بهترین سایت های جهان از نظر طراحی + بررسی 9 سایت

بنابر نتایج منتشر شده، از زمان ورود یک کاربر جدید به سایت تا زمانی که او تصمیم خود را در مورد این‌که آیا طراحی سایت مورد پسند او قرار گرفته یا نه، حدود 50 میلی ثانیه طول می‌کشد. این موضوع به بهترین شکل اهمیت جذابیت طراحی وب‌سایت را برای مخاطبان، مشخص می‌کند. آشنایی با بهترین سایت های جهان از نظر طراحی به شما کمک می‌کند تا بتوانید ایده‌های جدیدی را برای طراحی سایتی بی‌نقص بدست بیاورید.

9 سایت برتر جهان از نظر طراحی

وب‌سایت از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند شما را به شکلی مناسب به مخاطبان معرفی کند. در دنیای دیجیتال، وب‌سایت موجب می‌شود تا بتوانید تاثیر اولیه خوبی را بر روی مخاطبان خود ایجاد کنید. در ادامه با 9 مورد از حرفه‌ای‌ترین وب‌سایت‌های جهان از نظر طراحی آشنا خواهید شد:

· fpp.net

این سایت قطعا یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌هایی است که شما می‌توانید از یک وب‌سایت مشاهده کنید. این سایت در واقع یک شبیه سازی از فضای فروشگاه بوده و شما با مراجعه به سایت می‌توانید به صورت مجازی در فضای فروشگاه قدم زده و از تماشای جلوه‌های مختلف آن لذت ببرید. این سایت برنده جایزه CSS برای بهترین رابط کاربری و طراحی خلاقانه بوده و از ایده‌های متفاوتی نظیر جایگزینی دکمه ورود به سایت با طرح آناناس استفاده کرده است.

بهترین سایت از نظر طراحی fpp.net

· Helixes.co

Helixes در حوزه‌های نظیر استراتژی، برندینگ، طراحی بصری، تولید محتوا و ارتباطات دیجیتال تخصص دارد. این وب‌سایت به شکلی موثر و کاربردی جنبه خلاقانه و خدمات خود را با استفاده از یک پالت رنگ ثابت به کاربران خود ارائه می‌دهد. این سایت جایزه بهترین سایت از نظر CSS را در حوزه‌هایی نظیر انیمیشن، گرید و WebGL بدست آورده است.

گروه نرم افزاری آسمان

· wwf-finprint.org

Finprint یکی از بهترین سایت های جهان از نظر طراحی محسوب می‌شود که طراحی خاص آن افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است. این سایت در واقع با استفاده از یک بازی به کاربران در مورد این‌که چگونه با انتخاب غذاهای درایای و حمل و نقل مناسب آن می‌توانند بر سطح انتشار کربن دی اکسید تاثیرگذار باشند، جنبه‌های گرافیکی جذابی را به کاربران ارائه کرده است. تصاویر و جلوه‌های این سایت کاربران را مجذوب خود کرده است.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت اصفهان با بالا ترین کفیت ممکن

بهترین وب سایت از نظر طراحی finprint

· Beauvoir.ca

Beauvoir یک سازمان خلاقانه است که در زمینه برندسازی، تولید محتوا، کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی منابع انسانی فعالیت می‌کند. این وب‌سایت برنده جایزه «بهترین سایت روز» از نظر CSS بوده و علاوه بر آن در زمینه‌هایی نظیر: ناوبری آسان، UI و UX حرفه‌ای، بردکرامب (مسیر راهنما) اصولی، تصاویر و ویدئوهای فوق‌ العاده اشاره کرد. قرارگیری منو در سمت راست نیز از دیگر خلاقیت‌های این سایت محسوب می‌شود.

· Ufomammoot.de

سایت Ufomammoot در واقع به عنوان اولین سایت مسابقه‌ای شناخته می‌شود که با استفاده از WebGL ساخته شده است. این سایت با داشتن ویژگی‌هایی نظیر گرافیک جذاب، انیمیشن عالی، پالت‌های رنگی یکنواخت و آهنگ پس‌زمینه توانسته جوایز مختلفی را در حوزه CSS بدست بیاورد.

· Nest Wifi

Nest Wifi وب‌سایتی است درباره وای فای که تمامی دستگاه‌های منزل را به یکدیگر متصل می‌کند. این وب‌سایت در سال 2019 جایزه بهترین وب سایت روز از نظر CSS را دریافت کرد. با مراجعه به این سایت اولین موضوعی که نظر شما را جلب می‌کند، استفاده از رنگ‌های آرامش‌بخش و جذاب است. تصاویر عالی و ناوبری مناسب از دیگر عواملی است که این وب‌سایت را کامل می‌کند.

· Carlsberg.com

کارلسبرگ یکی از مشهورترین برندهای جهان محسوب می‌شود. طراحی مینیمالیستی این سایت موجب شده تا از آن به عنوان یکی از بهترین سایت‌های جهان از نظر طراحی یاد شود. تصاویر جذاب و رنگ‌بندی مناسب در کنار ویژگی‌هایی نظیر اسکرول بک گراند جذابیت این سایت را برای مخاطبان دوچندان کرده است.

· Homecult.com.ua

این مجموعه در حوزه طراحی فضای داخلی منازل فعالیت دارد. با مراجعه به وب‌سایت این شرکت می‌توانید به بهترین شکل خلاقیت و تفاوت کیفیت کاری این مجموعه را مشاهده کنید. سادگی و صفحات بسیار زیبا برای پروژه‌ها، تماس با ما، خانه و درباره ما در کنار ناوبری مناسب و منوی جذاب این سایت را به نمونه‌ای عالی از طراحی حرفه‌ای تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت گرگان برنامه نویسی حرفه ای سایت با قیمت مناسب

سایت home

· Lemonade.com

این وب‌سایت متعلق به شرکتی در حوزه بیمه است. اصلی‌ترین موضوعی که این سایت را از سایر سایت‌ها متمایز کرده، ویژگی اسکرول آن است. برای مراجعه به صفحات مختلف این سایت تنها کافی است به سمت پایین اسکرول کرده و به صورت خودکار صفحات جدید سایت برای شما به نمایش گذاشته می‌شوند. ظاهر انیمیشنی این سایت و رنگ‌بندی متفاوت از دیگر عواملی است که جذابیت سایت Lemonade را افزایش داده است.

طراحی سایت حرفه ای توجه مخاطبان را جلب می کند

داشتن یک وب‌سایت می‌تواند به شما در جذب مخاطبان جدید کمک کند؛ اما برای محقق شدن این هدف باید بتوانید با طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای، در اولین نگاه نظر مخاطبان خود را جلب کنید. پس از بررسی بهترین سایت های جهان از نظر طراحی قطعا شما نیز به نکاتی نظیر گرافیک جذاب، رنگ‌بندی مناسب و امکانات متفاوت توجه کرده‌اید.

طراحی حرفه ای

برای داشتن بهترین وب‌سایت بسیار مهم است که بر روی مخاطب هدف تمرکز کرده و بر اساس نیازهای آن‌ها بهترین وب‌سایت را به ارمغان بیاورید. این فرایند به کمک مجموعه‌ای حرفه‌ای به بهترین شکل محقق می‌شود. گروه نرم افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای حرفه‌ای در حوزه طراحی سایت به بهترین شکل نیازهای مخاطبان شما را شناسایی کرده و سایتی حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

اولین نکته‌ای که برای داشتن وب‌سایتی حرفه‌ای باید به آن توجه داشت چیست؟

برای داشتن بهترین وب‌سایت بسیار مهم است که بر روی مخاطب هدف تمرکز کرده و بر اساس نیازهای آن‌ها بهترین وب‌سایت را به ارمغان بیاورید. این فرایند به کمک مجموعه‌ای حرفه‌ای به بهترین شکل محقق می‌شود.

همچنین بخوانید :  تفاوت سایت استاتیک و داینامیک ؛ بررسی ویژگی های هر کدام

یک وب‌سایت حرفه‌ای چه ویژگی‌ها و امکاناتی باید داشته باشد؟

یک وب‌سایت خوب و اصولی باید از ویژگی‌های مختلفی نظیر: طراحی منحصر به فرد، رابط کاربری مناسب، ریسپانسیو بودن، سرعت بارگذاری بالا، محتوای اصولی و امکانات امنیتی مناسب برخوردار باشد.

آیا وردپرس بستر مناسبی برای طراحی سایت حرفه‌ای است؟

خیر، سایت‌های ورپرسی به دلیل استفاده از قالب‌های یکنواخت و عدم وجود خلاقیت در طراحی گزینه مناسبی برای طراحی سایت حرفه‌ای محسوب نشده و بهتر است به جای آن از خدمات طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا