طراحی سایت صندوق قرض الحسنه | ساخت سایت قرض الحسنه

صندوق‌های قرض‌الحسنه نقشی ارزشمند را در سیستم بانکداری اسلامی ایفا می‌کنند. ارائه خدمات به مخاطبان و مشتریان این‌گونه صندوق‌ها بصورت غیرحضوری می‌تواند بسیاری از فرایندهای اداری را ساده‌تر کند. یکی از بهترین راه‌کارها برای دریافت خدمات غیرحضوری، طراحی سایت صندوق قرض الحسنه است که می‌توانید با استفاده از امکانات آن خدمات متعددی را به مشتریان ارائه دهید.

پیشینه صندوق های قرض الحسنه

قرض دادن یکی از اعمال پسندیده‌ای است که در کتاب‌های اسلامی بارها و بارها از آن به نیکی یاد شده است. قرض الحسنه قراردادی است که به موجب آن فرد مقدار مشخصی وجه نقدی یا غیر نقدی را از بصورت قرض دریافت کرده و پس از مدت معین بدون نیاز به پرداخت سود، مبلغ را عینا باز می‌گرداند.

صندوق قرض الحسنه

صندوق‌های قرض الحسنه در کشورهای اسلامی در راستای کمک کردن به افراد نیازمند و افرادی که تحت شرایط خاص نیازمند کمک هستند، به عنوان نهادی مردمی شکل گرفته است.

طراحی سایت موسسه قرض الحسنه

با توجه به رسالت قرض‌الحسنه‌ها و خدماتی که به افراد مختلف ارائه می‌دهند، باید امکانات اختصاصی و طراحی حرفه‌ای را برای آن‌ها در نظر گرفت. فرایند طراحی وب سایت موسسه قرض الحسنه مراحل مختلفی را در بر می‌گیرد که برخی از آن‌ها به شرح زیر است:

گروه نرم افزاری آسمان

·       طراحی رابط کاربری

طراحی سایت صندوق قرض الحسنه باید به گونه‌ای باشد که مشتریان صندوق و کاربرانی که به سایت مراجعه می‌کنند، در کم‌ترین زمان با امکانات مختلف آن ارتباط برقرار کرده و به سادگی از سایت استفاده کنند. استفاده از طرح‌بندی مناسب، رنگ‌های آرامش‌بخش و جذاب، فونت‌های خوانا و آیکون‌های مناسب با موضوع صندوق می‌تواند تجربه‌کاربری مخاطبان را بهبود دهد.

·       معرفی صندوق

در صفحه اصلی سایت باید بخشی را اختصاص داد تا پیشینه صندوق قرض‌ الحسنه و خدمات مختلف آن را به شکلی کامل به مخاطبان معرفی کرد. در این بخش می‌توانید درباره هدف و ماموریت صندوق، اهداف مالی و عملکرد قبلی، شرایط و مزایای صندوق و سایر اطلاعات مرتبط را به مخاطبان ارائه دهید.

·       فرم درخواست قرض الحسنه

در هنگام ساخت سایت قرض الحسنه می‌توان قسمتی را برای ارسال درخواست قرض الحسنه به صورت آنلاین اختصاص داد. فرم ارائه شده باید شامل فیلد‌های مختلفی برای ارسال اطلاعات شخصی، میزان قرض‌الحسنه مورد نظر و دلایل درخواست باشد. هم‌چنین می‌توانید مطمئن شوید که اطلاعات شخصی کاربران به صورت محرمانه و در بستری امن پردازش می‌شود.

·       اخبار و رویدادها

ایجاد بخشی اختصاصی برای انتشار اخبار، رویدادها و آخرین اطلاعیه‌های مرتبط با صندوق قرض الحسنه می‌تواند به افزایش اطلاعات کاربران کمک کرده و آن‌ها را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیشین آشنا کند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت آموزش آنلاین؛ طراحی سایت آموزشی از صفر تا صد

سایت صندوق خیریه

·       سوالات متداول

ایجاد بخشی برای پاسخگویی به سوالات پرتکرار کاربران می‌تواند نقشی اساسی را در رفع ابهامات احتمالی و افزایش اطلاعات آن‌ها ایفا کند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند سوالات خود را در این بخش مطرح کرده و به آن‌ها پاسخ داده شود.

·       ارتباط با صندوق

اطلاعات تماس، آدرس و سایر جزئیات ارتباطی صندوق قرض‌ الحسنه را می‌توان در وب‌سایت قرار داد تا کاربران بتوانند به سادگی با صندوق تماس برقرار نموده و اطلاعات کاملی را کسب نمایند. در این بخش می‌توان اطلاعات مختلفی از جمله: شماره تماس، ایمیل، آیدی شبکه‌های اجتماعی و آدرس شعبات مختلف موسسه را قرار داد.

اپلیکیشن موسسه قرض الحسنه

امروزه بسیاری از افراد برای انجام امور بانکی و غیرحضوری از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند، به همین دلیل صاحبان موسسات قرض الحسنه می‌توانند در کنار وب‌سایت خود، به ساخت اپلیکیشن نیز روی بیاورند.

طراحی اپلکیشن قرض‌الحسنه فرایند ثبت‌نام، مشاهده اطلاعات صندوق و پرداخت و مدیریت وام‌ها را به امری آسان تبدیل کرده و افراد می‌توانند در بستری مشخص تمامی اقدامات مرتبط با قرض‌الحسنه را انجام دهند.

هزینه طراحی سایت موسسه قرض الحسنه

هزینه طراحی سایت صندوق قرض الحسنه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور کلی نمی‌توان تعرفه‌ای مشخص را برای آن مشخص کرد. این هزینه بسته به سطح پیچیدگی سایت، اندازه و محتوای آن، تعداد صفحات، استاتیک یا داینامیک بودن سایت و شرکت یا فردی که محتوای سایت را طراحی می‌کند، متغیر باشد.

قرض الحسنه

برای اطلاع از هزینه دقیق ساخت سایت صندوق قرض الحسنه باید در وهله اول مجموعه‌هایی که قصد دارید فرایند طراحی وب‌سایت خود را به آن بسپارید، انتخاب کرده و در قدم بعد با توجه به قابلیت‌ها، تجربه، نمونه کار و تعرفه خدمات، مجموعه مطلوب خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید :  سرور مجازی رایگان دائمی ؛ دریافت VPS بدون محدودیت

طراحی وب سایت قرض الحسنه حرفه ای

موسسه‌های قرض الحسنه به دلیل حجم بالای تراکنشات مالی و هم‌چنین تعداد بالای مخاطبان، نیاز به وب‌سایتی حرفه‌ای و تخصصی دارند. برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای باید پیش از هر چیز بهترین مجموعه را برای اجرای فرایند طراحی انتخاب نمایید.

گروه نرم افزاری آسمان با همراهی کادری مجرب و متخصص و با استفاده از بهترین ابزارها در حوزه طراحی سایت، خدمات خود را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌کند. اگر شما نیز به طراحی سایت صندوق قرض الحسنه تمایل دارید، می‌توانید از طریق تماس با مشاوران ما اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

سوالات متداول

چه امکاناتی را می‌توان در طراحی سایت قرض الحسنه در نظر گرفت؟

از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت صندوق قرض الحسنه می‌توان به: طراحی رابط کاربری، معرفی صندوق، فرم درخواست قرض الحسنه، اخبار و رویدادها، سوالات متداول و ارتباط با صندوق اشاره کرد.

هزینه طراحی سایت قرض الحسنه به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه طراحی سایت صندوق قرض الحسنه به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور کلی نمی‌توان تعرفه‌ای مشخص را برای آن مشخص کرد. این هزینه بسته به سطح پیچیدگی سایت، اندازه و محتوای آن، تعداد صفحات، استاتیک یا داینامیک بودن سایت و شرکت یا فردی که محتوای سایت را طراحی می‌کند، متغیر باشد.

برای طراحی سایت حرفه‌ای برای موسسات قرض الحسنه باید پیش از هرچیز به چه موضوعی توجه کرد؟

موسسه‌های قرض الحسنه به دلیل حجم بالای تراکنشات مالی و هم‌چنین تعداد بالای مخاطبان، نیاز به وب‌سایتی حرفه‌ای و تخصصی دارند. برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای باید پیش از هر چیز بهترین مجموعه را برای اجرای فرایند طراحی انتخاب نمایید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت در شیراز با سرعت بالا و بهینه شده برای گوگل

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا