سفارش سایت شرکتی در کوتاه ترین زمان | به همراه نمونه کار و قیمت

سفارش سایت شرکتی باید با دقت خاصی انجام شود. در پروسه طراحی سایت برای شرکت‌ها نباید از اهمیت استفاده از طرح‌های اختصاصی و خلاقانه غافل شد. شما می‌توانید با اطلاع از ویژگی‌های مورد نیاز برای داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی بی‌نقص، بهترین مجموعه را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید.

هدف از طراحی وب سایت شرکتی چیست؟

‌سایت شرکتی یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین انواع وب‌سایت به شمار می‌رود. در واقع تا پیش از رایج شدن استفاده از وب‌سایت‌ها، دامنه فعالیت شرکت‌ها و کسب و کارها تنها به شهر یا استانی که در آن قرار دارند محدود می‌شد؛ اما با گسترش استفاده از سایت‌های شرکتی این محدودیت از بین رفت و فعالیت این مجموعه‌ها در تمام سطح کشور و حتی خارج از کشور گسترش یافت.

طراحی سایت شرکتی

در واقع سایت‌های شرکتی ایجاد شدند تا کسب و کارهای کوچک و ناشناخته را به برندی قدرتمند و شناخته شده تبدیل کنند. هدف از طراحی سایت‌های شرکتی تنها به فروش محصول محدود نمی‌شود، معرفی شرکت و تبدیل شدن به برند اولویت بالاتری نسبت به افزایش فروش دارد.

در صورتی که در سفارش سایت شرکتی خود دقت کامل را به کار برده و طراحی سایت خود را به افراد خلاق و ماهر بسپارید، می‌توانید به وضوح پیشرفت را در کار خود تجربه کنید.

گروه نرم افزاری آسمان

روش های طراحی سایت شرکتی

به طور کلی برای طراحی سایت‌های شرکتی از دو روش می‌توان استفاده کرد: طراحی با وردپرس و طراحی اختصاصی.

· طراحی با وردپرس

طراحی در وردپرس با استفاده از قالب‌های آماده و به کار گرفتن افزونه‌ها انجام می‌شود. از مزایای مهم استفاده از وردپرس می‌توان به کم‌هزینه بودن آن اشاره کرد.

· طراحی اختصاصی بهترین انتخاب برای سایت شرکتی

به دلیل ماهیت سایت‌های شرکتی، متمایز بودن و نشان دادن خلاقیت اهمیت بسیار بالایی دارد؛ در نتیجه بهترین انتخاب برای سفارش سایت شرکتی، استفاده از طرح‌های اختصاصی محسوب می‌شود. تیم آسمان از صفر تا صد پروسه طراحی سایت را با به کار بردن طرح‌های اختصاصی و با در نظر گرفتن نظرات و خواسته‌های کارفرما انجام می‌دهد.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت شهرکرد ؛ آشنایی با بهترین شرکت طراحی سایت در شهر کرد

طراحی اختصاصی سایت شرکتی

اصول طراحی سایت شرکتی

طراحی یک سایت شرکتی موفق و حرفه‌ای نیازمند رعایت اصول و قوائد مشخصی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد:

  • هویت بصری

وب‌سایت شرکتی باید سازگاری کاملی با هویت بصری شرکت داشته باشد. این موضوع شامل استفاده از رنگ‌ها، فونت و لوگوی مناسب است. طراحی سایت متناسب با استایل بصری شرکت موجب می‌شود تا شناخت برند در میان کاربران به شکل قابل توجهی تقویت شود.

  • ساختار ساده و قابل فهم

وب‌سایت شرکتی باید ساختاری منطقی و قابل فهم برای مخاطبان داشته باشد به گونه‌ای که کاربران بتوانند پس از ورود به سایت به سادگی به تمامی بخش‌های آن دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مورد نظر خود را بدست بیاورند. در دسترس قرار دادن بخش‌های مختلف سایت نظیر: درباره ما، محصولات و خدمات، تماس با ما و مقالات می‌تواند تاثیر مثبتی در ذهنیت کاربران ایجاد نماید.

  • سرعت بارگیری مناسب

سرعت بارگیری وب‌سایت شرکتی نقشی کلیدی را در بهبود تجربه کاربری مخاطبان ایفا می‌کند. زمان بارگیری بالا موجب می‌شود تا کاربران سایت را ترک کنند به همین دلیل باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید. برای بهبود سرعت لود سایت می‌توان از فشرده‌سازی فایل‌ها، بهینه‌سازی تصاویر و استفاده از سیستم‌های کشینگ (Caching) استفاده کرد.

  • بروزرسانی آسان

طراحی سایت شرکتی باید به گونه‌ای صورت گیرد که امکان افزودن و تغییر محتوای آن ساده باشد. آپدیت سایت معمولا با استفاده از CMS ها به سادگی انجام گرفته و برای اجرای آن نیازی به دانش فنی وجود ندارد. انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد.

بروزرسانی شرکت

ویژگی‌ های سایت شرکتی

وب سایت شرکتی به دلیل هدف و رسالت مهم خود، باید از یک‌سری ویژگی‌های ظاهری و فنی برخوردار باشد تا بتواند حداکثر جذابیت و کارایی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از جمله ویژگی‌های سایت شرکتی می‌توان به: سادگی، ارائه توضیح کامل خدمات، درج کامل اطلاعات و داشتن طرح اختصاصی اشاره کرد.

· استفاده از طرح‌ های ساده و گیرا

طرح‌ها و عناصر پیچیده جذابیت وب‌سایت را از بین برده و چشمان مخاطب را خسته می‌کند. استفاده از المان‌های ساده، فهرست بندی مناسب و رنگ‌های گرم به کاربر کمک می‌کند تا بتواند به سادگی با فضای وب‌سایت شرکتی ارتباط برقرار کند.

· ارائه توضیح کامل خدمات به مشتری

برای این‌که کاربر بتواند به تخصص و تجربه شرکت مورد نظر خود اعتماد کند، باید توضیحات کاملی در مورد سوابق مجموعه، پروژه‌های موفق و خدماتی که در اختیار مشتری قرار می‌گیرد در سایت درج شود. بسیاری از کاربران با مراجعه به بخش توضیحات و مقایسه سوابق و خدمات شرکت‌های مختلف، بهترین مجموعه برای خود انتخاب می‌کنند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت اختصاصی | بررسی پروسه طراحی سایت در 5 گام

وب سایت شرکتی ریسپانسیو

· درج کامل اطلاعات در سایت

از آن‌جایی که هدف از سفارش سایت شرکتی جذب مشتری و مخاطب به شرکت است، باید راه‌های ارتباطی به طور کامل داخل سایت قرار گیرد تا کاربر بتواند به سادگی و با روش دلخواه خود با شما ارتباط برقرار کند. اطلاعاتی نظیر: شماره تماس، آدرس ایمیل و آیدی شبکه‌های اجتماعی را می‌توان در قسمت راه‌های ارتباطی قرار داد.

· استفاده از طرح‌های اختصاصی

استفاده از طرح‌های تکراری و قالب‌های پیش‌ساخته امکان ایجاد تمایز و برند شدن را از شما سلب می‌کند. با استفاده از طرح‌های اختصاصی شرکت شما از دیگران متمایز می‌شود. شما می‌توانید با استفاده مناسب از امکانات طراحی سایت به بهترین شکل خدمات خود را به کاربر معرفی کنید. مجموعه نرم‌افزاری آسمان با به کارگیری افراد مستعد و خلاق در حوزه طراحی سایت، تمام تلاش خود را به کار برده تا طرح‌هایی اختصاصی و مخاطب‌پسند را به شما ارائه دهد.

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی یک وب‌سایت شرکتی در بین مجموعه‌های مختلف طراحی سایت متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. طبیعتا هر اندازه که طرح‌های پیچیده‌تری را برای سایت خود مد نظر قرار داده باشید، فرایند طراحی آن نیز طولانی‌تر خواهد بود و بر روی قیمت طراحی سایت نیز تاثیر خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت شرکتی

شیوه طراحی سایت، ریسپانسیو بودن آن، امکانات و قابلیت‌های اضافی، سخت‌ افزارهای فنی و تجرجه مجموعه طراح از دیگر عواملی است که می‌تواند بر روی هزینه طراحی سایت شرکتی تاثیرگذار باشد.

طراحی سایت شرکتی ارزان

امروزه بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌های طراحی سایت و بهره‌مند از خدمات ارزان‌قیمت به استفاده از قالب‌های آماده وردپرسی روی آورده‌اند. طبیعتا استفاده از این‌گونه قالب‌ها به دلیل عدم تناسب بصری با هویت شرکت و هم‌چنین ظاهر ساده‌ای که دارند، نمی‌توانند به شکلی مناسب توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

همچنین بخوانید :  تفاوت سایت وردپرسی با php ؛ انتخاب بهترین روش برای طراحی سایت

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، آن است که برای بهره‌مندی از خدمات ارزان قیمت نیازی به استفاده از قالب‌های وردپرسی نیست. شما می‌توانید با بررسی نمونه‌کارهای مجموعه‌های مختلف و تعرفه‌ خدمات آن‌ها از خدمات طراحی سایت اختصاصی با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهره‌مند شده و دیگر نیازی به استفاده از طرح‌های آماده نداشته باشید.

بهترین مجموعه برای سفارش سایت شرکتی

در اولین قدم برای سفارش سایت شرکتی باید مجموعه‌ای کاربلد و قابل اعتماد را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید. شما می‌توانید کار خود را به فریلنسر‌ها بسپارید یا از افراد متخصص و باتجربه استفاده کنید. در هر صورت بهتر است پیش از هر چیز نمونه‌کارهای مجموعه‌های مختلف را بررسی کرده تا بتوانید از تجربه و مهارت آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

سفارش طراحی سایت شرکتی

مجموعه‌ای که شما برای طراحی سایت خود انتخاب می‌کند باید توانایی طراحی و توسعه سایت برای تمامی کسب و کارها را داشته باشد. تیم طراحی سایت آسمان با سابقه ده‌ها پروژه موفق طراحی سایت در حوزه‌ها و کسب و کارهای مختلف، آمادگی ارائه خدمات به شما را دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیش‌تر با مشاوران ما تماس برقرار نمایید.

سوالات متداول

اصلی‌ترین هدف طراحی سایت شرکتی چیست؟

هدف طراحی سایت شرکتی صرفا خرید و  فروش محصول نیست؛ بلکه اصلی‌ترین هدف آن‌را می‌توانین معرفی شرکت به مخاطب و کمک به برند شدن شرکت در نظر گرفت.

برای طراحی اصولی سایت شرکتی باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

در پروسه طراحی سایت شرکتی باید با استفاده از طرح‌های ساده، ارائه توضیح کامل خدمات و شرح سوابق شرکت به مشتری به بهترین شکل اعتماد او را جلب کرد.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا