طراحی اپلیکیشن اختصاصی | مشاوره رایگان + پشتیبانی

امروزه اپلیکیشن‌ها به یکی از پرکاربردترین ابزارها برای کسب و کارها تبدیل شده‌اند و افراد بسیاری برای انجام امور روزانه خود از برنامه‌های مختلف تلفن همراه استفاده می‌کنند. یکی از مزیت‌های مهمی که یک اپلیکیشن را تمایز می‌کند، طراحی اختصاصی و جذاب آن است. طراحی اپلیکیشن اختصاصی نکات متعددی را به همراه دارد که در ادامه به بررسی آن پرداخته خواهد شد.

مزایای طراحی اپلیکیشن اختصاصی

برای طراحی اپلیکیشن می‌توان از روش‌ها و ابزارهای مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال شما می‌توانید از ابزارهای ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی استفاده نمایید یا الگوهای از پیش ساخته شده را برای ساخت اپلیکیشن خود استفاده کنید.

اما موضوع مهم آن است که هیچ‌کدام از این روش‌ها نمی‌تواند به اندازه طراحی اپلیکیشن اختصاصی کارایی داشته باشد. این روش طراحی اپلیکیشن مزایای پرشماری را به همراه دارد که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد:

· تجربه کاربری بهینه

در طراحی اپلیکیشن، همواره باید سلیقه و نیاز کاربران را در اولویت قرار داد. یک اپلیکیشن تنها زمانی می‌تواند با استقبال کاربران مواجه شود که تجربه مناسبی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. ساخت اختصاصی اپلیکیشن می‌تواند یک تجربه کاربری فراگیر و بهینه را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

اپلیکیشن‌های اختصاصی به کاربران این امکان را می‌دهند تا با یک رابط کاربری بهینه و سازگار با نیازهای آن‌ها در ارتباط باشند و این موضوع در نهایت باعث افزایش رضایت، بازدهی و وفاداری کاربران اپلیکیشن می‌شود.

گروه نرم افزاری آسمان

· برقراری تعامل با مخاطبان

یک اپلیکیشن اختصاصی این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد تا به شکلی مستقیم و بر اساس اهداف و چشم انداز کاری خود با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و پیام مورد نظر خود را به شکلی مستقیم به آن‌ها انتقال دهید.

مزایای طراحی اپلیکیشن

هر فرد یا کسب و کاری، برای طراحی اپلیکیشن اهداف و نیازهایی را دنبال می‌کند و به دنبال انتقال پیامی خاص به کاربران هستند. در بستر یک نرم افزار اختصاصی می‌توانید اطلاعیه‌ها، پیام‌ها و ارتباط فوری با کاربران برقرار کرده و از این طریق به آن‌ها نزدیک شوید.

· بازاریابی کارآمد

یکی از اصلی‌ترین اهدافی که یک کسب و کار دست به طراحی اپلیکیشن اختصاصی می‌زند، بهبود بازاریابی و جذب هرچه بیش‌تر مخاطبان جدید است. امروزه ابزارهای مرتبط با تکنولوژی نظیر سایت و اپلیکیشن نقشی اساسی را در بازاریابی کسب و کارها ایفا می‌کنند.

اپلیکیشن‌های اختصاصی با در نظر گرفتن یک طراحی جذاب و امکانات منحصر به فرد، به شما این امکان را می‌دهند تا به راحتی تبلیغاتی هدف‌مند را برای مشتریان ارائه کرده و بتوانند به وسیله اطلاعات بدست آمده از تعامل کاربران، استراتژی‌های مناسبی را برای بازاریابی خود در نظر بگیرید.

· افزایش تعامل

اپلیکشین‌های اختصاصی می‌توانند به شکل مناسب‌تری نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها، در بهبود تعامل تاثیر داشته باشند. این‌گونه برنامه‌ها با محتوا و خدمات بهتری تعامل کرده و از این طریق به کسب و کارها کمک می‌کنند.

امکانات مختلفی نظیر: ارسال بازخورد، افزایش اعتبار حساب کاربری و ارائه خدمات شخصی‌سازی شده از جمله عواملی است که می‌تواند تعامل را در یک کسب و کار تقویت کرده و بازدهی اپلیکیشن اختصاصی را تقویت کند.

· تنوع بالا

داشتن تنوع، ویژگی‌ها و امکانات خاص یک مزیت مهم برای اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شود. بسیاری از اپلیکیشن‌ها بدلیل طراحی نامناسب و تکراری و عدم وجود امکانات جذاب نمی‌توانند نظر کاربران را به خود جلب کنند.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی در این زمینه مزیتی بسیار مهم بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا نیازهای خود و مشتریان را در قالب یک اپلیکیشن حرفه‌ای و کاربردی ارائه کرده و به سرعت به تغییرات بازار پاسخی مناسب و موثر بدهید.

· تحلیل دقیق تر

از طریق اپلیکیشن‌های اختصاصی می‌توان به اطلاعات بسیار مناسبی از عملکرد و نیازهای کاربران بدست آورد. این اپلیکیشن‌ها از طریق جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها، می‌توانند اطلاعات مناسبی را به کاربران و مدیران ارائه کنند.

زمانی که کاربران اطلاعات خود را در اپلیکیشن به اشتراک می‌گذارند، با تجزیه و تحلیل دقیق این اطلاعات، می‌توان در مورد رفتارها و نیازهای آن‌ها به اطلاعات بسیار مناسبی دست پیدا کرد. هم‌چنین می‌توانید از این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل رقبا نیز استفاده نمایید.

· امنیت بیشتر

امن بودن اپلیکیشن، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که برای کاربران در هنگام استفاده از یک نرم افزار ایجاد می‌شود. اپلیکیشن‌های اختصاصی به کسب و کارها این امکان را می‌دهند تا بر روی امنیت داده‌های کاربران تاکید داشته و از آن‌ها به خوبی محافظت کنند.

امن بودن اپلیکیشن یک مزیت بسیار مهم برای کسب و کارها بوده و به افزایش اعتبار و جلب نظر مخاطبان بسیار کمک خواهد کرد. در نهایت فضای امن اپلیکیشن مشکل از دست رفتن اطلاعات حیاتی را نیز برطرف خواهد کرد.

· ارزش افزوده

زمانی که شما از طریق بسترهای مختلف نظیر وب‌سایت و اپلیکشین، خدمات خود را به کاربرانتان ارائه دهید، آن‌ها متوجه خواهند شد که کسب و کار شما برای مخاطبان خود ارزش بالایی قائل است و قصد حضوری حرفه‌ای در حوزه تجارت را دارد.

همچنین بخوانید :  طراحی اپلیکیشن PHP چگونه انجام می شود؟ اشنایی کامل با PHP

در واقع طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و ios یک نوآوری در حوزه کسب و کار محسوب شده و این موضوع در نهایت یک ارزش افزوده برای شما به شمار می‌آید. در نهایت کسب و کار شما از رقبا متمایز خواهد شد.

آشنایی با فرایند طراحی اپلیکیشن اختصاصی

برای داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی، باید با مراحل طراحی و توسعه آن به شکل مناسبی آشنایی داشته باشید. طراحی اپلیکیشن اختصاصی فرایندی چند مرحله‌ای بوده و با تحلیل نیازها آغاز شده و تا راه‌اندازی و ارائه نسخه نهایی ادامه می‌یابد.

در ادامه مطلب می‌توانید با برخی از اصلی‌ترین مراحل در ساخت و طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و اختصاصی آشنا شوید:

· تحلیل نیازها

یکی از تفاوت‌های بزرگی که ساخت اپلیکیشن اختصاصی با سایر شیوه‌های طراحی اپلیکیشن دارد، آن است که در این روش از ساخت برنامه‌های موبایل، تمامی نیازهای افراد سنجیده شده و تلاش می‌شود تا اپلیکیشن نهایی دقیقا مطابق با چیزی که مد نظر دارید ساخته شود.

در قدم اول باید به بررسی مسئله و هدفی که از ساخت اپلیکیشن دارید بپردازید. در این مرحله شما می‌توانید با مشورت و همراهی یک کارشناس با تجربه و متخصص به شکلی کامل اهداف و نیازهای خود را بر اساس امکانات موجود برای طراحی اپلیکیشن، سنجیده و بستری کاربردی را برای خود به ارمغان بیاورید.

در این مرحله بسته به محدودیت‌های زمانی و امکانات موجود، اطلاعات بسیار مفیدی را بدست خواهید آورد که می‌تواند در مراحل بعد برای شما بسیار مفید باشد. هدف اصلی این مرحله رسیدن به بهترین درک ممکن از کاربران، نیازهای آن‌ها و مسائلی است که زمینه‌ساز ساخت این اپلیکیشن شده است.

ایجاد یک تصویر کلی از فرایند پروژه و اقدامات لازم برای انجام آن به بهترین شکل حائز اهمیت فراوانی بوده و کمک می‌کند تا بر اساس امکانات و مراحل احتمالی پروژه، بتوان هزینه‌ها و مدت زمان لازم برای اجرا و ساخت کامل اپلیکیشن را تخمین زد.

· تمرکز بر برنامه ریزی

بدون داشتن یک برنامه مشخص و دقیق، هیچ‌گاه نمی‌توان اپلیکیشن مناسبی را طراحی کرد. یکی از دغدغه‌های مهم در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن، عدم توجه به محدودیت زمانی و عدم اتمام به موقع پروژه است. طبیعتا اگر برنامه ریزی برای مراحل توسعه و طراحی اپلیکیشن اختصاصی به شکلی مناسب صورت گرفته باشد، می‌توان تمامی تاخیرها و خطاهای آینده را پشت سر گذاشت.

فرایند برنامه‌ریزی تنها به تخمین زمانی محدود نمی‌شود. تخمین و برنامه‌ریزی به اعضای تیم طراحی اپلیکیشن این امکان را می‌دهد تا بتوانند با انعطاف و دقت بیش‌تری فرایند مورد نظر خود را انجام دهند. برنامه‌ریزی بینش را نسبت به ریسک‌های پروژه افزایش داده و به ساخت اپلیکیشنی کاربردی و ایده‌آل کمک می‌کند.

برنامه ریزی ساخت اپلیکیشن

یک طرح پروژه، ویژگی‌ها، منابع و زمان‌بندی‌ها را ارزیابی کرده و بهترین راه حل را برای ساخت یک اپلیکیشن حرفه‌ای و کاربردی برای شما به ارمغان می‌آورد. یک برنامه‌ریزی مناسب نتایجی از جمله: کاهش خطرات، افزایش قطعیت، تصمیم‌گیری بهتر، ایجاد اعتماد و انتقال بهتر اطلاعات را به ارمغان می‌آورد.

توجه داشته باشید که هیچ برنامه‌ای قطعی و 100 درصد نبوده و برنامه‌ای که شما برای پروژه طراحی اپلیکیشن اختصاصی در نظر می‌گیرید، ممکن است در حین اجرا و طراحی پروژه بارها دستخوش تغییر شود.

· ساخت نمونه اولیه و طراحی

نمونه‌سازی یک راه‌کار بسیار مناسب برای ترسیم اولین طرح‌های احتمالی برای ساخت و توسعه اپلیکیشن است. این موضوع در نهایت به رسیدن یک ایده مشترک با مخاطب در مورد اهداف و کاربردهای اپلیکیشن منتهی خواهد شد.

پس از رسیدن به درک کامل از نیازهای مشتری و اجرای یک طرح اولیه و کلی که می‌تواند بر روی کاغذ یا ابزارهای دیگر نظیر فوتوشاپ و … باشد، فرایند طراحی رابط کاربری و جنبه‌های بصری سایت (UI/UX) آغاز خواهد شد.

طراحی UI/UX موجب می‌شود تا با ترکیب بهترین انیمیشن‌ها، امکانات، جلوه بصری، ناوبری و … جلوه بصری اپلیکیشن برای کارفرما مشخص شد و او بتواند نظر خود را در مورد تغییرات احتمالی و گزینه‌های ایده‌آلی که مد نظر دارد معرفی کند. پس از آن‌که طراحان رابط کاربری اپلیکیشن را ترسیم کردند، وقت آن است تا فرایند طراحی اپلیکیشن اختصاصی و کدنویسی آن آغاز شود.

· توسعه اپلیکیشن

فرایند توسعه اپلیکیشن تنها به کدنویسی آن محدود نمی‌شود. طبیعتا هر کارفرمایی تمایل دارد که اپلیکیشن مورد نظر خود در کم‌ترین زمان آماده انتشار باشد. بسیاری از تیم‌های نرم افزاری برای طراحی سایت و اپلیکیشن، از ابزارهای مدیریت وظایف برای هماهنگی و تقسیم‌بندی کارها استفاده می‌کنند. استفاده این ابزار در برنامه‌ریزی بهتر و تخمین زمان بسیار کمک خواهد کرد.

همچنین بخوانید :  گواهینامه ssl چیست؟ چه ضرورت و انواعی دارد؟

پیش از توسعه و طراحی اپلیکیشن اختصاصی، همواره اولویت و برآورد وظایف نقشی اساسی را ایفا می‌کند. پس از اولویت‌بندی وظایف، مراحل آن بر اساس ضرورت و اولویت از زیاد به کم آغاز شده و زمان حدودی انجام هر کدام از مراحل طی می‌شود.

این زمان فقط به کدنویسی اپلیکیشن مربوط می‌شود و مراحلی نظیر: جلسات، بحث‌ها، اصلاح پروژه، پشتیبانی و … در آن اعمال نمی‌شود. فرایند توسعه بسته به ابزارهایی که مورد استفاده قرار می‌دهید، می‌تواند مدت زمان متفاوتی طول بکشد.

· توسعه و راستی آزمایی اپلیکیش

پس از اتمام طراحی اپلیکیشن اختصاصی و توسعه آن، نوبت به راستی‌آزمایی و تست کردن نواقص اپلیکیشن می‌رسد. اسکرام (Scrum) یکی از ابزارهایی است که با استفاده از آن‌ می‌توانید کارهای پراکنده‌ای را که مدتی طولانی طول می‌کشد، در مدت زمان کم‌تری انجام دهید.

استفاده از اسکرام موجب افزایش انعطاف‌پذیری در فرایند طراحی اپلیکیشن شده و می‌تواند در افزایش بهره‌وری و ایجاد یک نتیجه موثرتر نقشی کلیدی داشته باشد. تمرکز اسکرام بر توسعه اپلیکیشن‌هایی است که بازاری ناپایدار داشته و نیازهای متغیر دارند.

این چارچوب به تیم‌های طراحی اپلیکیشن این امکان را می دهد تا با بهبود تعامل و افزایش ارتباط بین اعضاء، سرعت انجام پروژه‌ها را افزایش می‌دهد. یادگیری اسکرام به عنوان یک ابزار کلیدی برای مدیریت پروژه، می‌تواند به گروه‌های نرم افزاری کمک کند.

· نگهداری

زمانی که فرایند تست نرم افزار به اتمام رسید و تمامی باگ‌ها و خطاهای مربوط به کدنویسی آن برطرف شد، فرصت آن است تا برای انتشار نسخه نهایی اپلیکیشن آماده شوید. اپلیکیشن باید در بهترین محیطی که مشتریان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند، منتشر شود.

تیم توسعه نرم افزار، در طی این فرایند نظارت کاملی دارند تا از خطاهای احتمالی پیش‌گیری کنند. در نهایت باید بستر مناسب را برای انتشار نهایی اپلیکیشن اختصاصی انتخاب کرد. شما می‌توانید اپلیکیشن را از طریق بسترهای متفاوتی از جمله: وب‌سایت، برنامه‌هایی نظیر: گوگل پلی و بازار، شبکه‌های اجتماعی و … در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

در نهایت پس از اتمام تمامی این فرایندها و بر اساس فرایندهای از پیش تعیین‌شده میان تیم توسعه و کارفرما، فرایند پشتیبانی آغاز می‌شود و بر اساس آن در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد اپلیکیشن یا نیاز به تغییر در قابلیت‌های آن، تیم طراحی اپلیکیشن اختصاصی آسمان شما را همراهی خواهد کرد.

مدت زمان فرایند طراحی اپلیکیشن اختصاصی

تمامی افرادی که به دنبال طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار خود هستند، تمایل دارند تا اپلیکیشن مورد نظر آن‌ها در کم‌ترین زمان برای انتشار و ارائه به کاربران آماده شود. طبیعتا در واقعیت این موضوع همواره امکان‌پذیر نیست و فرایند ساخت یک اپلیکیشن حرفه‌ای و تخصصی، فرایندی زمان‌بر خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن، یک سفر مهیج و چالش‌برانگیز است که نیاز به صرف زمان و دقت بالایی دارد. این فرایند معمولا با توجه به پیچیدگی پروسه و متغیرها و ویژگی‌هایی که در طراحی مد نظر قرار می‌دهید، می‌تواند مدت زمان متغیری داشته باشد.

مدت زمان ساخت اپلیکیشن

طی کردن تمامی مراحل طراحی اپلیکیشن از جمله: تحلیل نیاز، طراحی رابط کاربری و توسعه اپلیکیشن، هر کدام به صرف زمان جداگانه‌ای نیاز دارد. تحلیل نیازها می‌تواند بین چند روز تا چند هفته زمان‌بر باشد. در این مرحله تیم مشاوران طراحی اپلیکیشن اختصاصی با مشتریان مذاکره کرده و به شکلی دقیق اهداف و نیازها را شناسایی می‌کنند.

طراحی رابط کاربری نیز که شامل طراحی اولیه، تجربه کاربری و سایر اجزاء گرافیکی است، با توجه به اختصاصی و متمایز بودن طراحی، می‌تواند تا چند هفته طول بکشد. در نهایت اصلی‌ترین قسمت از طراحی اپلیکیشن اختصاصی به توسعه آن مربوط می‌شود.

این فرایند زمان زیادی را می‌طلبد و ممکن است تا چند ماه نیز زمان نیاز داشته باشد. این فرایند شامل نوشتن کدها، انجام تست و بهسازی دائمی است. طبیعتا بسته به امکانات و ویژگی‌های پروژه ممکن است این فرایند بیش‌تر طول بکشد.

البته نکته مهمی که در طراحی و توسعه اپلیکیشن بصورت اختصاصی، نباید از آن غافل شوید، آن است که سپردن این فرایند به کادری حرفه‌ای و متخصص، مدت زمان این پروسه را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد. در همین راستا شما می‌توانید با همراهی گروه نرم افزاری آسمان، یک اپلیکیشن حرفه‌ای و منحصر به فرد را در کوتاه‌ترین زمان ایجاد کنید.

خدمات پشتیبانی طراحی اپلیکیشن اختصاصی

یکی از خدمات مهمی که در فرایند طراحی اپلیکیشن اختصاصی از آن بهره‌مند خواهید شد، خدمات پشتیبانی و مشاوره در هنگام انجام پروژه و حتی پس از تحویل پروژه است. پشتیبانی یکی از ارکان حیاتی و مهم در فرایند طراحی اپلیکیشن به شمار می‌آید و متناسب با نیازهای کاربران و در هنگام توسعه اپلیکیشن به ارتقا و بهینه‌سازی آن کمک خواهد کرد.

در فرایند پشتیبانی، تیم فنی طراحی اپلیکیشن، با استفاده از ابزارهای پیشرفته، به نظارت بر اجرای هرچه بهتر اپلیکیشن، حل مشکلات احتمالی، بروزرسانی دوره‌ای و … می‌پردازند. در طی این پروسه، تیم پشتیبانی نه تنها به رفع مشکلات احتمالی کمک می‌کند؛ بلکه از طریق ارائه بازخوردها و پیشنهادات، در بهبود مداوم اپلیکیشن نیز نقشی اساسی را ایفا می‌کند.

همچنین بخوانید :  7 ابزار هوش مصنوعی برای ساخت عکس | ساخت تصاویر جذاب با هوش مصنوعی

یافتن پاسخی سریع و مناسب برای حل مشکلات فنی، بهبود امنیت اپلیکیشن و افزایش کارایی اپلیکیشن  از جمله ویژگی‌های یک خدمات پشتیبانی مناسب است که توسط متخصصان مجموعه آسمان به بهترین شکل به شما ارائه می‌شود.

با توجه به گسترش ابزارهای ارتباطی مختلف، می‌توان به شکل آنلاین از طریق ارسال تیکت یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف، به مشکلات رسیدگی کرده و بهبود لحظه‌ای ارائه داد. علاوه بر آن، ارائه منابع آموزشی مناسب برای کمک به کاربران، در برقراری ارتباطی موثر با مخاطبان بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

پشتیبانی در طراحی اپلیکیشن اختصاصی، نقشی اساسی در ایجاد یک تجربه کاربری مثبت داشته و با ارتقاء مداوم و بروزرسانی مناسب اپلیکیشن، کسب و کارها نه‌تنها می‌توانند اعتماد مشتریان خود را حفظ کند؛ بلکه در مسیر رشد خود نیز، ثابت قدم خواهند بود.

سفارش اپلیکیشن اختصاصی

برای سفارش اپلیکیشن اختصاصی، باید به شکل تقریبی نیازها و اهداف خود را مشخص کرده باشید. تعیین دقیق نیازها و عملکرد کلی اپلیکیشن، در طی فرایند مشاوره صورت خواهد گرفت و از این بابت دغدغه‌ای نخواهید داشت.

پشتیبانی اپلیکیشن

سفارش یک اپلیکیشن اختصاصی یک راه‌حل خلاقانه و جذاب در تحول دیجیتال کسب و کارها به شمار می‌آید. در دورانی که جهان به سوی دیجیتالی شدن حرکت می‌کند، اپلکیشین‌ها یکی از قدرتمندترین ابزار برای بهبود تجربه کاربران و برقراری ارتباط موثر با مشتریان به شمار می‌آیند.

سفارش اپلیکیشن اختصاصی یعنی دسترسی به ابزاری نوآورانه برای جذب مشتریان، افزایش فروش و توسعه خدمات. با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و طراحی‌های خلاقانه، اپلیکیشن‌ها به ابزاری کلیدی در به موفقیت رسیدن کسب و کار شما تبدیل خواهند شد.

قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای

زمانی که صحبت از قیمت طراحی اپلیکیشن اختصاصی و حرفه‌ای به میان می‌آید، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هزینه ساخت یک نرم افزار اختصاصی نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها بسیار گران‌تر خواهد بود؛ اما در ادامه متوجه خواهید شد که این تصور می‌تواند اشتباه باشد.

طبیعتا ساخت یک اپلیکیشن حرفه‌ای و جذاب، نقش بسیار مهمی در ارتقاء تجربه کاربران و توسعه کسب و کارها خواهد داشت؛ در نتیجه هزینه‌ای که بابت طراحی اپلیکیشن تخصصی پرداخت می‌کنید، ارزش افزوده‌ای چند برابر را برای کسب و کار شما به ارمغان خواهد آورد.

طراحی اپلیکیشنی باکیفیت و حرفه‌ای، نیاز به دقت و تخصص دارد، از این رو ممکن است هزینه‌هایی که مجموعه‌های مختلف بابت این فرایند از مشتریان خود دریافت می‌کنند، متفاوت باشد. در نهایت هزینه طراحی اپلیکیشن، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مهم در آینده کسب و کار در نظر گرفته می‌شود و می‌تواند در ارتقاء تصویر برند شما نقشی کلیدی را ایفا کند.

آشنایی با بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن اختصاصی

امروزه داشتن یک اپلیکیشن حرفه‌ای به یکی از نیازهای مهم برای هر کسب و کاری تبدیل شده است. تفاوتی نمی‌کند که کسب و کار مورد نظر، یک کسب و کار فروشگاهی باشد یا در زمینه ارائه خدمات فعالیت کند. یک طراحی اختصاصی می‌تواند هر فعالیت تجاری را به رشد و توسعه برساند.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

در این زمینه انتخاب یک تیم متخصص و کارکشته برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی علاوه بر ارائه کیفیت، تاثیر بسزایی در صرفه جویی هزینه و زمان شما نیز خواهد داشت، به همین دلیل باید در انتخاب مجموعه مورد نظر خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

گروه نرم افزاری آسمان به عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های کشور در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن، خدمات خود را با بهترین کیفیت و هزینه‌ای معقول به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت مشاوره، تنها کافی است همین حالا با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول


طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

به طور کلی طراحی اپلیکیشن اختصاصی یک راه حل کلیدی برای تمامی کسب و کارها از جمله: خدماتی، فروشگاهی، رستوران، ارتباطی و … بوده و در زمینه بهبود تجربه مشتریان، افزایش ارتباط و بازاریابی نقشی کلیدی دارد.


اولین مرحله در طراحی اپلیکیشن اختصاصی چیست؟

اولین مرحله در طراحی اپلیکیشن اختصاصی به شناسایی نیازها و اهداف کسب و کار مورد نظر مربوط می‌شود.


فرایند پشتیبانی طراحی اپلیکیشن اختصاصی، چه تاثیری در بهبود تجربه کاربری مخاطبان دارد؟

پشتیبانی در طراحی اپلیکیشن اختصاصی، نقشی اساسی در ایجاد یک تجربه کاربری مثبت داشته و با ارتقاء مداوم و بروزرسانی مناسب اپلیکیشن، کسب و کارها نه‌تنها می‌توانند اعتماد مشتریان خود را حفظ کند؛ بلکه در مسیر رشد خود نیز، ثابت قدم خواهند بود.


چگونه می‌توان مدت زمان طراحی اپلیکیشن اختصاصی را کاهش داد؟

سپردن این فرایند به کادری حرفه‌ای و متخصص، مدت زمان این پروسه را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد. در همین راستا شما می‌توانید با همراهی گروه نرم افزاری آسمان، یک اپلیکیشن حرفه‌ای و منحصر به فرد را در کوتاه‌ترین زمان ایجاد کنید.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا