آموزش افزایش لایک در اینستاگرام

آموزش افزایش لایک در اینستاگرام و نکات مهم آن

آموزش افزایش لایک در اینستاگرام

امروزه کسب‌و‌کار‌های زیادی در اینستاگرام در حال فعالیت هستند‌.

تعداد لایک‌ها در اینستاگرام نشان‌دهنده‌ی اعتبار پیج شماست و نقش مهمی در اعتماد‌سازی دارد‌.

تعداد لایک نشان می‌دهد که شما مشتریانی دارید که محصول شما را دوست دارند‌

. مانند خرید‌کردن از دیجی کالا‌، اپ استور و بازار … محصولات و نرم‌افزار‌هایی که لایک و کامنت مثبت بیشتری خورده باشند مورد قبول‌تر هستند.‌

گروه نرم افزاری آسمان

احتمالا شما به عنوان ادمین پیج ویا کارشناس محتوا اینستاگرام به دنبال لایک فراوان هستید‌.

پست خود را برای دوستان می‌فرستید و یا استوری می‌کنید تا لایک زیادی داشته‌باشه.

اما نتیجه نمی‌گیرید همراه مجموعه آسمان تا انتهای مقاله باشید.

امروز تیم محتوایی آسمان تصمیم دارد با آموزش های کارآمد به شما کمک کند تا لایک و کامنت بالایی داشته‌باشید.

برای لایک کردن شما می‌توانید هم لایک واقعی داشته باشید هم لایک بخرید.

اما در این بخش ترفندها و نکات ریزی رو ارائه می دهیم که با رعایت آن‌ها خودتان لایکتونو بالا ببرید.

آموزش افزایش لایک در اینستاگرام:

اکانت رقبا را بررسی کنید.

حواستان به میم‌ها باشه.

از مخاطبان بخواهید نظرشان را بگویند.

ریلز اینستاگرام را فعال کنید.

مسابقه “لایک کن جایزه بگیر!”  برگزار کنید.

 پست خود را راهی اکسپلور کنید.

موقعیت مکانی خود را تگ کنید.

برای جذاب شدن ویدئو‌، از زیرنویس استفاده کنید.

 محتوای ویدیویی منتشر کنید.

از هشتگ‌های مرتبط و مناسب استفاده کنید.

به ظاهر اکانت خود توجه کنید. ظاهری شیک بسازید.

 کپشن جذاب بنویسید.

 نسبت میان محتوای تعاملی و محتوای فروش‌محور را رعایت کنید.

هر‌روز مدام محتوا تولید کنید.

بریم سراغ بررسی نکات بالا:

آموزش افزایش لایک در اینستاگرام
آموزش افزایش لایک در اینستاگرام

 اکانت رقبا را بررسی کنید.

بررسی رقبا در هر پروژه و کسب‌وکاری باعث بهتر شدن کسب‌و‌‌کار می‌شود‌.

برای رشد کسب و کارتان در اینستاگرام پیشنهاد می‌شود حتما رقبا را بررسی کنید.

دقت کنید مخاطب و مشتری شما همان مخاطب‌های رقیبتان هستند‌.

همچنین بخوانید :  بررسی خدمات بهترین شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت ساری

پس آن‌ها از روش های خاصی پیش رفتند که مشتری‌های زیادی را جذب کردند‌.

زمان‌بندی انتشار پست‌ها را بررسی کنید، کپشن‌های آن‌ها را با دقت و حوصله بخوانید.

ببینید چگونه مخاطب را به انجام عملی مشخص ترغیب کرده‌اند.

از چه سبکی برای طراحی پست‌ها استفاده کرده‌اند و لحن آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید.

میم‌ها را جدی بگیرید

مشتری ها مخاطبان منتظر غافلگیری جدیدی در پیج شما هستند‌.

لازم هست هر چند روز یک میم بگذارید‌. هر کسب‌وکاری می‌تواند از میم‌ها استفاده کند، ولی سعی کنید میم‌هایی منتشر کنید که با ویژگی‌های مخاطبان شما هم‌خوانی داشته باشند.

در مقالات بعد در مورد میم بیشتر صحبت می‌‌کنیم.

از مخاطبان بخواهید نظرشان را بگویند.

از مخاطبات خود سوال بپرسید‌. با سوال پرسیدن از آن‌ها بخواهید نظرشان را بیان کنند‌.

در کپشن و یا انتهای ویدئو آن‌ها رها نکنید سوالاتتان را بپرسید. توجه مخاطب جلب می‌شود

ریلز اینستاگرام را فعال کنید.

ریلز به شما این امکان را می‌دهد که با یک کلیپ کوتاه اما سرگرم‌کننده با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید.

در ریلز برخلاف استوری، ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید خلاقیت خود را نشان دهید، از افکت‌های متنوع گرفته تا آهنگ‌های جذاب. ریلزهای منتشرشده در اینستاگرام را بررسی کنید و از آن‌ها الگو بگیرید.

جلوی خلاقیت خودتان را نگیرید و از ریلز برای برقراری ارتباطی صمیمی‌‌تر از قبل بهره ببرید.

مسابقه “لایک کن جایزه بگیر!”  برگزار کنید.

برای اینستاگرام خود باید برنامه‌ریزی داشته باشید، در میان برنامه ریزی‌‌های اینستاگرام سعی کنید برای قرعه‌‌کشی و مسابقه هم زمانی را مشخص کنید‌.

جایزه‌‌ای را در نظر بگیرید که مخاطبان را تشویق به شرکت در قرعه‌کشی کند‌.

شرایطی را که انتخاب می‌کنید ساده باشد و خیلی وقت‌گیر نباشد‌.

نکته: اینستاگرام مدتی است که نسبت به مسابقه‌ها حساس شده است و آن‌ها را حذف می‌کند.

به همین خاطر، بهتر است کلمه‌هایی مانند مسابقه یا قرعه‌کشی را به‌ شکل دیگری در کپشن بنویسید.

 پست خود را راهی اکسپلور کنید.

اکسپلور مکانی است که شما به راحتی می‌توانید در آن دیده شوید‌ و مخاطب زیادی را جذب کنید. برای دیده شدن فقط کافیه از الگوریتم اینستاگرام استفاده کنید‌. در مقاله اکسپلور اینستاگرام برای شما بیشتر توضیح می‌دهیم.

همچنین بخوانید :  معرفی معتبرترین سایت های دانلود عکس با کیفیت و رایگان

موقعیت مکانی خود را تگ کنید.

از تگ‌کردن بی‌مورد موقعیت‌های مکانی خودداری کنید.

شما می‌خواهید پست شما توسط کسی دیده شود که می‌خواهد دربارهٔ آن محل و کسب‌وکارهای فعال در آنجا، اطلاعاتی بیشتری کسب کند.

از آن گذشته، تگ‌کردن اکسپلور هم باعث نمی‌شود که به اکسپلور بروید!

این مورد در دیده شدن شما بسیار اهمیت دارد.

در ویدیوها، از زیرنویس استفاده کنید.

اینستاگرام ویدیوها را در حالت پیش‌فرض، بی‌صدا پخش می‌کند، بنابراین اضافه‌کردن زیرنویس باعث می‌شود تا شانس بیشتری برای جلب توجه مخاطبان داشته باشید.

از طرفی، ممکن است بخواهید ویدیوهای خارجی را در اینستاگرام منتشر کنید.

اینکه مخاطب را به دیدن آن ترغیب کنید، آن را با زیرنویس فارسی منتشر کنید.

این زیرنویس نه‌تنها به دیده‌شدن ویدیو منجر می‌شود، بلکه احتمال تعامل مخاطب اعم از لایک و کامنت را به‌شدت افزایش می‌دهد.

آموزش افزایش لایک در اینستاگرام
آموزش افزایش لایک در اینستاگرام

 محتوای ویدیویی منتشر کنید.

تمام شبکه‌های اجتماعی به این واقعیت پی‌بردند که ویدئوها دارای محبوبیت زیادی هستند‌‌.

از این جهت پیشنهاد می‌شود ویدئو زیادی را در اینستاگرام منتشر کنید‌. دست شما در این پلتفرم باز است‌، می‌توانید ویدیویی دربارهٔ ویژگی‌های محصول منتشر کنید یا یک لایو برگزار کنید و در آن، به سوال‌های پرتکرار مشتریان خود پاسخ دهید.

پس از اینکه لایو تمام شد، ویدیوی آن را در اکانت خود منتشر کنید و منتظر لایک و کامنت مخاطب بمانید.

از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.

برای دیده شدن پست شما‌، حتما باید از هشتگ مربوط به پست استفاده کنید تا در جست‌و‌جو اینستاگرام دیده شوید‌.

دقت کنید:

زمانی که آن هشتگ در کپشن شما قرار می‌گیرد، پست وارد صفحه‌ی هشتگ می‌شود و کسانی آن را می‌بینند که شما را پیش از این فالو نکرده‌اند.

انبوهی هشتگ جورواجور را زیر پست خود قرار ندهید!

نه‌تنها اینستاگرام از دیدن چنین رفتاری خوشحال نمی‌شود، بلکه هیچ فایده‌ای هم برای شما ندارد. در مقالات بعدی در مورد هشتگ‌گذاری بیشتر صحبت می‌کنیم.

به ظاهر اکانت خود توجه کنید.

اولین چیزی کسب‌و‌کار شما را حرفه ای نشان می‌دهد، نظم در صفحات اجتماعی شماست‌. مخاطب شما صدها پست مختلف را در طول روز مشاهده می‌کند؛ با پیروی از یک سبک خاص و ثابت، محتوای شما در میان تمام پست‌ها قابل‌شناسایی است.

 کپشن جذاب بنویسید.

کپشن‌نویسی به قدری مهم می‌باشد که در خیلی از کسب‌و‌کار‌ ها دارای تیم محتوایی جدا می‌باشد‌.

همچنین بخوانید :  چگونه با یک کلمه کلیدی خاص در گوگل دیده شویم؟!

گاهی کپشنی بسیار کوتاه بنویسند و مخاطب را به گذاشتن کامنت ترغیب کنند، همچنین با استفاده از ایموجی هم صمیمت میان خود و دنبال‌کنندگان را به رخ کشیده است.

 نسبت میان محتوای تعاملی و محتوای فروش‌محور را رعایت کنید.

هدف از داشتن اینستاگرام و تعامل فروش محصولات و جذب مشتری می‌باشد‌.

دقت کنید گاهی لازم هست کپشن طولانی باشد‎‌، شاید فکر کنید ایجاد تعامل در اینگونه پست‌ها شاید سخت باشد.

این نکته را در نظر بگیرید محتوا پیج ایجاب می‌کند که ما کپشن طولانی بگذاریم‌.

برای افزایش لایک اینستاگرام، شما باید به خواسته و نیاز مخاطب توجه کنید.

محتواهای تعاملی به شما اجازه می‌دهند با مخاطب خود ارتباط بهتری برقرار کنید و به‌دنبال آن، لایک بیشتری بگیرید.

هرقدر رابطه‌ی بهتری بین شما و مخاطب شکل بگیرد، گرفتن لایک بیشتر راحت‌تر می‌شود، بنابراین تنها تصویر و ویدیوی محصول یا خدمت خود را در اینستاگرام منتشر نکنید.

به عبارتی، محتوایی ارائه کنید که با علایق مخاطب هم‌سو باشد یا به آن‌ها کمک کند مشکل خود را حل کنند.

هر‌روز مدام محتوا تولید کنید.

تولید مداوم محتوا باعث می‌شود که فرصت بیشتری برای جذب مخاطب جدید داشته باشید.

زمان انتشار پست‌ هم در دیده شدن در فید دنبال‌کنندگان و به‌تبع آن، راهیابی به اکسپلور تاثیر دارد.

مجموعه آسمان در این  این سایت می تواند در این زمینه میتواند برای بهتر شدن اینستاگرام کسب و کار شما، راهنمایی لازم را انجام دهد.

ما می‌توانیم طبق تجربه و شواهد به شما پیشنهاد کنیم:

پست‌ها را ۹ صبح یا ۲ تا ۵ بعدازظهر منتشر کنید؛ ولی بهتر است آمار و ارقام اینسایت خودتان را بررسی کنید تا متوجه شوید مخاطبان شما در چه ساعتی از روز بیشتر فعالیت می‌کنند.

ما در مجموعه آسمان با بهترین ادمین ها به شما کمک میکنیم در اینستاگرام بهتر دیده شوید.

امیدوارم مقاله آموزش افزایش لایک در اینستاگرام برای شما مفید باشه، همراه با خدمات ادمین اینستاگرام آسمان باشید.

مهندس مجید رضایی

مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال / استراتژیست کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا