طراحی سایت مجتمع مسکونی حرفه ای با تعرفه اقتصادی

امروزه طراحی سایت مجتمع مسکونی به ابزاری مهم برای برقراری ارتباط موثر با ساکنان ساختمان و هم‌چنین ارائه اطلاعات کامل از خدمات مجتمع و فروش واحدهای آن تبدیل شده است. شما نیز می‌توانید با داشتن وب‌سایتی کاربردی و حرفه‌ای از تمامی امکانات مد نظر خود بهره‌مند شده و در قالب سایت خود به سادگی به مسائل مرتبط با مدیریت مجتمع مسکونی رسیدگی کنید.

سایت مجتمع مسکونی چیست؟

در گذر زمان به دلایل متعددی از جمله افزایش جمعیت، امکانات مناسب‌تر، امنیت و هزینه پایین‌تر افراد به زندگی در مجتمع‌های مسکونی روی آورده‌اند. در یک مجتمع مسکونی ممکن است ده‌ها خانوار سکونت‌ داشته‌باشند.

سایت مجتمع مسکونی

طبیعتا مدیریت امور واحد‌های مختلف، اطلاع رسانی قوانین و مقررات، درج اخبار و اطلاعیه‌ها و سایر مسائل مربوط به یک مجتمع مسکونی، ممکن است قدری دشوار به نظر برسد؛ اما از تمامی موارد گفته شده از طریق طراحی سایت ساختمان مسکونی به سادگی قابل مدیریت است.

مدیران یک مجتمع مسکونی می‌توانند به سادگی در قالب یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربردی تمامی موارد مورد نیاز برای مدیریت صحیح یک مجتمع مسکونی را اعمال کرده و از طریق امکانات مختلف این‌گونه از سایت‌ها خدمات مناسبی را به ساکنان مجتمع ارائه دهند.

گروه نرم افزاری آسمان

بررسی قابلیت ها و امکانات سایت مجتمع مسکونی

برای استفاده حداکثری از وب‌سایت مجتمع مسکونی باید در هنگام طراحی سایت، قابلیت‌ها و امکانات اختصاصی متعددی را برای آن تعریف کرد که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· انتقادات و پیشنهادات

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های که می‌توان در طراحی وب سایت اینترنتی مسکونی در نظر گرفت، بخش انتقادات و پیشنهادات است. بنا به دلایل مختلفی ممکن است ساکنان مجتمع شرایط ارائه حضوری پیشنهادات خود را نداشته باشند، در چنین شرایطی افراد می‌توانند به سادگی در کوتاه‌ترین زمان پیغام خود را به اطلاع مدیران ساختمان برسانند.

· نظرسنجی

هدف نهایی مدیران یک مجتمع مسکونی ارائه خدمات مناسب به تمامی ساکنان ساختمان و جلب رضایت حداکثری آن‌ها هست. این هدف تنها زمانی محقق می‌شود که بتوان از مشارکت ساکنان و نظرات آن‌ها در مسائل مختلف استفاده کرد. برای بهره‌مند شدن از نظرات ساکنان ساختمان تنها کافی است با قرار دادن یک فرم نظرسنجی در داخل سایت مجتمع، از نظرات تمامی آن‌ها مطلع شد.

· اسلایدرهای تصویری و ویدئو

نمی‌توان تنها هدف راه‌اندازی سایت مجتمع مسکونی را اطلاع رسانی به ساکنان مجموعه در نظر گرفت. وب‌سایت مجتمع مسکونی بستری بسیار مناسب برای اجاره واحدهای یک ساختمان محسوب می‌شود. تمامی افرادی که تمایل به اجاره واحد در ساختمان شما را دارند می‌توانند از طریق اسلایدرهای موجود در سایت به شکلی کامل از ساختمان بازدید کرده و در صورت رضایت برای اجاره یا خرید ملک اقدام کنند.امکانات سایت مجتمع مسکونی

· برگزاری وبینار

در طول سال ممکن است بارها اعضای یک مجتمع برای هم‌فکری و رفع مسائل مربوط به ساختمان مجبور به برگزاری جلسات شوند. حجم بالای مشغله‌های زندگی ممکن است موجب شود تا تمامی ساکنان نتوانند به صورت حضوری در این جلسات حاضر شوند. امکان برگزاری جلسات به صورت آنلاین در قالب وبینار، یکی از قابلیت‌های جذابی است که می‌توان با در نظر گرفتن آن این مشکل را برطرف کرد.

· نقشه مجتمع

یکی از مواردی که افراد پیش از اجاره یا خرید یک ملک در نظر می‌گیرند، نقشه طراحی ساختمان مسکونی است که می‌توان قسمتی از وب‌سایت را به این موضوع اختصاص داد تا مشتریان بتوانند به سادگی به نقشه واحد مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

همچنین بخوانید :  راهنمای جامع ساختن سایت شخصی: اصول، مراحل، و تکنیک‌های بهینه‌سازی

سایت ریسپانسیو

· درگاه پرداخت آنلاین

زندگی در فضای آپارتمانی هزینه‌هایی را در بردارد که تمامی ساکنان یک ساختمان با توجه به طبقه و واحد محل سکونت خود ملزم به پرداخت آن هستند. برای پرداخت هزینه‌ها می‌توان از طریق کارت به کارت یا استفاده از دستگاه خودپرداز اقدام کرد؛ اما بهترین راه استفاده از درگاه پرداخت آنلاین است. تمامی ساکنان می‌توانند از طریق پروفایل کاربری خود به سادگی هزینه‌های مربوط به واحد خود را پرداخت کرده و از طریق ایجاد تیکت پرداخت خود را به اطلاع مدیران برسانند.

· اخبار و اطلاعیه ها

در یک مجتمع مسکونی رویدادها و اتفاقات مختلفی نظیر: تغییر قیمت واحدها، تغییر هزینه شارژ، برگزاری جلسه، انجام تعمیرات و … ممکن است رخ دهد که تمامی ساکنان باید از آن اطلاع داشته باشند. در طراحی سایت مجتمع مسکونی می‌توان بخشی را برای اطلاعیه‌ها و اخبار اختصاص داد تا تمامی ساکنان بتوانند از تمامی اتفاقات مجتمع باخبر باشند.

قیمت طراحی سایت مجتمع مسکونی

در سرتاسر کشور مجموعه‌های مختلفی در حوزه طراحی سایت فعالیت می‌کنند که هر کدام تعرفه متفاوتی را برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند. جدا از این موضوع در طراحی سایت ساختمان مسکونی می‌توان امکانات و قابلیت‌های متعددی را به سایت اضافه کرد که طبیعتا هزینه‌ای جداگانه را به دنبال دارد.

طراحی سایت ساختمان مسکونی، حرفه ای و ارزان

طراحی سایت مجتمع مسکونی به همراه قابلیت‌ها و امکانات اختصاصی یکی از مواردی است که بسیاری از مدیران و ساکنان مجتمع‌ها به دنبال آن هستند؛ اما به دلیل هزینه‌های بالای طراحی سایت اختصاصی از تصمیم خود منصرف شده یا مجبور به پرداخت هزینه‌های غیر معقول می‌شوند.طراحی سایت ساختمان مسکونی

همچنین بخوانید :  1 + 12 اشتباه رایج در طراحی سایت | طراحی سایت بدون نقص

گروه نرم افزاری آسمان با در نظر گرفتن شرایط موجود و با ارائه بسته اقتصادی خود به مشتریان خدمات طراحی سایت اختصاصی را با بهترین امکانات و معقول‌ترین هزینه به مشتریان ارائه کرده و شما را از پرداخت هزینه‌های بالا بی‌نیاز می‌کند.

سوالات متداول

طراحی سایت مجتمع مسکونی چه کاربردی دارد؟

مدیریت امور واحد‌های مختلف، اطلاع رسانی قوانین و مقررات، درج اخبار و اطلاعیه‌ها و سایر مسائل مربوط به یک مجتمع مسکونی، از جمله مواردی است که به سادگی از طریق وب‌سایت مجتمع مسکونی می‌توان به آن رسیدگی کرد.

مهم‌ترین امکانات وب‌ سایت مجتمع مسکونی چیست؟

از مهم‌ترین امکانات سایت مجتمع مسکونی می‌توان به: قسمت انتقادات و پیشنهادات، نظرسنجی، نقشه ساختمان، برگزاری وبینار، اسلایدرهای تصویری، اخبار و درگاه پرداخت آنلاین اشاره کرد.

چگونه می‌توان از طراحی سایت اختصاصی با هزینه مناسب بهره‌مند شد؟

مجموعه طراحی سایت آسمان با تجربه‌ بالا در زمینه طراحی سایت‌های تخصصی خدمات خود را با هزینه‌ای بسیار مناسب و کیفیتی مثال‌زدنی به شما ارائه می‌دهد.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا