طراحی سایت انتشارات | ساخت وب سایت انتشارات در کم ترین زمان

انتشارات مجموعه‌ای است که اجازه چاپ و نشر کتب مختلف را در اختیار دارد. بر خلاف تصور عموم فعالیت انتشارات تنها به چاپ کتاب محدود نمی‌شود. مجموعه‌های انتشاراتی می‌توانند از طریق طراحی سایت انتشارات به شکلی مناسب خدمات مختلف خود را برای مخاطبان شرح داده و از طریق وب‌سایت با نویسندگان و ناشران مختلف ارتباط برقرار نمایند.

طراحی سایت انتشارات، فرصتی برای دیده شدن

امروزه مجموعه‌های انتشاراتی پرشماری در سرتاسر کشور فعالیت می‌کنند. در گذشته این‌گونه مجموعه‌ها برای برقراری ارتباط با نویسندگان مختلف از راه‌کارهای سنتی استفاده می‌کردند که این‌گونه روش‌ها علاوه بر نیاز به صرف زمان زیاد، بازدهی مناسبی نیز نداشتند.

در گذر زمان و با گسترش بسترهای آنلاین، بسیاری از کسب و کارها توانستد برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود، به بهترین شکل از ظرفیت‌های موجود در اینترنت استفاده کرده و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایند.

سایت انتشارات

مجموعه‌های انتشاراتی نیز می‌توانند برای ارتباط با نویسندگان و هم‌چنین فروش محصولات و نشریات خود به ساخت سایت انتشارات روی آورده و از این طریق تا حد زیادی فرایند بازاریابی و جذب مخاطب را تسهیل کنند.

گروه نرم افزاری آسمان

مهم ترین امکانات وب سایت انتشارات

برای دست‌یابی به بازدهی حداکثری از طریق طراحی سایت انتشارات باید امکانات متعددی را در نظر گرفت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· ارائه اطلاعات

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بسیاری از مجموعه‌های انتشاراتی طراحی وب سایت انتشارات روی می‌آورند، معرفی کامل خود به مخاطبان است. در بستر این سایت، کاربران می‌توانند به رزومه‌ای کامل از مجموعه انتشاراتی، سوابق نشرهای پیشین و هم‌چنین همکاری‌های صورت گرفته با نویسندگان مشهور دست پیدا کنند.

· نمایش کتاب ها

از قابلیت‌های مهمی که می‌توان در بستر وب‌سایت انتشارات به کاربران ارائه کرد، امکان نمایش کتاب‌ها و سایر محصولات به چاپ رسیده توسط انتشارات مورد نظر است. کاربران می‌توانند به سادگی با مراجعه به سایت انتشارات برای خرید محصول مورد نظر خود اقدام کرده و به صورت غیر حضوری خرید خود را به ثبت برسانند. در نظر گرفتن مشخصیاتی مانند: عنوان کتاب، نویسنده، تصویر جلد، خلاصه و لینک خرید می‌تواند موجب افزایش تمایل کاربران به ثبت سفارش شود.

· معرفی نویسندگان

در این قسمت می‌توانید به اطلاعات نویسندگانی که با مجموعه همکاری داشته‌اند، دسترسی پیدا کرده و مشخصات مختلفی از جمله بیوگرافی، فهرست کتاب‌های منتشر شده، مصاحبه، نظرات و راه‌های ارتباطی را مشاهده نمایید. کاربران می‌توانند از طریق این بخش کتاب‌های مربوط به نویسنده مورد نظر خود را تهیه کنند.

· بلاگ

قسمت بلاگ سایت می‌تواند تاثیر قابل توجهی در سئو و دیده‌شدن سایت ایجاد کند. در این بخش می‌توان مقالات مختلفی را در حوزه‌های مرتبط با ادبیات یا تکنیک‌های نویسندگی ارائه کرد و اطلاعات کاربران را افزایش داد.

همچنین بخوانید :   مزیت های طراحی سایت

بلاگ انتشارات

· پرسش و پاسخ

قسمت پرسش پاسخ یکی از بخش‌هایی است که می‌تواند تجربه کاربری مخاطبان سایت را بهبود بخشد. کاربران می‌توانند در صورت بروز هرگونه سوال به این قسمت مراجعه کرده و پاسخ خود را دریافت کنند. امکان پرسش و پاسخ به صورت آنلاین و در قالب چت رضایت کاربران را افزایش می‌دهد.

اهمیت سئو در طراحی سایت انتشارات

امروزه بسیاری از افراد علاقه‌مند به مطالعه به صورت غیر حضوری برای خرید کتاب اقدام می‌کنند. از طرفی دیگر برای آنکه یک انتشارات بتواند با نویسندگان جدید هم‌کاری کند، باید خدمات و مزایای خود را به کاربران نمایش دهد.

این مهم تنها زمانی محقق می‌شود که شما بتوانید وب‌سایت خود را به شکلی مناسب برای کاربران به نمایش گذاشته و نظر آن‌ها را جلب کنید. طبیعتا طراحی جذاب و متفاوت متناسب با حوزه فعالیت انتشارات از اولین مواردی است که در تاثیر ذهنیت مخاطب برای مخاطبان تاثیرگذار است.

اما موضوعی که می‌توانند موجب شود وب‌سایت شما در موتورهای جستجو به نمایش گذاشته شده و بازدید آن افزایش یابد، سئو سایت است. تولید محتوای اصولی و سئو مناسب رتبه رتبه وب‌سایت شما را افزایش داده و موجب می‌شود تا مخاطبان جدیدی به استفاده از خدمات انتشارات روی بیاورند.

قیمت طراحی سایت انتشارات

قیمت طراحی سایت انتشارات به عوامل متعددی بستگی دارد. اولین موضوعی که باید به آن توجه داشته باشید نوع طراحی وب‌سایت مورد نظر است. شما می‌توانید وب‌سایت خود را با استفاده از قالب‌های آماده وردپرسی طراحی کنید که نسبت به طراحی اختصاصی هزینه کم‌تری دارد.

قیمت سایت انتشارات

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در حوزه‌ای نظیر انتشارات، وجود تناسب میان طراحی و حوزه فعالیت، از اهمیت بسیاری برخوردار است. خدمات طراحی سایت اختصاصی به بهترین شکل نظرات کاربران مختلف را جلب کرده و حرفه‌ای بودن فعالیت شما را برای آن‌ها نمایان می‌کند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت ایلام ؛ طراحی اختصاصی وب و اپلیکیشن در ایلام

عوامل دیگری از جمله: کیفیت طراحی، امکانات وب‌سایت، تجربه مجموعه طراح سایت، مدت زمان طراحی و … می‌تواند در هزینه طراحی وب سایت انتشارات اثرگذار باشد.

طراحی سایت انتشارات ارزان

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای بهره‌مند شدن از خدمات طراحی سایت حرفه‌ای باید هزینه‌ای سنگینی را متقبل شوند؛ اما انتخاب هوشمندانه مجموعه طراح سایت به شما این امکان را می‌دهد تا از خدمات ارزان قیمت بهره‌مند شوید.

گروه نرم افزاری آسمان با سال‌ها تجربه در حوزه طراحی سایت اختصاصی خدمات مختلف خود را با کیفیتی عالی و قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند، برای کسب اطلاعات دقیق در مورد تعرفه خدمات مجموعه و پاسخگویی به سوالات خود می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول


ساخت سایت انتشارات چه مزیتی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد؟

مجموعه‌های انتشاراتی می‌توانند برای ارتباط با نویسندگان و هم‌چنین فروش محصولات و نشریات خود به ساخت سایت انتشارات روی آورده و از این طریق تا حد زیادی فرایند بازاریابی و جذب مخاطب را تسهیل کنند.


اصلی‌ترین هدف از طراحی سایت انتشارات چیست؟

از اصلی‌ترین دلایلی که بسیاری از مجموعه‌های انتشاراتی طراحی وب سایت انتشارات روی می‌آورند، معرفی کامل خود به مخاطبان است. در بستر این سایت، کاربران می‌توانند به رزومه‌ای کامل از مجموعه انتشاراتی، سوابق نشرهای پیشین و هم‌چنین همکاری‌های صورت گرفته با نویسندگان مشهور دست پیدا کنند.


سئو در طراحی سایت انتشارات چه اهمیتی دارد؟

اصلی‌ترین دلیلی که می‌توانند موجب شود وب‌سایت شما در موتورهای جستجو به نمایش گذاشته شده و بازدید آن افزایش یابد، سئو سایت است. تولید محتوای اصولی و سئو مناسب رتبه رتبه وب‌سایت شما را افزایش داده و موجب می‌شود تا مخاطبان جدیدی به استفاده از خدمات انتشارات روی بیاورند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت بیمه (نمونه کار + امکانات + تعرفه )

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا