قیمت طراحی سایت فروشگاهی | طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان

قیمت طراحی سایت فروشگاهی یکی از سوالات پرتکراری است که صاحبان کسب و کار به دنبال یافتن پاسخ آن هستند. این قیمت تا حد زیادی به امکانات وب‌سایت شما بستگی دارد؛ در نتیجه باید پیش از هر چیز از امکانات مختلف یک وب‌سایت فروشگاهی اطلاع داشته باشید.

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

بنا بر آمار منتشر شده، بخش عظیمی از سفارشاتی که به مجموعه‌های طراحی سایت ارائه می‌شود را سفارشات طراحی سایت فروشگاهی تشکیل می‌دهد. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به جای مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، محصول دلخواه خود را از طریق بسترهای مجازی پیدا کنند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

جستجو در اینترنت به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بتوانند به آسانی محصولات و خدمات مختلف را از جنبه‌های متفاوت نظیر: کیفیت، قیمت و محبوبیت با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین مجموعه را برای خرید خود انتخاب کنند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی حرفه‌ای با طراحی اختصاصی می‌تواند مزایای متعددی را برای صاحبان کسب و کار به ارمغان بیاورد که تعدادی از این مزایا به شرح زیر است:

گروه نرم افزاری آسمان
  • قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی بسیار کم‌تر از هزینه‌ای بوده که برای بازاریابی کسب و کار پرداخت می‌شود؛ در نتیجه می‌توان با هزینه کم‌تری به بازدهی بالاتری دست‌ یافت.
  • امکان کسب درآمد بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی حاصل می‌شود.
  • ارائه خدمات به شهرها و حتی کشورهای دیگر از طریق وب‌سایت‌های فروشگاهی به آسانی امکان‌پذیر بوده.
  • هویت برند به صورت کامل به مخاطبین معرفی می‌شود.
  • داشتن فروشگاه آنلاین، شما را از پرداخت هزینه‌های مختلف نظیر: اجاره فروشگاه، پرداخت دستمزد کارکنان و خرید تجهیزات فروشگاه بی‌نیاز می‌کند.
همچنین بخوانید :  آموزش جاوا اسکریپت قسمت چهارم | بررسی انواع داده ها (Data Types) در js

بررسی هزینه طراحی سایت فروشگاهی

برای آنکه بتوانید از قیمت طراحی سایت فروشگاهی اطلاع داشته باشید، باید به بررسی دو روش متفاوت برای طراحی این دسته از سایت‌ها بپردازید که هر کدام تعرفه‌های متفاوتی دارند:

·       طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

استفاده از وردپرس به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از طریق قالب‌های پیش‌ساخته و امکانات محدودی که در این بستر وجود دارد برای خود یک سایت فروشگاهی را تهیه کنید. قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس به دلیل امکانات محدود، می‌تواند بسیار کم‌هزینه تمام شود.

·       طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

در این روش از طراحی صفر تا صد پروسه طراحی سایت زیر نظر کارفرما انجام گرفته و با استفاده از کدنویسی‌های دقیق تمامی خدمات مد نظر او در سایت اعمال می‌شود. از آن‌جایی که در این روش طراحی سایت کاملا اختصاصی بوده و امکانات آن نیز به صورت اختصاصی کدنویسی می‌شود، قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی قدری از طراحی با وردپرس گران‌تر بوده؛ اما بازدهی آن بسیار بیش‌تر است.

قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی

آشنایی با اصلی ترین امکانات سایت فروشگاهی

بسته به نیاز کارفرما و حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، امکانات مختلفی را می‌توان در طراحی وب‌سایت فروشگاهی در نظر گرفت که این امکانات یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی محسوب می‌شود.

از مهم‌ترین امکانات یک وب‌سایت فروشگاهی کاربردی و مخاطب‌پسند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       دسته بندی محصولات

قابلیت دسته بندی محصولات تاثیر قابل توجهی در بهبود تجربه کاربران خواهد داشت. بسیاری از فروشگاه‌ها دارای تنوع محصولات بالا بوده و به همین دلیل دسته‌ بندی محصولات بر اساس نوعی که دارند امری ضروری محسوب می‌شود. در کنار دسته بندی، امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس خصوصیات مختلفی که دارند، می‌تواند مزیتی بزرگی برای یک وب‌سایت فروشگاهی ایجاد کند.

·       نوار جستجو

گاهی اوقات کاربر به دنبال محصول مشخصی بوده و تمایلی به بررسی محصولات پرشمار یک فروشگاه ندارد، در چنین شرایطی قطعا کاربر به سراغ وب‌سایتی خواهد رفت که نوار جستجو داشته و به او این امکان را بدهد تا به سادگی محصول دلخواه خود را بیابد.

·       اسلایدرهای تصویری جذاب

وجود جنبه‌های بصری جذاب تاثیر بسیار بالایی در جلب نظر مخاطبان دارد. به کار بردن اسلایدرهای تصویری متحرک در وب‌سایت فروشگاهی یکی از اصلی‌ترین عناصر برای ایجاد جذابیت در ظاهر وب‌سایت محسوب شده و شما را از سایرین متمایز می‌کند.

·       تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای بلاگ می‌تواند موجب افزایش قیمت طراحی سایت فروشگاهی شود؛ اما از طرفی دیگر با تبلیغ کسب و کار شما برای مخاطبان و ارائه خدمات و محصولات به مشتریان، درآمد قابل توجهی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت مدرسه | ساخت سایت برای مدارس با کیفیت تضمینی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

·       پشتیبانی آنلاین

بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان خود بوده و از این طریق خدمات پشتیبانی را ارائه می‌دهند. گاهی اوقات مشتریان بنا به هر دلیلی تمایلی به برقراری تماس با قسمت پشتیبانی ندارد. در این صورت وجود امکان پشتیبانی آنلاین در سایت، به بهترین شکل نیاز مشتریان را برطرف کرده و به مزیت مهمی برای کسب و کار شما تبدیل می‌شود.

·       رزرو محصول

امکان رزرو محصول به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند در صورتی که بنا به هر دلیلی شرایط خرید محصول دلخواه خود را ندارند، برای مدتی مشخص (24 تا 72 ساعت) محصول را در سبد خرید خود حفظ کرده تا موجودی آن به اتمام نرسد. در این مدت مشتری فرصت دارد تا برای خرید محصول اقدام کند و پس از پایان مهلت مشتریان دیگر می‌توانند برای خرید محصول اقدام کنند.

·       نمایش محصولات مرتبط

استفاده از این قابلیت در طراحی سایت فروشگاهی موجب می‌شود تا مشتریان بتوانند محصولات مشابه محصول مورد نظر خود را به سادگی پیدا کرده و از بین گزینه‌های موجود بهترین مورد را انتخاب کنند.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

امروزه کسب و کارهای متعددی به استفاده از وب‌سایت‌های فروشگاهی روی آورده‌اند؛ اما به دلیل هزینه‌های بالای آن از تصمیم خود منصرف شده‌اند. قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عوامل متعددی از جمله امکانات سایت و تعرفه مجموعه طراح بستگی دارد.

گروه نرم افزاری آسمان به عنوان مجموعه‌ای خوش‌نام در حوزه طراحی سایت همواره تلاش کرده تا بهترین خدمات را با مناسب‌ترین هزینه به مشتریان خود ارائه دهد. اگر شما نیز به داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی با قیمت مناسب تمایل دارید، می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

همچنین بخوانید :  خدمات طراحی وب سایت برای متخصصان روانشناسی | طراحی سایت روانشناسی

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت فروشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی به عوامل متعددی از جمله امکانات سایت و تعرفه مجموعه طراح بستگی دارد.

مهم‌ترین امکانات سایت فروشگاهی چیست؟

از اصلی‌ترین امکانات سایت فروشگاهی می‌توان به: دسته بندی محصولات، نوار جستجو، اسلایدرهای تصویری، محتوای سئو شده، پشتیبانی آنلاین، رزرو محصول و نمایش محصولات مرتبط اشاره کرد.

پشتیبانی آنلاین چه مزیتی برای کسب و کارها به وجود می‌آورد؟

بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان خود بوده و از این طریق خدمات پشتیبانی را ارائه می‌دهند. گاهی اوقات مشتریان بنا به هر دلیلی تمایلی به برقراری تماس با قسمت پشتیبانی ندارد. در این صورت وجود امکان پشتیبانی آنلاین در سایت، به بهترین شکل نیاز مشتریان را برطرف کرده و به مزیت مهمی برای کسب و کار شما تبدیل می‌شود.

 

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا