤثر با خدمات شما آشنا کرده و به جذب مشتری کمک می‌کند. راه حل مؤثری که بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی، در کم‌ترین زمان مخاطبان را با خدمات و امکانات هتل آشنا می‌کند، طراحی سایت هتلداری است.

وب سایت هتل

سایت رزرو هتل، بازی برد برد برای هتلداران و مشتریان

طراحی وب سایت هتلداری می‌تواند علاوه بر معرفی هتل و خدمات مختلف آن، امکان رزرو آنلاین اتاق را برای مشتریان فراهم کند. امروزه بسیاری از مسافران برای انتخاب هتل محل اقامت خود، تنها سه مرحله را طی می‌کنند: جستجو در اینترنت، بررسی خدمات و تعرفه هتل‌های مختلف و رزرو اتاق بر مبنای امکانات و بودجه دلخواه.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت فروشگاهی ارزان؛ سایت حرفه‌ ای با کم ترین هزینه

با در نظر گرفتن این نکته که اکثر مشتریان دیگر تمایلی به رزرو حضوری هتل ندارند و ترجیح می‌دهند پیش از اقدام برای سفر از مقصد خود در طول سفر اطمینان داشته باشند، امکان رزرو آنلاین اتاق در ساخت وب سایت هتلداری می‌تواند علاوه بر افزایش درآمد برای هتلداران، رضایت مشتریان را نیز افزایش دهد.

گروه نرم افزاری آسمان

اصلی ترین امکانات سایت هتلداری

برای وب‌سایت‌هایی که در حوزه هتلداری طراحی می‌شوند، امکانات و خدمات مختلفی در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید بسته به نیاز و بودجه‌ای که دارید خدمات دلخواه خود را انتخاب کنید، از جمله‌ مهم‌ترین امکانات سایت هتلداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان رزرو آنلاین اتاق
  • درگاه پرداخت بانکی
  • امکان ثبت نام کاربران برای رزرو آسان اتاق
  • طراحی صفحه مخصوص برای بررسی اتاق‌های خالی هتل
  • امکان رتبه‌بندی اتاق‌های مختلف هتل بر مبنای امکانات و رضایت مشتریان
  • در نظر گرفتن تخفیف برای تعطیلات و روزهای خاص
  • طراحی صفحه معرفی و تاریخچه هتل
  • ایجاد قسمت سؤالات متداول برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی مشتریان

طراحی اپلیکیشن برای هتل ها

شما می‌توانید علاوه بر وب‌سایت از بسترهای دیگری نظیر اپلیکیشن نیز برای ارائه خدمات هتلداری خود استفاده کنید. طراحی اپلیکیشن هتل راهی مطئن است که به جذب دائمی مخاطبان کمک کرده و اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد. در قالب اپلیکیشن شما می‌توانید در یک بستر کاربردی‌تر امکانات، اتاق‌ها و موقعیت مکانی هتل خود را برای مشتریان به نمایش گذاشته و از طریق بخش رزرو، امکان تهیه اتاق را برای مشتریان فراهم کنید.

اپلیکیشن هتل

یکی از امکانات جذابی که می‌توان برای اپلیکیشن‌های هتلداری در نظر گرفت، امکان ارسال Notification به کاربران برای اطلاع از تخفیف‌ها و تغییراتی است که در هتل اعمال شده است. توجه داشته باشید که تنها زمانی می‌توانید مخاطبان را برای دانلود اپلیکیشن اختصاصی خود قانع کنید، که از طریق طراحی سایت هتلداری به شکلی مناسب نظر آن‌ها را جلب نموده و مزایای هتل خود را برای مشتریان نمایان کرده باشید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت اختصاصی | بررسی پروسه طراحی سایت در 5 گام

طراحی سایت هتلداری پایان راه نیست

گام دوم پس از طراحی سایت رزرو هتل، معرفی خدمات و امکانات و جذب مشتری محسوب می‌شود که از طریق خدمات سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت امکان‌پذیر بوده. سئو بستری است که کمک می‌کند تا یک برند بتواند در موتورهای جستجو رتبه‌ مناسبی به دست آورده و فرایند بازاریابی و جذب مخاطب در بستر آنلاین امکان‌پذیر شود.

طبیعتاً شما نمی‌توانید بدون تولید محتوای اصولی و پاسخگویی صحیح به سؤالات احتمالی مخاطبان، اثر مناسبی در ذهن آن‌ها ایجاد کنید؛ در نتیجه بهتر است پس از پایان فرایند طراحی سایت، توجه ویژه‌ای به تولید محتوای سئو شده داشته باشید و وقت زیادی را صرف این موضوع کنید.

طراحی سایت هتلداری اختصاصی و کاربردی با امکان رزرو آنلاین اتاق

هتلداری یکی از کسب و کارهای سودآور و محبوب به شمار می‌آید؛ اما رسیدن به سود در کسب و کارها تنها زمانی امکان‌پذیر می‌شود که بتوانید برند خود را به شکلی مناسب به مخاطبان معرفی کرده و آن‌ها را جذب کنید. طراحی سایت هتلداری بهترین راهی است که برای معرفی خدمات و امکانات هتل پیشنهاد می‌شود.

طراحی سایت هتل

گروه نرم افزاری آسمان با سابقه سال‌ها حضور موفق در حوزه طراحی سایت، توانسته خدمات اختصاصی خود را در زمینه طراحی سایت هتلداری نیز به مشتریان ارائه کند. در صورتی که به داشتن یک وب‌سایت هتلداری کاربردی تمایل دارید، می‌توانید به آسانی از طریق برقراری ارتباط با مشاوران ما سفارش سایت خود را به ثبت برسانید.

 سؤالات متداول

مهم‌ترین مزیت طراحی سایت هتلداری چیست؟

طراحی سایت هتلداری موجب می‌شود تا بتوانید در کم‌ترین زمان هتل خود را به مخاطبان معرفی کرده و از طریق امکان رزرو آنلاین به کسب درآمد بپردازید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت کرمان ؛ به صورت اختصاصی با کیفیت تضمینی

یک وب‌سایت هتلداری ایده‌آل به چه امکاناتی نیاز دارد؟

از اصلی‌ترین امکاناتی که باید در طراحی یک وب‌سایت هتلداری مناسب در نظر گرفت می‌توان به: امکان رزرو آنلاین، درگاه پرداخت و ارائه تصاویر و ویدئو از امکانات هتل در قالب اسلایدر اشاره کرد.

قیمت طراحی سایت هتلداری به چه صورت است؟

مجموعه‌های مختلف تعرفه‌های متفاوتی برای طراحی سایت هتلداری در نظر گرفته‌اند که مجموعه آسمان با وجود کیفیت بالا و امکانات متنوعی که دارد، تعرفه بسیار مناسبی را به مشتریان ارائه کرده است.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا