تولید محتوا ویژه اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام امروزه از اهمیت بالایی برخوردار شده است. اگر به افرادی که در اطراف شما زندگی می کنند نگاه کنید. متوجه می شوید که به دلیل محتوای جذاب فضای مجازی بیشتر اوقات آن ها صرف جستجو در اینستاگرام و تلگرام و توییت و فیسبوک و … می شود. همچنین تقریبا همه ی افراد یک صفحه در اپلیکیشن اینستاگرام دارند و مشغول فعالیت در آن هستند.

در واقع تاثیر گذارترین شبکه اجتماعی اینستگرام است. در ابتدا اینستاگرام تنها اپلیکیشنی برای انتشار و ویرایش عکس بود. اما امروزه کسی کمتر کسی پیدا می شود که از افزایش فالوور استقبال نکند.

امروزه اینستاگرام به بستری برای درآمد زایی افراد و کسب و کارهای مختلف شده است.  با توجه به تجربیات و تجربه های این چند سال به این نتیجه رسیده ایم. که تولید محتوای با کیفیت به همراه مداومت رمز موفقیت در صفحات پر مخاطب اینستاگرام میباشد.

تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا ویژه اینستاگرام

 

گروه نرم افزاری آسمان

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است. و هر چیزی را که در آن به اشتراک بگذارید به آن محتوا می گویند. هر عکس و نوشته و ویدئویی که در صفحه خود قرار میدهید تولید محتوا می گویند.

تولید محتوا در اینستاگرام برای تبلیغات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. همچنین برای پیشرفت صفحات و جذب شدن مخاطب بیشترین اهمیت را دارد. محتوای جذاب باعث می شود .تا مخاطب جذب محتوا شود و صفحه را دنبال کند.

امروزه اینستاگرام تولید محتوا و کپشن های جذاب را ملاک و معیار برای مقایسه کیفیت قرار داده است. برای تولید محتوا در اینستاگرام باید به الگوریتم آن توجه داشته باشد. به این صورت که برای تولید محتوای خود هدف  تعیین کنید و برنامه ریزی داشته باشید.

همچنین بخوانید :  اینستاگرام و افزایش امنیت آن با فعال کردن تایید دو مرحله‌ای

 

لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا بدانیم تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟. چطور باید در اینستاگرام تولید محتوا کرد و استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام چیست ؟. و چطور می توان با آن کسب درآمد کرد؟.

طراحی سایت آسمان

  هدف خود را تعیین کنید

همه می توانند در اینستاگرام صفحه ای داشته باشند. و در آن محتوا قرار دهند. ممکن است مسیرهای متفاوتی را بروند اما تنها یک هدف دارند. آن هم دیده شدن و کسب درآمد است. (اما برخی از افراد تنها برای دل خود در اینستاگرام فعالیت می کنند.)

در رابطه با کسب و کار ها نیز متفاوت است. اینکه میخواهید تنها کسب و کار و برند خود را معرفی کنید. و یا اینکه از طریق اینستاگرام فروش داشته باشید.

در هر صورت باید هدف خود را دقیق بشناسید.

انواع روش های تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا ویژه اینستاگرام

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است. ساختار محتوایی آن به 4 دسته تقسیم بندی می شود.

  • استوری (عکس یا ویدئو)
  • پست (عکس یا ویدئو)
  • IGTV (ویدئو بلند)
  • LIVE (ویدئو زنده)

 

در هر کدام از روش های بالا باید به سه نکته زیر توجه داشته باشید.

  • حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید.

این را بیاد داشته باشید کسی محتوای تکراری و طولانی و خسته کننده را دنبال نخواهد کرد. مخاطب باید با شوق دیدن ایده خلاقانه شما تا پایان محتوا همراه باشد. و همچنین برای محتوای بعدی منتظر باشد.

  • در هر زمانی خودتان باشید.

اگر توجه داشته باشید. همه ی افراد موفق در حوزه اینستاگرام همیشه این مورد را رعایت کرده اند. و علت محبوب بودن آن ها این است که همیشه خودشان بوده اند. به یاد داشته باشید هرگز ادای کسی را درنیاورید و تنها از آن ها ایده بگیرید.

  • برنامه ریزی دقیق

همیشه هر کسی که موفق می شود. آن را مدیون برنامه ریزی دقیق و نظم خود است. جلو جلو برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال یک شب پست نگذارید و فکر کنید اتفاق خاصی نمیفتد.

همچنین بخوانید :  هر آنچه باید در مورد طراحی سایت مهد کودک بدانید

استراتژی برای تولید محتوا

اصل در اینستاگرام مداوم کار کردن در آن است. اما همیشه باید تعادل را رعایت کنید. استراتژی شما حتما باید شامل موارد زیر باشد.

  • تقویم برای تولید محتوا

برای اینکه محتوا تولید کنید. باید حتما با برنامه این کار را انجام دهید. باید بدانید چه محتوایی برای پیج شما بهتر است. و چه زمانی محتوای خود را قرار دهید و … پس از مشخص شدن این موارد یک تقویم محتوایی درست کنید.

از جمله مزیت های این کار

  • همواره مشغول فعالیت هستید.
  • در وقتتان صرفه جویی می کنید.
  • مناسبت های خاص را فراموش نمی کنید.

و….

 

  • انتخاب نوع محتوا

برای رسیدن به اهداف خود و درگیر شدن مخاطبان. باید ابتدا نوع محتوای خود را مشخص کنید. برای نمونه کسب و کاری که به دنبال بالا بردن میزان آگاهی برند خود می باشد. باید در کنار فعالیت معمولی خود استوری هم فعال باشد و با مخاطبان خود در تعامل باشد.

  • از چه نوع استایلی در صفحه خود استفاده می کنید؟

از چه لحن کپشنی استفاده می کنید؟ از چه نوع عکس هایی استفاده می کنید؟ آیا از ایموجی استفاده می کنید؟ چه هشتگ هایی به کار میبرید؟

با پاسخ دادن به جواب سوالات بالا می توانید. به سبک محتوای خود پی ببرید. در نتیجه صفحه ی شما سازماندهی می شود. و پس از مدتی مخاطب میفهد که فلان پست مربوط به پیج شماست.

  • تعامل با صفحه های دیگر

برنامه ی شما برای تعامل با صفحه های دیگر چیست؟ طبق چه قانونی می خواهید پیج های دیگران را لایک کنید یا کامنت بگذارید. چطور به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ می دهید؟

همچنین بخوانید :  طراحی سایت انتشارات | ساخت وب سایت انتشارات در کم ترین زمان

طراحی سایت آسمان

 

خدمات تولید محتوای اینستاگرام

با استفاده از تیم تولید محتوای گروه نرم افزاری آسمان به سادگی می توانید کسب و کار اینترنتی خود را ارتقا دهید. برای دریافت محتوا از هر نوعی از تیم خلاق خود استفاده می کند تا شما به آنچه که دنبالش هستید دست یابید.

 

#تولید محتوا در اینستاگرام # تولید محتوا ویژه اینستاگرام #گروه نرم افزاری آسمان #استراتژی تولید محتوا اینستاگرام

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا