طراحی سایت خیریه | تعرفه ساخت سایت نیکوکاری

امروزه داشتن یک وب‌سایت حرفه‌‌ای برای هر سازمان و فعالیتی ضروری است. سازمان‌های عام‌المنفعه نظیر خیریه نیز بنا به دلایل مختلفی برای برقراری ارتباط موثرتر و افزایش سرعت فعالیت خود به وب‌سایت نیاز دارند. در طراحی سایت خیریه مراحل و امکانات مختلفی را می‌توان اعمال کرد که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد.

چرا خیریه ها به وب سایت نیاز دارند؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که تنها فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به داشتن وب‌سایت نیاز دارند؛ اما با توجه به دلایل زیر می‌توان نتیجه گرفت که حتی سازمان‌هایی نظیر خیریه‌ها نیز با داشتن یک وب‌سایت می‌توانند در حوزه فعالیت خود موفق‌تر عمل کنند:

·ارتباط و افزایش شفافیت

طراحی سایت نیکوکاری امکان برقراری ارتباط موثر میان خیرین و خیریه را فراهم کرده و در این زمینه نقشی کلیدی را ایفا می‌کند. این‌گونه سایت‌ها می‌توانند اطلاعات مربوط به فعالیت‌ها، پروژه‌ها، افراد نیازمند (در صورت رضایت نیازمندان)، مبالغ جمع آوری‌شده و دیگر اطلاعات مرتبط با فعالیت خیریه را شفاف‌سازی کرده و به صورت پیوسته در اختیار کاربران و مخاطبان قرار دهند.

طبیعتا این شفافیت اعتماد عمومی را افزایش داده و زمینه بسیار مناسبی را برای جذب حامیان و خیرین جدید فراهم می‌کند.

·جمع آوری وجوه

طراحی سایت خیریه به سازمان‌های نیکوکاری این امکان را می‌دهد تا به راحتی وجوه خیرین را از طریق درگاه‌های آنلاین دریافت کرده و به شکلی ساده‌تر، سریع‌تر و هم‌چنین کم‌هزینه‌تر نسبت به روش‌های سنتی مانند پرداخت بانکی و کارت به کارت، کارهای خود را پیش ببرند.

گروه نرم افزاری آسمان

جمع آوری وجوه

با طراحی یک سیستم پرداخت آنلاین ایمن، کاربران می‌توانند به راحتی وجوه خود را به خیریه مورد نظر اهدا کرده و هیچ‌گونه دغدغه‌ای بابت رسید وجه پرداخت شده نداشته باشند.

·افزایش آگاهی عمومی

بنا بر رسالت اجتماعی سازمان‌های خیریه، آن‌ها نقشی کلیدی را در افزایش آگاهی عمومی در مورد موضوعاتی مانند عوامل موثر در ایجاد مشکلات اجتماعی، مشکلات مالی و راه‌کارهای موجود برای حل این مشکلات و نحوه استفاده از کمک‌های ارائه شده برای رسیدگی به این مسائل، ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت مدرسه | ساخت سایت برای مدارس با کیفیت تضمینی

ارائه این اطلاعات در بستر وب‌سایت‌های نیکوکاری بسیار ساده بوده و می‌توان در قالب قسمت بلاگ سایت، اطلاعات کاملی را به کاربران ارائه کرد تا بتوانند به درک بهتری از نیازمندی‌ها و مسائل اجتماعی مختلف دست پیدا کنند.

· جذب داوطلب

ساخت سایت نیکوکاری در زمینه جذب داوطلبان همکاری با خیریه نیز می‌تواند نقش موثری را ایفا کند. در این‌گونه سایت‌ها می‌توان اطلاعات مرتبط به فرصت‌های داوطبی، برنامه‌ها و رویدادهای خیریه را منتشر کرد.

داوطلب خیریه

افراد علاقه‌مند به فعالیت‌های داوطلبانه می‌توانند در برنامه‌ها و رویدادهای مختلف مطابق برنامه قرار گرفته در سایت شرکت کرده و از نحوه همکاری خود با مجموعه مطلع شوند.

بررسی امکانات وب سایت خیریه

وب‌سایت‌های خیریه به عنوان ابزاری بسیار مناسب برای جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت خیریه‌ها محسوب می‌شود و این‌گونه وب‌سایت‌ها شامل قابلیت‌های متنوعی هستند که به خیریه‌ها کمک می‌کنند تا به موفقیت رسیده و اهداف خود را محقق کنند.

از جمله مهم‌ترین امکانات طراحی سایت خیریه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·ارائه اطلاعات

وب سایت خیریه باید اطلاعات جامعی را در زمینه ماموریت، اهداف و فعالیت‌های خیریه در اختیار کاربران خود قرار دهد. این اطلاعات می‌تواند در جلب اعتماد مخاطبان تاثیر بسزایی ایجاد کرده و در نهایت به جذب مخاطبان جدید برای خیریه منجر شود.

سایت خیریه

·فرم اهداء کمک های مالی

طراحی سایت موسسات خیریه بستری بسیار مناسب را برای اهداء کمک‌های مالی از طریق فرم‌های آنلاین یا سیستم‌های پرداخت الکترونیکی فراهم می‌کند. از طریق این فرم‌ها می‌توانید نوع کمک، مبلغ مورد نظر و اطلاعات تماس برای اهداکنندگان را فراهم کنید.

·ثبت نام و عضویت

امکان ثبت نام و عضویت در سایت نیکوکاری برای حامیان و خیرین بسیار مفید بوده و داوطلبان می‌توانند از طریق عضویت خود، به جدیدترین اخبار و فعالیت‌های خیریه دسترسی پیدا کرده و بتوانند ساده‌تر حمایت‌های مالی و غیرمالی خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

·دکمه اشتراک گذاری

در نظر گرفتن دکمه اشتراک‌گذاری برای شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، موجب می‌شود تا کاربران اخبار و فعالیت‌های خیریه را با افراد دیگر به اشتراک گذاشته و در گسترش آگاهی‌ها و  جمع آوری کمک نقشی مهم را ایفا کنند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت پوشاک | طراحی حرفه ای فروشگاه آنلاین پوشاک

اشتراک گذاری سایت خیریه

·صفحات تماس

وب سایت خیریه باید راه‌های ارتباطی مستقیم با خیریه را در صفحات مختلفی نظیر صفحه اصلی، صفحه تماس و صفحه درباره ما قرار داده و از این طریق ارتباط آسان را برای خیرین به ارمغان بیاورد. این اطلاعات می‌تواند شامل: آدرس، شماره تلفن، ایمیل و آیدی شبکه‌های اجتماعی باشد.

قیمت طراحی سایت خیریه

عوامل مختلفی می‌تواند بر روی قیمت طراحی سایت خیریه تاثیرگذار باشد؛ اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید در این زمینه مد نظر داشته باشید، آن است که انتخاب مجموعه‌ مناسب برای اجرای فرایند طراحی سایت خیریه نسبت به قیمت آن از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور از خدمات طراحی سایت حرفه‌ای و تخصصی با هزینه‌ای معقول بهره‌مند شوید. گروه نرم افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای موفق در حوزه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن، تصمیم گرفته خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه به مشتریان ارائه کند. برای ثبت سفارش خود می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

طراحی سایت خیریه در چه زمینه‌هایی به خیریه‌ها کمک می‌کند؟

از جمله دلایل اهمیت طراحی سایت خیریه می‌توان به: افزایش شفافیت و برقراری آسان ارتباط، کمک به جمع آوری وجوه، افزایش آگاهی عمومی و کمک به جذب داوطلب اشاره کرد.

چه امکاناتی را می‌توان برای طراحی وب سایت خیریه در نظر گرفت؟

ارائه اطلاعات، فرم اهداء کمک، ثبت نام و عضویت، دکمه اشتراک گذاری و صفحات تماس با خیریه از مهم‌ترین امکانات ساخت وب‌سایت خیریه به شمار می‌آید.

چگونه می‌توان از خدمات طراحی سایت خیریه با قیمت مناسب بهره‌مند شد؟

گروه نرم افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای موفق در حوزه طراحی سایت، تصمیم گرفته خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه به مشتریان ارائه کند. برای ثبت سفارش خود می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت شهرکرد ؛ آشنایی با بهترین شرکت طراحی سایت در شهر کرد

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا