طراحی سایت خدمات پرستاری

با شیوع ویروس کووید، بسیاری از افراد به منظور رعایت بهتر نکات بهداشتی و ایمنی، تمایل دارند که در منزل خود خدمات درمانی دریافت کنند؛ بنابراین متقاضیان طراحی سایت خدمات پرستاری در حال افزایش است. امروزه موسسات زیادی در زمینه‌­ خدمات پرستاری در حال فعالیت هستند که معمولا با استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس، در زمینه‌­ی پرستاری کودکان، سالمندان و بیماران خدمات ارائه می‌­کنند.

طراحی سایت خدمات پرستاری

دلایل اهمیت یک سایت خدمات پرستاری

در صورتی‌ ­که در این حوزه مشغول به فعالیت هستید، می‌­توانید با دریافت مجوزهای لازم، اقدام به طراحی سایت خدمات پرستاری کرده و خدمات خود را به طور مستقیم به بیماران ارائه کنید.

با طراحی اختصاصی خدمات پرستاری می‌­توانید محدودیت مکان و زمان را در ارتباط با مشتریان خود حذف کرده و همواره با آن‌­ها تعامل داشته باشید؛ به این صورت که کاربران در هر ساعت از شبانه روز می‌­توانند درخواست خود را در سایت ثبت کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

امکانات سایت خدمات پرستاری

گاهی اوقات افراد به دلیل مشغله‌ ­های زندگی و کاری، توان نگهداری از کودک، سالمند یا بیمار خود را نداشته یا به هر دلیلی نمی‌­توانند از او مراقبت کنند. در این صورت سایت خدمات پرستاری بستری مناسب برای معرفی و ارائه‌­ی خدمات درمانی به این افراد است.

گروه نرم افزاری آسمان

با داشتن یک سایت اختصاصی خدمات پرستاری می‌­توانید با رقبای خود متمایز باشید. در این سایت، امکانات و ویژگی­‌های منحصر بفردی وجود دارد که تجربه‌­ی عالی بیماران و کاربران سایت شما را به ارمغان می‌­آورد.

طراحی تعاملی و رعایت UI/UX

رابط کاربری­ (UI) و تجربه کاربری (UX) دو جنبه‌­ی مهم در طراحی سایت هستند که تاثیری زیادی بر موفقیت آن دارند. رعایت این دو نکته­‌ی مهم در طراحی سایت خدمات پرستاری، دسترسی آسان و راحت کاربران را به تمام قسمت­‌های سایت فراهم می‌­کند. همچنین با طراحی جذاب و تعاملی این سایت، کاربر ارتباط بهتری برقرار می‌­کند که به افزایش بازدید از سایت شما می‌­انجامد.

خدمات پرستار سالمندان

معرفی پرستاران

در این قسمت فهرست پرستاران و پزشکان مجموعه قرار می‌­گیرد. پرستاران می‌­توانند با ساخت یک پروفایل، رزومه و سوابق کاری خود را با کاربران به اشتراک گذاشته و زمینه‌­ی خدماتی خود را مشخص کنند.

حساب کاربری

یکی از امکانات سایت خدمات درمانی، ثبت نام و داشتن حساب کاربری برای تمام بیماران است. کاربر می‌­تواند با وارد کردن شماره تماس و نام و نام خانوادگی ثبت‌­نام کرده و با ورود به حساب خود از خدمات رزرو، ارسال نظرات و امتیازدهی برخوردار شود.

دسته بندی خدمات

خدمات درمانی و پرستاری به دسته‌­های متفاوتی تقسیم می‌­شوند. در این قسمت خدمات به صورت مجزا قرار داده می‌­شود تا کاربران به راحتی به آن‌­ها دسترسی داشته باشند.


  • پرستار کودک، سالمند یا بیمار

یکی از مهم­‌ترین خدماتی که ممکن است بیشترین درخواست را داشته باشد، خدمات پرستار کودک، بیمار یا سالمند است. در این بخش کاربران می‌­توانند نوع خدمت و پرستار مربوطه را انتخاب کرده و مدت زمان دریافت خدمات را نیز مشخص کنند. هم­چنین مخاطبان می‌­توانند پرستاران را برای مدت زمان مشخص و برای هر نوع خدمت درمانی استخدام کنند.


  • اورژانس

انجام تزریقات، درخواست آمبولانس، تست قندخون و فشار خون و… از انواع خدمات اورژانس هستند که کاربران می‌­توانند با ثبت درخواست، این خدمات را در اسرع وقت در منزل یا محل کار خود دریافت کنند.

همچنین بخوانید :  آموزش جاوا اسکریپت قسمت دوم | آشنایی با ابزار حرفه ای Visual Studio Code

خدمات پرستار کودک

  • توانبخشی

گاهی اوقات کاربران برای معلولان یا افراد صدمه دیده در سانحه‌­ی تصادف نیاز به پرستار و خدمات مراقبت دارند. در چنین شرایطی می‌­توانند با ثبت درخواست برای خدمات توانبخشی، پرستار یا بهیار مرتبط را جستجو کرده و در این زمینه خدمات دریافت کنند.


  • فیزیوتراپی

یکی دیگر از انواع خدمات، فیزیوتراپی است. برای ارائه‌­ی این بخش نیازمند افرادی مجرب و متخصص در این حوزه هستید. کاربران می‌­توانند به راحتی از این نوع خدمات نیز بهره­‌مند شوند.

اعزام پرستار و پزشک

گاهی اوقات لازم است که پزشک یا پرستار به سرعت به محل اعزام شوند. با داشتن این قابلیت در سایت، به کاربران این امکان را می‌­دهید که درخواست خود را ثبت کرده تا پزشک یا پرستار مربوطه خدمات درمان را در محل ارائه کنند.

مشاوره آنلاین

یکی از قابلیت‌­هایی که در طراحی سایت خدمات پزشکی وجود دارد، امکان مشاوره­‌ی آنلاین است. بیماران با عضویت در سایت یا خرید اشتراک می‌­توانند به طور مستقیم با پرستار یا پزشک مورد نظر در ارتباط باشند؛ در رابطه با بیماری یا مشکل خود مشاوره دریافت کنند و در صورت نیاز، از خدمات درمانی مجموعه در منزل بهره ببرند.

بلاگ

در این قسمت از سایت می‌­توانید مقالات و مطالب آموزشی و پزشکی را به صورت روزانه یا هفتگی منتشر کنید. مطالعه‌­ی این مقالات توسط کاربران اینترنت، سبب افزایش بازدید سایت شما و در نتیجه بهبود جایگاه آن در موتور جستجوی گوگل می‌­شود.   

سایت خدمات درمانی

رزرو نوبت آنلاین

یکی از گزینه‌­های کاربردی در طراحی سایت پزشکی، امکان رزرو نوبت آنلاین است. بیماران می‌­توانند برای دریافت خدمات درمانی پزشک یا پرستاران مجموعه از این قابلیت سایت استفاده کنند.  

استخدام پرستاران

یکی از امکاناتی که می‌­توان در سایت خدمات پزشکی و پرستاری قرار داد، استخدام پرستاران از سراسر کشور است. با استفاده از پرستاران مجرب و مورد نیاز موسسه­‌ی خود می‌­توانید از دانش و خدمات آن­‌ها بهره­‌مند شده و با استخدام آن‌­ها از شهرهای مختلف، خدمات خود را در سطح کشور توسعه دهید.

نظرات و امتیازات

قسمت نظرات و امتیازات برای هر پرستار فعال می‌­شود که کاربران می‌­توانند با ثبت ­نام یا ورود به حساب کاربری، نظرات خود را ارسال کنند. نظرات و امتیازات هر پرستار برای تمام کاربران قابل مشاهده است.

اطلاعیه و اخبار

اطلاعیه‌­ها و اخبار مربوط به مجموعه و پرسنل یا اتفاقات مهم روز را می‌­توانید در این قسمت قرار دهید. این اخبار و اطلاعیه­‌ها می‌­تواند در صفحه­‌ی اصلی سایت نیز نمایش داده شود.

گالری تصاویر

در این بخش تصاویر پرستاران و پزشکان سایت قرار گرفته می‌­شود. علاوه براین می‌­توان تصاویر پرستاران در حال ارائه‌­ی خدمات یا حتی تصویر بیماران را (در صورت رضایت) در این قسمت بارگذاری کرد. کاربران با بازدید از این قسمت راحت‌­تر با سایت و خدمات آن ارتباط برقرار کرده و به شما اعتماد می‌­کنند.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت برای مدرسه | بررسی امکانات طراحی سایت مدرسه حرفه ای

سایت خدمات پرستاری کودکان

حفظ حریم شخصی بیماران و پرستاران

یکی از نکات مهمی که برای بیماران و پرستاران اهمیت دارد، حفظ حریم خصوصی است. هم­چنین می‌­توان امکانی فراهم کرد که امنیت شغلی پرستاران حفظ شده و در محل کاری خود دچار مشکل نشوند. یکی دیگر از موارد مهم در این بخش حفظ اطلاعات بیماران است که به افزایش اعتبار شما کمک می‌­کند.    

سرعت بالا

معمولا سایت‌­های پزشکی میزان ترافیک بالایی دارند؛ بنابراین مهم‌­ترین نکته‌­ای که در طراحی سایت پزشکی و خدمات پرستاری باید به آن توجه کرد، بهبود زیرساخت­‌های سایت و بهبود سرعت آن است.

پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته

با داشتن یک تیم پشتیبانی حرفه‌­ای که به صورت شبانه‌­روزی به کاربران و بیماران رسیدگی می‌­کنند، میزان رضایت کاربران به شدت افزایش پیدا می‌­کند. زمانی‌­که بیماران کاملا دلسوزانه پشتیبانی شوند و تیمی حرفه­‌ای در هر ساعت از شبانه روز پاسخ­گوی مشکلات آن­‌ها باشد، احساس بهتری به سایت خدمات پرستاری شما خواهند داشت و راحت‌­تر به آن اعتماد می‌­کنند.

طراحی ریسپانسیو

زمانی که بیماران برای دریافت خدمات درمانی درخواست می‌­دهند اصلا از قبل تعیین شده نیست و ممکن است به لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی دسترسی نداشته باشند؛ بنابراین سایت خدمات پرستاری باید به صورت واکنش­‌گرا طراحی شود تا کاربران به راحتی و با گوشی موبایل هم بتوانند از تمام خدمات آن استفاده کنند.

طراحی سایت خدمات پرستاری

 

طراحی حرفه ای سایت خدمات پرستاری با گروه آسمان

خدمات پرستاری و درمانی یکی از موضوعاتی است که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی داشته و افراد زیادی به استفاده از این خدمات روی آورده­‌اند. با طراحی حرفه‌­ای سایت خود می‌­توانید به راحتی رقبا را از میدان به در کرده و جایگاه خود را در این حوزه تثبیت کنید.

همچنین بخوانید :  طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟ راهنمای کامل برای مشتریان

گروه نرم‌­افزاری آسمان، با سابقه‌­ای چندین ساله در زمینه‌­ی طراحی سایت اختصاصی در حوزه­‌های مختلف، می‌­تواند طراحی حرفه­‌ای سایت خدمات پرستاری شما را در کمترین زمان ممکن انجام داده و تجربیات ارزشمند خود را در اختیار شما قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌­ی رایگان می‌­توانید با کارشناسان مجموعه‌­ی آسمان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

داشتن سایت خدمات پرستاری چه اهمیتی دارد؟

با داشتن سایت خدمات پرستاری می‌­توانید به طور مستقیم با بیماران ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نیاز آن‌­ها را در سریع‌­ترین زمان ممکن ارائه کنید.

سایت خدمات پرستاری چه ویژگی‌­هایی باید داشته باشد؟

طراحی تعاملی و رعایت UX/UI، لیست پرستاران، امکان رزرو آنلاین، اعزام پزشک و پرستار، پشتیبانی حرفه‌­ای، نظرات و امتیازات، اطلاعیه و اخبار، مشاوره آنلاین، خدمات مختلف و امکان استخدام پرستاران از جمله ویژگی­‌های سایت خدمات پرستاری است.

چه خدماتی در سایت خدمات پرستاری ارائه می‌­شود؟

امکان استخدام پرستار کودک، سالمند و بیمار، خدمات فیزیوتراپی، توانبخشی و خدمات اورژانس از انواع خدمات سایت پرستاری هستند.

 

 

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا